Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Full HD - LED - Gaming TV gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Onlangs heb ik een Samsung Full-HD LED 3D TV Gekocht "UE40H6200AW" maar ik ben er niet zo tevreden over, vooral tijdens het gamen merk ik gewoon dat mijn beeld "stottert" of het te maken heeft met de input lag geen idee maar het voelt gewoon niet goed. Ik weet ook dat er een Game Mode op zit maar dan verlies ik weer wat van mijn beeld kwaliteit en dat wil ik niet. ik lever mijn tv ook weer in denk ik.

Zoals ik mijn topic titel al beschreef ben ik op zoek naar een FULL HD LED TV die zeer geschikt is voor gamen. mijn budget gaat tot 800€.
zelf heb ik al een beetje lopen speuren naar een zeer geschikte Televisie maar het mag niet baten..

misschien dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Rob

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2014 23:20 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/
[FAQ] Welke TV moet ik kopen?

Het is niet de bedoeling om ongeduldig te gaan klagen na 20 minuten. Begin met de links hierboven eens zelf te zoeken, je kan veel instellen, en wat er dan voldoet kun je gebruiken als zoekterm voor het vinden van reviews.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 03-07-2014 23:38 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Move naar Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien het om een aankoopadvies gaat.

Let wel dat elke TV met Game Mode alle beeldverbeteraars uit zet om de inputlag te verkleinen en dus elke TV wat op beeld in zal leveren. Al is dat met games mijn inziens nooit een issue aangezien die op andere punten focussen dan een film. Over dit onderwerp zijn al meer topics naar boven gekomen, zie dit overzicht.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:28
Ga eens kijken naar de Sony W8 of W6 serie. Deze komen voor gamen goed uit de bus.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Plasma
Pagina: 1