Ik werd zojuist toen ik naar tweakers.net ging direct doorgenavigeerd naar een Pushmessage. Over dat ik een 'WOW: Warlords of Draenor 0101' key had ontvangen van tweakers.net. Vreemd, want ik had hier niet om gevraagd. Nog vreemder was dat het bericht gericht was aan Jurgen. Rechtsboven stond ik dan ook niet ingelogd als 'inquestos' maar als deze 'Jurgen'. Ik kan verzekeren dat ik geen Jurgen ken, of dat wie dan ook mijn laptop heeft bediend.
Natuurlijk wilde ik een printscreen maken, maar helaas zit mijn printscreen knop op mijn laptop onder mijn 'home' knop, dus helaas, foetsie bericht.
Ik weet niet of dit een serieus beveiligingslek is, of wat dan ook, maar het lijkt me in ieder geval de moeite waard te vermelden.
Natuurlijk wilde ik een printscreen maken, maar helaas zit mijn printscreen knop op mijn laptop onder mijn 'home' knop, dus helaas, foetsie bericht.
Ik weet niet of dit een serieus beveiligingslek is, of wat dan ook, maar het lijkt me in ieder geval de moeite waard te vermelden.
Fotografie: | Flickr | Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58