Al je vragen en opmerkingen over [ADV] Maak kans op een gouden Nas van Synology kun je hier kwijt.
even een vraagje:
Het lijkt erop dat dit 2 verschillende vragen zijn? Of vergis ik me?
(onderstreping door mij toegevoegd).Maak kans op een gouden Nas en 2 kaarten voor het Synology 2015 event! Laat ons in maximaal 150 woorden weten wat je meest favoriete DSM-functie is, hoe je die functie gebruikt en hoe die functie je leven gemakkelijker maakt.
DiskStation "Gouden NAS"
De "Gouden NAS" is een unieke NAS, eenmalig ontworpen door Synology in samenwerking met Tweakers. Deze speciale NAS is niet verkrijgbaar op de markt, maar kan alleen gewonnen worden door de Synology-fan met het meest creatieve idee over hoe hij of zij deze NAS zou gebruiken.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Dat viel mij ook al op.
En ik kreeg ook een andere vraag: is dit een exclusieve wedstrijd icm tweakers?
En ik kreeg ook een andere vraag: is dit een exclusieve wedstrijd icm tweakers?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik ga het navragen. De actie is exclusief icm Tweakers voorzover ik weet.
Andere vraag: Het Synology event, is dat gratis? Want dat is nergens terug te vinden.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Een gouden NAS......... Ha Ha Ha, waar moet ik die zetten, op de schoorsteenmantel
[ Voor 3% gewijzigd door OgWok op 08-07-2014 09:44 ]
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
De opdracht is:Cyberpope schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:40:
even een vraagje:
[...]
(onderstreping door mij toegevoegd).
De tweede zin was inderdaad niet helemaal handig geformuleerd. Die heb ik aangepast naar:Laat ons in maximaal 150 woorden weten wat je meest favoriete DSM-functie is, hoe je die functie gebruikt en hoe die functie je leven gemakkelijker maakt.
Good luck!“Deze speciale NAS is niet verkrijgbaar op de markt, maar kan alleen gewonnen worden door de Synology-fan met de meest creatieve inzending.
Ik heb geen prijs gezien en de registratie is open. Dus ik ga er van uit dat het gratis is.rimave schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:32:
Andere vraag: Het Synology event, is dat gratis? Want dat is nergens terug te vinden.
[ Voor 24% gewijzigd door zeef op 08-07-2014 09:52 ]
1 ding kan ik dan weer niet terugvinden: gaat het om een gouden DS414 (afgaande op de afbeelding)? Of om de DS412+ in het goud?
Ga meedoen, maar was even nieuwsgierig
Ga meedoen, maar was even nieuwsgierig
[ Voor 15% gewijzigd door Jorn1986 op 12-07-2014 11:34 ]
Dat kun je ook niet terugvinden, want dat is nog een verrassing.
[ Voor 43% gewijzigd door zeef op 12-07-2014 19:27 ]
Weet iemand waar ik een top 10 goedkope wifi ip camera's kan vinden?
Niet dat je in het juiste topic zit, maar het antwoord kun je hier vinden.
Geweldig leuk idee !!!! Ik ben van de partij !!!!
Op basis waarvan wordt de winnaar geselecteerd ?
Is dat random iemand die heeft gepost in het topic met een omschrijving die voldoet aan de eis
De opmerking
Is dat random iemand die heeft gepost in het topic met een omschrijving die voldoet aan de eis
Of wordt er op basis van inhoud, toepassing en relevantie een winnaar gekozen ?Laat ons in maximaal 150 woorden weten wat je meest favoriete DSM-functie is, hoe je die functie gebruikt en hoe die functie je leven gemakkelijker maakt.
De opmerking
Geeft hierover in mijn ogen geen uitsluitsel.“Deze speciale NAS is niet verkrijgbaar op de markt, maar kan alleen gewonnen worden door de Synology-fan met de meest creatieve inzending.
[ Voor 22% gewijzigd door Viper® op 22-07-2014 12:58 ]
Wie kiest de winnaar? Synology of Tweakers? De post is van Synology, maar ik wil het graag zeker weten
[ Voor 41% gewijzigd door MBI op 22-07-2014 16:04 ]
Is bewerken van je post toegestaan tot 15 aug?
Zou het topic niet op slot moeten omdat de einddatum reeds verstreken is?
Ik zie dat ie op slot is. Nu afwachten
[ Voor 3% gewijzigd door Executor16 op 19-08-2014 11:25 ]
Omdat ik graag de juiste persoon / het juiste bedrijf aanspreek bij mijn entry.zeef schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:07:
Waarom wil je dat weten?
Goedemorgen
is er toevallig al een mailtje naar de winnaar gestuurd?
