Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo zoals jullie lezen zoek ik een lichte virusscanner voor een W8'1 32 bitt geen rt versie tablet met een Intel Atom 133,,3, t 1,86 qaud core 2GB ram

Ik heb wel een key van een bit deffender scanner open staan maar is dat niet te zwaar voor het systeempje ,of is de gratis scanner van Windows een goede keus ?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Ja, de standaard virusscanner van Windows (MSE) is prima.

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-11 11:54

ikt

Bij mijn Lenovo IdeaPad Miix 2 8" (wat een naam zeg) kwam McAfee Antivirus wat voor een erg trage tablet heeft gezorgd. Meteen erafgegooid en standaard MSE aangezet, werkt prima!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik gebruik al jaren avast en bevalt mij goed

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

RedHat schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:52:
O really?

http://www.neowin.net/new...loses-av-test-certificate

Lijkt mij toch alles behalve prima :/ Beter dan niets, dat is zo. Maar naar mijn subjectieve mening is het ook nog eens een traag ding vergeleken met bijv. Avast (eigenlijk de enige gratis scanner waar ik ervaring mee heb). Een andere scanner waar ik altijd erg tevreden over was is NOD32.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Ik draai op mijn deskrop malwarebytes pro. Erg licht antivirus die ook nog eens erg goed is. Mse is niet slecht voor een gratis pakket, maar zeker niet de beste bescherming. Norton 360 is ook erg licht, maar die kost iets meer.

Zelf ben ik totaal niet te spreken over gratis pakketten van avg, avast en consoorten. Als je computer compleet corrupt raakt door een slechte antivirus update(meerdere keren bij avg voortgekomen) heb je geen poot om op te staan.

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 02-07-2014 22:17 ]

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
RedHat schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:52:
True. Sinds MSE is het aantal infecties en de gevolgen van infecties bij mijn klanten gedaald tot een absoluut minimum. Bijvoorbeeld Symantec is leuk vanwege de beheertools, maar soms herkent Symantec zelfs Eicar niet eens. MSE is snel en effectief en het valt de gebruiker nooit lastig met vervelende vragen. It just works.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat naar wat er zoal te krijgen is. Breid aub je topicstart even uit met wat je zelf al gevonden en overwogen/geprobeerd hebt. Dit is niet de bedoeling zo.

Verwijderd

Topicstarter
ik hou het bij de windows deffender hij is nou zo lekker snel het is de Acer swithc 10 32GB . even een sd kaartje bestellen bij dx.com van minimaal 32GB . heb nu maar 17Gb over, zat ook office 2013 student bij . een code die ik niet ga gebruiken , wat is een mooi prijsje voor zo code ?

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 22:25:
We verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat naar wat er zoal te krijgen is. Breid aub je topicstart even uit met wat je zelf al gevonden en overwogen/geprobeerd hebt. Dit is niet de bedoeling zo.
Het kan wel zo zijn maar vragen staat vrij , ik ga niet alles testen omdat ik zelf weinig kon vinden op het net , had er ook bitdeffender op kunnen knallen had ik nu een langzaam ding gehad heb hem net nieuw . maar een maat van me die zit in de ict die vond windows wel goed genoeg voor waar ik hem voor gebruikt, maar als ik op gewaagde sites ga zitten pak ik men laptop er wel bij , met de bit deffender betaalde versie . die blijft wel vlot door zijn 8GB ram

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 22:34:
[...]

Het kan wel zo zijn maar vragen staat vrij , ik ga niet alles testen omdat ik zelf weinig kon vinden op het net ,
Vragen staat vrij, maar we hebben hier wel Het algemeen beleid. Graag dus even in gedachten houden. Het enige wat we hier van je verwachten is dat je wat eigen initiatief toont. Lijkt me niet teveel gevraagd.
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 22:26:
ik hou het bij de windows deffender hij is nou zo lekker snel het is de Acer swithc 10 32GB . even een sd kaartje bestellen bij dx.com van minimaal 32GB . heb nu maar 17Gb over, zat ook office 2013 student bij . een code die ik niet ga gebruiken , wat is een mooi prijsje voor zo code ?
Voor software verkopen is dit forum niet bedoeld.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:09

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik gebruik zelf AVG op mijn Asus T100, gaat prima. Af en toe wel veel false positives, maar volgens mij wel beter dan MSE.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

In [Virusscanners] Discussietopic deel 4 hebben we al een uitgebreid topic over dit soort zaken. Dit topic gaat hier dan ook dicht.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.