Sinds afgelopen week heb ik Telfort Alles-in-1 Glasvezel. Ik vind de beltarieven van Telfort nogal aan de prijs. Vandaar dat ik aan het kijken ben naar VoIP via een andere (goedkopere) provider.
Ik wilde daarvoor een Gigaset N300A IP aanschaffen en deze zo configureren dat de binnenkomende gesprekken binnenkomen via mijn bestaande vaste telefoonnummer bij Telfort en dat de uitgaande gesprekken via goedkope VoIP provider gaan.
Wie heeft ervaringen met Telfort Glasvezel i.s.m. een Gigaset N300A IP?
Is dit simpel werkend te krijgen?
Heb ik hiervoor de VoIP instellingen van Telfort nodig? Zo ja, geeft Telfort die vrij?
Blokkeert Telfort VoIP accounts van andere aanbieders?
Ik kan mijn bestaande telefoonnummer bij Telfort naar een andere VoIP aanbieder porteren maar dat is eigenlijk de laatste optie die ik wil kiezen.
Ik wilde daarvoor een Gigaset N300A IP aanschaffen en deze zo configureren dat de binnenkomende gesprekken binnenkomen via mijn bestaande vaste telefoonnummer bij Telfort en dat de uitgaande gesprekken via goedkope VoIP provider gaan.
Wie heeft ervaringen met Telfort Glasvezel i.s.m. een Gigaset N300A IP?
Is dit simpel werkend te krijgen?
Heb ik hiervoor de VoIP instellingen van Telfort nodig? Zo ja, geeft Telfort die vrij?
Blokkeert Telfort VoIP accounts van andere aanbieders?
Ik kan mijn bestaande telefoonnummer bij Telfort naar een andere VoIP aanbieder porteren maar dat is eigenlijk de laatste optie die ik wil kiezen.