Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat is deze stekkerdoos met KWH meter waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 515 views

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik ken iemand met een aardige partij van dit soort stekkerdozen en die vraagt zich af wat deze waard zijn, ik eigenlijk ook wel.

Het KWH metertje dat er in zit lijkt nog redelijk prijzig te zijn en ik heb geen idee wat de behuizing waard is.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-EXM8GGSG.jpg

Ik ben benieuwd of iemand mij een indicatie kan geven :)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22
Spanningrailtjes uit datacenterracks; waarde vroeger niet zo boeiend, datacenter doet dit allang draadloos/automatisch en thuis is het wellicht grappig als je wilt weten hoeveel stroom je gamepc verbruikt heeft. Zou er zelf 5€ voor over hebben :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Dikke €0,65 wel

Web Enrichment

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
Het metertje waar je naar linkt is een DIN-dingetje voor thuis in de meterkast. Niet helemaal hetzelfde als wat in het getoonde product gebruikt wordt.

Kan een leuke toevoeging zijn als je een rack hebt staan. Alleen de meeste zullen daar geen krachtstroom aansluiting hebben. En zij die dat wel hebben hebben ws. ook al een manier om verbruik te meten.

Als je van die partij af wilt kun je beter eens polsen op samenkopen.net

[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 01-07-2014 22:41 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:31
Die groene connector, is dat voor remote switchen aan/uit?

My favorite programming language is solder.

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Puch-Maxi schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:04:
Die groene connector, is dat voor remote switchen aan/uit?
Wist ik het maar haha ! echt geen idee ! :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

We hebben niet voor niets sticky beleidsberichten bovenaan het subforum staan:
Howto: prijsbepaling (oude) hardware

Kortom sowieso wat de gek ervoor geeft, maar om te vinden wat andere gekken voor iets geven kun je best zelf op zoek gaan naar andere aanbieders (Martkplaats, eBay etc). Dat kun je prima zonder topic, dat je dat niet gedaan hebt (of het iig niet meldt) is ook indicatie dat je niet de inzet toont die we op GoT verwachten. Dicht dus.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.