Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Studie laptop

Pagina: 1
Acties:

• RolenID
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11 18:47
Hallo iedereen,

Volgend school jaar heb ik voor mijn studie een nieuwe laptop nodig en ik kan er maar niet uitkomen welke ik nou wil gaan kopen. Er is zoveel keuze en ik wil wel gewoon de beste koop maken.
hieronder beantwoord ik een paar vragen die ik eerder voorbij heb horen komen op dit topic:

Het is dus een studielaptop die gebruikt gaat worden voor tekstverwerking, zwaar internetten (youtube filmpjes kijken & tv streaming, video bewerking met Adobe premier en codes schrijven met notepad++ en dat soort dingen.
eigenlijk dus van alles wat.

Mijn budget is €900,- het liefst iets minder maar dat bedrag is wat ik in mijn hoofd heb.

Ik moet mijn laptop dus wel dagelijks meenemen dus wil het liefst geen zwaar bakbeest in mijn tas hebben maar dit is niet echt een kritiek punt. Ik zat zelf ergens aan een 15,6" scherm te denken. Stroomverbruik maakt ook niet uit want er is altijd een stroompunt aanwezig op mijn studieplek.

alvast hartelijk bedankt voor de moeite en ik hoor graag!

Met vriendelijke groet,
Rowan

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39

• GroundBreaking
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:34

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Hij voldoet minimaal aan alle eisen en als extra krijg je touch en issie nog licht ook! :)

En dan ook nog eens 100€ onder budget

• RolenID
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11 18:47
@cinemaskoop

Dat is zeker een mooie laptop voor die prijs.
Goeie processor en videokaart!

Bedankt.

Iemand anders nog meer suggesties?

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:09

Compizfox

Bait for wenchmarks

Waar ga je studeren? De TU Delft, TU/e en UT hebben notebookprojecten lopen waar je grote kortingen kunt krijgen op notebooks.

Meer info: \[TU/e + TU Delft + UTwente] Notebookproject 2014-2015

[ Voor 26% gewijzigd door Compizfox op 08-07-2014 01:30 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-745081Taii

Deze wellicht? Deze (oude versie, deze is vernieuwd met de 850M ipv 750M) is wél gereviewed en aangeraden door Tweakers.net zelf. Mooi scherm en lekke rklein. Over die Lenovo kan ik maar weinig vinden.

Hij is echter pas een halve week in de PW. Misschien dat de prijs nog wat moet zakken.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoiz op 08-07-2014 01:56 ]

Pagina: 1