Na druk studeren heb ik weer besloten de game wereld in te duiken. Het is voor mij even geleden dus mijn kennis is nog niet up to date, maar heb al wat research gedaan. Ik heb op dit moment, wat ik kan verkopen:
-MSI P45 NEO2-FR 1
-Intel Core 2 Quad Q6600 2.40 GHz, 1066 MHz, 8 MB
-Sapphire Radeon HD 4850 512 MB
-Antec Earthwatts EA-650EC 650 Watt
-Kingston KVR800D2N6K2/4G 4096 MB, PC6400, 800 MHz
-Seagate Barracuda 7200.11 500 GB, 7200 Rpm, 32 MB, S-ATA II/300
-Thermaltake SopranoRS 101 VG7000BWS Zwart
Dit wil ik of verkopen of als het goedkoper is om onderdelen her te gebruiken zoals de voeding dan doe ik dat.
Heb al een Samsung 840 series 250GB SSD, maar wil graag nog 1TB HDD erbij (eventueel extern als het goedkoper is om mijn oude systeem niet te verkopen, dan kan ik die 500GB nog gebruiken).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Next gen games als Crysis 3, Destiny, The division, Metro. Beetje future proof. Het liefste Ultra quality en goede fps, maar weet niet of dat mogelijk is met het budget?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro, maar ik weet niet of dit een redelijk budget is voor de eisen? Kan eventueel nog bijgesteld worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al Samsung 840 series 250GB SSD, Philips 230c monitor + 2e monitor(niet noemenswaardig), 2.1 speakers, Logitech toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-Moederbord
-1 (of 2?) goede grafische kaarten
-CPU: i5 vs i7? AMD?
-Minimaal 8GB RAM (2x4GB is sneller dacht ik?)
-1TB HDD
-nieuwe voeding als oude niet voldoende is/verkoop niet waard is
-behuizing
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd een voorkeur gehad voor intel processors en AMD video kaarten, maar ik sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te gekke koeler geluiden en energie vriendelijk is mooi meegenomen.
Ga je overklokken?
Nooit echt gedaan, behalve een keer een video kaart. Als er een handige functie voor op zit, dan misschien.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze informatie
-MSI P45 NEO2-FR 1
-Intel Core 2 Quad Q6600 2.40 GHz, 1066 MHz, 8 MB
-Sapphire Radeon HD 4850 512 MB
-Antec Earthwatts EA-650EC 650 Watt
-Kingston KVR800D2N6K2/4G 4096 MB, PC6400, 800 MHz
-Seagate Barracuda 7200.11 500 GB, 7200 Rpm, 32 MB, S-ATA II/300
-Thermaltake SopranoRS 101 VG7000BWS Zwart
Dit wil ik of verkopen of als het goedkoper is om onderdelen her te gebruiken zoals de voeding dan doe ik dat.
Heb al een Samsung 840 series 250GB SSD, maar wil graag nog 1TB HDD erbij (eventueel extern als het goedkoper is om mijn oude systeem niet te verkopen, dan kan ik die 500GB nog gebruiken).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Next gen games als Crysis 3, Destiny, The division, Metro. Beetje future proof. Het liefste Ultra quality en goede fps, maar weet niet of dat mogelijk is met het budget?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro, maar ik weet niet of dit een redelijk budget is voor de eisen? Kan eventueel nog bijgesteld worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al Samsung 840 series 250GB SSD, Philips 230c monitor + 2e monitor(niet noemenswaardig), 2.1 speakers, Logitech toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-Moederbord
-1 (of 2?) goede grafische kaarten
-CPU: i5 vs i7? AMD?
-Minimaal 8GB RAM (2x4GB is sneller dacht ik?)
-1TB HDD
-nieuwe voeding als oude niet voldoende is/verkoop niet waard is
-behuizing
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd een voorkeur gehad voor intel processors en AMD video kaarten, maar ik sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te gekke koeler geluiden en energie vriendelijk is mooi meegenomen.
Ga je overklokken?
Nooit echt gedaan, behalve een keer een video kaart. Als er een handige functie voor op zit, dan misschien.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze informatie