• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-02 09:46
Joostlek schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:44:
[...]

Okéééee, maar ik ben lang inactief geweest :P maar is er nergens een plaats waar we dit kunnen doorpraten?
Hier op tweakers is voor slowchat het IRC kanaal, hier wordt het echter niet op prijs gesteld als je direct binnenkomt om van alles te vragen. Dit geld ook voor het forum.

Kijk naar de Best Buy van deze maand, kopieer de lijst. Vind een goede kennis met wat meer verstand van computers en ga er eens samen naar kijken. ;)

Als je over 1-2 onderdelen niet helemaal uit komt, dan kun je daar eventueel een topic voor aanmaken. Zie hiervoor ook het DAA Beleid.

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-02 21:02
-Bas schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:50:
[...]

Hier op tweakers is voor slowchat het IRC kanaal, hier wordt het echter niet op prijs gesteld als je direct binnenkomt om van alles te vragen. Dit geld ook voor het forum.

Kijk naar de Best Buy van deze maand, kopieer de lijst. Vind een goede kennis met wat meer verstand van computers en ga er eens samen naar kijken. ;)

Als je over 1-2 onderdelen niet helemaal uit komt, dan kun je daar eventueel een topic voor aanmaken. Zie hiervoor ook het DAA Beleid.
Ik heb er zat verstand van, het enige is, ik heb geen geld ervoor maar ik vroeg me af of ik een budget pc naar een iets betere pc kon krijgen maar nee

«Nooit geschoten is altijd mis»

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Als 15 jarige die 8gb geheugen bij een 32 bits systeem wil stoppen lijkt me niet dat je kan zeggen dat je genoeg verstand hebt.
Verder zou ik als ik jouw was proberen iets volwassener over te komen, dus ding zooi dinges je weet zelf yolo etc gebruiken.
Het is moeilijk ik weet het maar uit eindelijk zullen mensen je serieuzer nemen.

Verwijderd

En het DAA beleid en Handleiding Pricewatch even doorlezen :D

• Sp3dy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-02 14:56
Tja, ik heb ongeveer 1.5 jaar terug ook een game pc gekocht (ben nu 16) en kan je eigenlijk alleen maar adviseren om een baantje te zoeken waar je veel meer uren kan maken. Toen ik mijn kocht werkte ik elke zaterdag 7 uur en in de vakantie 3 dagen in de week. Je kan nu wel 8gb ddr2 geheugen kopen en zo goedkoop uit zijn maar daar schiet je heel weinig mee op ;)
Overigens, 2 euro 10 per uur is wel heel erg weinig... Toen ik begon met werken kreeg ik 2,50 per uur (nu 5,10), ik zou toch maar eens gaan informeren of je niet wat meer kan verdienen >:)

[ Voor 0% gewijzigd door Sp3dy op 01-07-2014 21:51 . Reden: Typo ]

Pagina: 1 2 Laatste