Toch nog een Spanjaard die niet naar huis is
Die kopt gewoon even verder dan ik kan schieten.
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Scheids, waar blijft die kaart?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Luchtvochtigheid is daar nu maar 40%. Toen Nederland daar speelde was dat op 70%, dus ze mogen nu ook wel voluit spelen.
Dat moet toch gewoon geel zijn voor Fernandinho?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De toon is gezet.
Laat het schoppen beginnen!
Laat het schoppen beginnen!
Actie scheids gaat deze wedstrijd bepalen. Dat zie ik nu al. Tenminste vanuit het perspectief van het verliezend land.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Geel krijg je toch pas als je iemands been breekt?gambieter schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:16:
Dat moet toch gewoon geel zijn voor Fernandinho?
Robben houdt daarvan dan zijn zijn spieren warmer.Fleximex schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:16:
Luchtvochtigheid is daar nu maar 40%. Toen Nederland daar speelde was dat op 70%, dus ze mogen nu ook wel voluit spelen.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
En rood pas bij een kopstoot. En als je bijt dan doet de scheids niks en laat het over een de tuchtcommissie van de Fifa
Zie dat Gunther Geilmann zijn snor heeft bijgewerkt?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Misschien zat er wat in.
Wat blijkt de Colombiaanse verdediging krakkemikkig te zijn nu ze eindelijk getest worden

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die scheids is volgens mij een vriend van brazil. Denk dat deze meerendeels de wedstrijd gaat bepalen.
Formerly known as Ragdoll
Nu al een betere wedstrijd dan duitsland - Frankijk.
Dit houdt brazlie niet vol.gambieter schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:19:
Wat blijkt de Colombiaanse verdediging krakkemikkig te zijn nu ze eindelijk getest worden
Komt wel goed.
Of als het woord eindigt op een andere medeklinker dan n of s, dan ligt de klemtoon op de laatste lettergreepdon_jorg schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:37:
de standaardregel in het Spaans is dat de klemtoon altijd op de voorlaatste lettergreep ligt, behalve als er een accent op een andere plek staat.
/cursusspaans
En Sánchez, let eens op je man
En Velasco, als dat geen geel is
Goed. Brazilië moet en zal winnen, het zal dus wel een frustrerend avondje voor me worden. Ik blijf toch maar kijken ...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Hoe zit het met de doeltrappen van colombia?
Die worden niet door de keeper genomenChris Smoove schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:20:
Hoe zit het met de doeltrappen van colombia?
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Die neemt één van de verdedigers.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Zo'n simpel een-tweetje. Kom op Colombia verdedig eens wat beter
Goh, bedankt captain obvious. Enig idee waarom?
Jemig.. stuur even een ansichtkaart over je pass. Wat slecht.
Mijn hemel, drie tegen één, dan moet de bal op z'n minst toch tussen de palen

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
1 ding is zeker. De wedstrijd is nu al leuker als Duitsland - Frankrijk.
Die stuurt zo in een beweging 4 Brazilianen het tropische regenwoud in
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Ah, de immer sportieve Braziliaanse supporters 
Alles is naar aan dat team
Alles is naar aan dat team

Daar was niet veel voor nodigGAITii schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:24:
1 ding is zeker. De wedstrijd is nu al leuker als Duitsland - Frankrijk.

Colombia straalt iets uit. Maar als Bra zometeen opnieuw een goedkope manier aan 2-0 komt... kan het gespeeld zijn.
Wat een zooitje!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wat een kermis gedoe.
Alleen de commentator al. Arno Vermeulen = altijd -1
Pff, die scheidsrechter straalt echt geen gezag uit zeg...
Die scheidsrechter is de controle al kwijt en durft de Brazilianen geen geel te geven.
Lekkere Zuid-Amerikaanse pot
.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Lekker rommelig en kan alle kanten op
Spanjool hé, die collaboreert met de BrazilianenMartijn13 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:26:
Ja dat opstootje had ie moeten afhandelen en opnieuw laten nemen die vrije trap
Martijn13 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:26:
Af en toe mis ik Collina toch wel heel erg..gambieter schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:27:
Die scheidsrechter is de controle al kwijt en durft de Brazilianen geen geel te geven.
-
Colombia moet snel zijn met die 1-1, dan druk je die Brazilianen de kop in...
Hulk deed een Evertonnentje:
YouTube: René van der Gijp over de driedubbele schaar van Everton (Voetbal International)
YouTube: René van der Gijp over de driedubbele schaar van Everton (Voetbal International)
Jezus, 24 scharen en dan de bal per ongeluk achter je spelen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Geel. Daar mag je Marcelo gewoon geel voor geven
Stuur Hulk een boek van Wiel Coerver
Voorspelling:
In deze wedstrijd gaan aan beide zijden even veel en even zware kaarten vallen, als ze al vallen that is.
In deze wedstrijd gaan aan beide zijden even veel en even zware kaarten vallen, als ze al vallen that is.
Ik voel een momentje, wacht for it... *in colombiaans voordeel*
James Rodríguez lijkt wel redelijk stijf links te zijn

