Toon posts:

Zoemend geluid uit KRK's bij zware processen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb sinds kort een nieuwe pc. Ik heb mijn monitoren (2x KRK RP 8 G2) aangesloten en deze doen het prima tijdens producen, muziek luisteren etc. Maar wanneer ik ga gamen maken de monitoren een zoemend/krakend geluid. Als ik bij een game de grafische instellingen omhoog doe, wordt het geluid lager van toonhoogte. Verder is het geluid ook te horen wanneer ik de brush-tool gebruik in Photoshop.

Ik heb dus 2 KRK RP 8 G2 monitoren, die beide met een XLR male - jack 6.3mm male stereo kabel naar een Lexicon Alpha USB audio interface lopen. Vanuit mijn audio interface heb ik een USB en tulp naar 3,5mm jack in mijn PC zitten.

Ik hoop dat dit genoeg info is.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:46
Is het weg als je de 3,5mm jack uit de computer haalt? (waarom zit die er überhaupt in?)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:23
Zoemen en kraken (op b.v. muisbeweging of diskactiviteit) verdwijnt soms als je de line-in op mute zet.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Verwijderd

Topicstarter
Het geluid werd minder bij het muten van de line-in. Nadat ik de jack uit de computer had gehaald, was het gezoom helemaal weg. Thanks!

@ShittyOldMan, bij nader inzien geen idee... Haha