[feat][GoT] Toon getagde inventaris producten onder username

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Het is misschien handig wanneer iemand een bepaald product in zijn Inventaris heeft staan dat getagd is in een topic het onder de naam van deze persoon staat zodat je weet dat hij in het bezit is van een bepaald item en dat hij uit praktijkervaring spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 13:42
Interessant idee, dank daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-10 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit is inderdaad een erg goed ideen en het kant ook betrekkelijk eenvoudig uitgevoerd worden. Ik heb al wel eens een voorbeeld gemaakt van een header voor in reacties waarin zichtbaar is dat een gebruikt het product heeft dat besproken wordt in het nieuwsbericht of de review waarop wordt gereageerd.

Het kan er gewoon simpel uitzien als:

Whatson (bezit Motorola Moto E)
3 juli 2014 13:33

in een reactie op bijv. de Motorola Moto E-review.

In topics hebben we die ruimte niet direct achter de gebruikersnaam en zullen we het iets anders moeten oplossen maar daar valt vast wel wat voor te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-10 00:06
Hoe zorg je dan dat er niet voorbijgegaan wordt aan de prive/openbaar instellingen van je inventaris? Misschien reageer je dan wel gewoon niet op een vraag.
En andersom kun je dan praktijk ervaring claimen door een product gewoon in je inventaris te plempen...
Zou de inhoud van een reactie niet voldoende moeten zijn voor een waardeoordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-10 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er kan simpel gecheckt worden of een inventaris openbaar is.

Het is niet aannemelijk dat onze gebruikers op grote schaal producten in hun inventaris gaan zetten om te doen voorkomen dat zij ervaring hebben met een product. Het merendeel van onze bezoekerd is lief en aardig en heeft goede bedoelingen.

Als iemand een bepaalde mening deelt over een product vind ik het wel van waarde om te weten of die persoon ervaring uit eerste hand heeft met dat product of gewoon maar wat roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe zit je dan alleen met topics welke meerdere producten hebben getagd en een user heeft ook aantal van die producten? Nu zal dat denk ik amper voorkomen, eentje die ik zo kan bedenken zou bv deze zijn;
AMD Radeon R9 Ervaringen - Deel 1

Kan best dat mensen meerdere ATI R9 kaarten hebben (CF of meerdere PC's). Ander topic dat ik me zo kan bedenken is bv PS4 topic (Vita, Eye, controller).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Zoiets als dit:

Whatson

Heeft:
MSI Radeon R9 280X
en [url=/]20 andere producten[/url]

[ Voor 55% gewijzigd door Whatson op 03-07-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geld teveel? :P

Maar inderdaad, dat is goede oplossing :)

Imho zou het dan alleen iets 'minder opvallend' moeten zijn, als je bv een Xbox, iPhone of dergelijk topic pakt, zie je beetje elke user met die opmerking staan. Vind juist rechterkant van de user netjes 'schoon' :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online

Dit spoort natuurlijk mensen aan om items die ze bezitten aan hun inventaris toe te voegen.
Met die info zou je dan weer gerichte relevante reclameboodschappen tonen.

Zoiets als:
Hee we zie dat je een Xbox One zonder Kinect hebt:
Koop nu de Kinect voor maar €XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je bedoelt gerichtere advertering/marketing = meer kassies voor t.net :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Viper® schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:10:
Je bedoelt gerichtere advertering/marketing = meer kassies voor t.net :D
Ja maar ook minder irritante reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Femme schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:35:
Er kan simpel gecheckt worden of een inventaris openbaar is.

Het is niet aannemelijk dat onze gebruikers op grote schaal producten in hun inventaris gaan zetten om te doen voorkomen dat zij ervaring hebben met een product. Het merendeel van onze bezoekerd is lief en aardig en heeft goede bedoelingen.

Als iemand een bepaalde mening deelt over een product vind ik het wel van waarde om te weten of die persoon ervaring uit eerste hand heeft met dat product of gewoon maar wat roept.
mwah, ik kan ook een redelijk goede mening/ervaring geven over een product als dit bijvoorbeeld in het bezit is van mijn vader. Ik persoonlijk zie er het voordeel niet direct van in als er overal komt te staan welke producten iemand heeft.
Pagina: 1