Nah, als ze vallen, vallen ze aan 1 kant..max schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:31:
Voorspelling:
-
Viel mij ook direct op iddFleximex schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:32:
James Rodríguez lijkt wel redelijk stijf links te zijn
Die linksback vind ik een beetje zwak van COlombia
Weet Colombia ook dat ze een rechterkant hebben?
Alles speelt zich af op hun linkerkant.
Alles speelt zich af op hun linkerkant.
Kan de keeper van Colombia niet voetballen? Alle doeltrappen worden genomen door een speler en ze spelen niet op hem terug. Dacht dat zulke keepers er niet meer waren..
-
Gevaarlijk om Maicon tot de achterlijn te laten komen!
Misschien heeft ie wat last.. gebeurd wel vaker hoor.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik schakel net in
Balen Brazilië staat voor
Balen Brazilië staat voor
[ Voor 57% gewijzigd door Harribo op 04-07-2014 22:37 ]
Hij wil hem altijd op zijn eigen doel peren. Dus moet een ander dat doen. Het is een tic.
1-1!!!!!
/wishful thinking
/wishful thinking
Maicon speelt wel erg goed tot nu toe.
Komtieeeeeee! gAmesss Rodriquezz!

[ Voor 48% gewijzigd door GAITii op 04-07-2014 22:38 ]
Net ff te dichtbij, misschien er onderdoor rammen.
Gedoped met een downer door de Braziliaanse hotel medewerkers ???Soldaatje schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:35:
Wat is er met die keeper gebeurd dat hij inderdaad geen doeltrappen neemt?
Zowiezo vind ik de Brazilianen voetballen alsof ze een aantal snuifjes coke ophebben.
How do you save a random generator ?
Haha 
"Tyf op met die lijn, *veeg."
"Tyf op met die lijn, *veeg."
Alseblieft niet!
Geen circussie.
Geen circussie.
Wat lult die commentator nou weer.. muur staat op de 11 meter

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat? Neymar staat gewoon dichterbij dan de muur?!?!
moet je maar geen tikje doen. Sukkels.
Iets met een psycholoogenchion schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:38:
Zowiezo vind ik de Brazilianen voetballen alsof ze een aantal snuifjes coke ophebben.
http://www.nieuwsblad.be/.../cnt/dmf20140703_01166356
-
Kweet het niet deadsy moet ik ff herlaning van zien want volgens mij doen ze een tikkie.
Te vroeg, moest eigenlijk gewoon over.Deadsy schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:39:
Ze mogen wel absurd vroeg inlopen.
Leek het wel opMrMonkE schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:40:
Kweet het niet deadsy moet ik ff herlaning van zien want volgens mij doen ze een tikkie.
Wat een belachelijk slechte scheidsrechter. Dat spuitbusje helpt niet als hij te laf is om twee Brazilianen geel te geven wegens te vroeg uitlopen bij de vrije trap. En gewoon blijven geven tot ze niet meer kunnen of durven uitlopen.
Pfff. Die Colombianen weten niet wat rugdekking is...
Ik word schijtziek dat die scheidsrechters te vaak voor Brazilië fluiten
Zullen ze anders opgezocht worden of zo?
Reden dat ik tegen Brazilië ben
Ff teruggespoeld.. viel reuze mee. Sukkels doen een tikje.
Howard Web was hardstikke neutraal en objectief
Scheidsrechter <-----> Matchfixing?
Brazilie moet gewoon in de finale komen van de FIFA, anders kost het teveel geld...Harribo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:41:
Ik word schijtziek dat die scheidsrechters te vaak voor Brazilië fluiten
-
zijn tikkie coke is uitgewerkt, vandaar die grimas !
Maar de twee uitlopers stonden wel dichter bij de bal dan de muur die zogenaamd om de minimale afstand hoort te staan...St@m schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:42:
[...]
Ff teruggespoeld.. viel reuze mee. Sukkels doen een tikje.
Anders wordt Sepp Blatter gelyncht door een woedende menigte Brazilianen ala BrulapenEdd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:42:
[...]
Brazilie moet gewoon in de finale komen van de FIFA, anders kost het teveel geld...
Ja, dat is wat anders dan te vroeg inlopen toch?Fleximex schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:42:
[...]
Maar de twee uitlopers stonden wel dichter bij de bal dan de muur die zogenaamd om de minimale afstand hoort te staan...
Dit topic is gesloten.