Dan weet ik even of ik in een hoekje kan gaan uithuilen of nog even geduld moet hebben en eventueel al jubelend de straat door kan hollen
Fijne dag,
Kees
is er toevallig al een mailtje naar de winnaar gestuurd?
Dan weet ik even of ik in een hoekje kan gaan uithuilen of nog even geduld moet hebben en eventueel al jubelend de straat door kan hollen
Fijne dag,
Kees
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
De mail naar de winnaar is zojuist verzonden.
[ Voor 47% gewijzigd door zeef op 22-08-2014 12:28 ]
Volgens mij is er iets fout gegaan. Ik heb namelijk nog geen e-mail ontvangen...
Ben echt heel benieuwd wie er gewonnen heeft aangezien er ZO veel posts waren welke niet aan de gestelde vraag antwoord gaven.
Ben echt heel benieuwd wie er gewonnen heeft aangezien er ZO veel posts waren welke niet aan de gestelde vraag antwoord gaven.
Beste Community manager,
Kunnen jullie de winnaar publiekelijk bekend maken? want enkel mail verzenden naar winnaar wekt argwaan...
Dank u.
Kunnen jullie de winnaar publiekelijk bekend maken? want enkel mail verzenden naar winnaar wekt argwaan...
Dank u.
Ben ook wel erg benieuwd want het moest "creatief" zijn. Benieuwd welke creatieve creatie gewonnen heeft
Een beetje meer vertrouwen in Tweakers mag wel hoor. Gelukkig staat vertrouwen en privacy hoog in het vaandel van Tweakers en maken ze nooit zelf winnaars bekend. Ik neem aan dat dat deze keer ook niet zo zal zijn.yvanmuylder schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:30:
Beste Community manager,
Dank u.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Het is aan de winnaar zelf om zich te melden.
gaat hier niet over vertrouwen of wantrouwen in Tweakers Hooglander1, het gaat over de spelregels, met name over het woord "bekend gemaakt" er staat volgens mij niet "persoonlijk bekend gemaakt" ....#juistisjuist Hooglander1Hooglander1 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:42:
[...]
Een beetje meer vertrouwen in Tweakers mag wel hoor. Gelukkig staat vertrouwen en privacy hoog in het vaandel van Tweakers en maken ze nooit zelf winnaars bekend. Ik neem aan dat dat deze keer ook niet zo zal zijn.

Spelregels
Uiterlijk 22 augustus wordt de winnaar bekend gemaakt.
Over de uitslag word niet gecorrespondeerd betekent meestal dat niemand meer aanspraak kan maken op de uitslag zelf omdat deze al gemaakt is, niet zozeer dus dat de winnaar niet bekend wordt gemaakt.
Ook ik ben vooral benieuwd naar de inzending die heeft gewonnen om zo mijn kans bij een volgende actie te kunnen vergroten 😜
Ook ik ben vooral benieuwd naar de inzending die heeft gewonnen om zo mijn kans bij een volgende actie te kunnen vergroten 😜
Pas in de toekomst jullie spelregels aan:zeef schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:52:
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Het is aan de winnaar zelf om zich te melden.
bekend gemaakt != persoonlijk bekend gemaakt
zo is er geen discussie en is het voor iedereen duidelijk...
Helemaal mee eens. Leuke actie van tweakers een synology.Hooglander1 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:42:
[...]
Een beetje meer vertrouwen in Tweakers mag wel hoor. Gelukkig staat vertrouwen en privacy hoog in het vaandel van Tweakers en maken ze nooit zelf winnaars bekend. Ik neem aan dat dat deze keer ook niet zo zal zijn.
Wil je de winnaar zien dan kun je naar het evenement gaan.
Heb mijn best gedaan, bij de volgende prijsvraag beter.
Fijn weekend iedereen.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Voor de nieuwsgierigen onder u: de gelukkige, dat ben ik. Met veel plezier heb ik aan deze actie meegedaan, en de hoeveelheid plezier is sinds vandaag enorm toegenomen, dat snappen jullie wel.
De redactie heeft mij gevraagd een review te schrijven, waarop ik in de roes van winst meteen ja heb gezegd, dus er volgen nog veel foto's en een mooi verhaal.
edit: oh ja, dit was mijn inzending.
De redactie heeft mij gevraagd een review te schrijven, waarop ik in de roes van winst meteen ja heb gezegd, dus er volgen nog veel foto's en een mooi verhaal.
edit: oh ja, dit was mijn inzending.
[ Voor 13% gewijzigd door Appelsap op 22-08-2014 22:55 ]
Niet genoeg indruk om z'n functietitel te onthouden.Appelsap schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:15:
Je ziet, zeef, je verzoek heeft indruk gemaakt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
De winnaar is gekozen en heeft zichzelf bekend gemaakt. Daarmee is de actie beëindigd.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.