Wijziging User Review - shier50 diablo13

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shier50
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-03-2021
Diablo13 heeft mij gecontacteerd om een i7-2600K over te nemen. We hebben toen over de prijs gepraat en we zijn tot een akkoord gekomen. Eerst zou hij het komen afhalen en toen heb ik mijn telefoonnummer gegeven. Toen begon hij te twijfelen en ging het toch misschien verzending worden. Uiteindelijk na een uur heen en weer mailen en daarna een nachtje slapen blaast hij het de volgende morgen af. Zijn "klant", voor wie hij de processor wilde kopen is niet meer geïnteresseerd.

Hiervoor is in mijn ogen 2/5 voor communicatie een correcte beoordeling.

Na het plaatsen van mijn beoordeling krijg ik eentje uit wraak terug met 1 ster voor communicatie, terwijl van mijn kant de communicatie altijd is geweest zoals het hoort. Ik heb daarna mijn beoordeling voor hem geupdate en meer informatie gegeven.
Het kan altijd gebeuren dat er van een overeenkomst wordt afgezien, maar als dit gebeurt omwille van een derde partij, de "klant", die ineens niet meer geïnteresseerd is, dan heb ik daar als verkoper weinig begrip voor en dan vind ik een publieke beoordeling gepast.

Ik had graag mijn onterechte slechte beoordeling verwijderd gezien en ook mijn initiële beoordeling voor diablo13, aangezien er nu twee op zijn profiel staan.
Eventueel mag de 1/5 veranderd worden naar 2/5, zoals van in het begin bedoeld was. Daar mag een admin eventueel over beslissen, wat hij (zij) correcter vindt.

onze feedback pagina's:
shier50: http://tweakers.net/gallery/480600#tab:vraagaanbod
diablo13: http://tweakers.net/gallery/423058#tab:vraagaanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unltd Pn Modded
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:29
Ik weet niet waar je die 2/5 op bazeerd maar ik heb altijd keurig netjes meteen gereageerd ik snap dat je t niet leuk vind dat ik de processor niet koop maar heb dit zo vaak mee gemaakt hier vond dat ook niet leuk maar meteen negatief beoordelen gaat wel een beetje ver als ik nu totaal niks had gezegd oke maar heb t je nog netjes laten weten dat de deal niet doorgaat ik vind dat alles van me profiel af moet en bij jou ook maar zoals jezelf al zij laat de admins dat maar bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
doe eens niet.

[ Voor 104% gewijzigd door Microkid op 20-07-2014 00:20 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unltd Pn Modded
Ik ben t met je eens t slaat nergens op ik heb niemand bedonderd of wat dan ook en ik mag me ten alle tijden terug trekken wanneer ik dat zelf wil dat de verkoper daar niet tegen kan is geheel zijn eigen probleem dat t sneu is is misschien wel zo maar zoals ik al eerder vermelde hierboven heb t zelf ook vaker mee gemaakt zelfs had ik dingen al 2 dagen gereserveerd ik heb daar ook geen negatieve beoordelingen voor geschreven want iedereen moet doen met zijn geld wat hij wilt misschien wel een betere aanbieding gekregen of wat dan ook dus nogmaals de vraag of jullie mijn profiel willen schonen en de 2 negatieve beoordelingen van schier50 willen verwijderen van me profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:57
knip

[ Voor 130% gewijzigd door Microkid op 20-07-2014 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unltd Pn Modded
Luister zoals ik gemeld had was die processor voor iemand anders hij had mij gezegd dat ik voor een 2600k moest kijken heb diegene een week niet meer gezien toen zag ik de 2600k te koop van schier50 en dacht ik reageer erop en zeg dat ik hem hebben wil omdat diegene hem 99% zeker zou willen dag erna bel ik die jongen en zeg tegen hem dat ik een 2600k voor hem heb en tjaa zijn antwoord weet je al anders was dit hier alles niet gebeurd kijk even op me.profiel ik belazer en bedonder niemand anders stonden er geen 92 positieve mja fuck deze shit t zal me ook niet meer boeien mensen waar ik zaken mee doe en mee gedaan heb weten dat ik niet diegene ben die meneer schier50 omschrijft en wat betreft de deal is deal zolang ik niet betaald heb heb ik ten alle tijden de mogelijkheid mijn koop te ontbinden had ie maar een aanbetaling moeten vragen dan had ik eraan gehangen

[ Voor 11% gewijzigd door Unltd Pn Modded op 08-07-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Modbreak:How to - V&A feedback laten aanpassen
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unltd Pn Modded
Accoord verwijderen negatieve feedback shier50 en diablo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shier50
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-03-2021
Blijkbaar is de feedback langs beide kanten verwijderd?
Ik vind nochtans dat mijn feedback gegrond was. Als een mens niet gewezen wordt op zijn fouten leert hij er niet uit. Ook zijn er mensen die graag gewaarschuwd zijn voor ze onderhandelen met iemand.

Het leek mij dus logisch dat de "wraak"beoordeling van diablo13 werd verwijderd, maar blijkbaar dus ook de mijne. En dan moet ik dit ook nog van hem horen, want van een moderator, of hier in dit topic hoor ik niets?

Mag het systeem hier dan enkel gebruikt worden voor oplichters en perfecte ervaringen? Waar dienen die middenste 3 sterren dan voor...?

Ik heb trouwens zijn telefoonnummer moeten blokkeren omdat hij kinderachtige sms'jes heeft zitten sturen. Dat is voor mij alweer een reden voor negatieve feedback.
Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.