Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Administratieve wijziging Office 365

Pagina: 1
Acties:

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-11 19:16
Tweakers, graag uw hulp.

Circa één jaar geleden heb ik mijn e-mailadres gemigreerd naar Office 365.
E-mailadres info@mijnbedrijf.nl

Waarschijnlijk heb ik dit niet op de juiste manier gedaan.

Bij de registratie heb ik info@mijnbedrijf.onmicrosoft.com ontvangen. Daarbij heb ik een extra user aangemaakt, info@mijnbedrijf.nl. Ik heb dus feitelijk 2 gebruikers. Nu ben ik aan het doorlezen dat ik een alias moet aanmaken voor info@mijnbedrijf.onmicrosoft.com met een verwijzing naar info@mijnbedrijf.nl, is dit correct?

Ik zie in mijn overzicht dat ik 2 licenties heb voor Exchange Online Plan 1.
-

Reden hiervoor is dat ik graag wil migreren naar een plan waar OneDrive bij zit.
Hiervoor moet Office 365 Enterprise E1 geschikt zijn.

Bedankt voor uw tijd. _/-\o_

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-11 19:16
Vriendelijk omhoog.

Verwijderd

Je kan op twee manieren een account aanmaken.

Wat jij hebt gedaan is twee afzonderlijke accounts aan te maken, dus ook twee aparte mailboten van 20gb en twee skydrives van ieder 25 gb.
Dit is dus bedoelt om meerdere gebruikers een eigen inlog te geven.
Daar betaal je dan ook twee licenties voor.

Wat jij wilt bereiken is 1 inlogaccount met een alias email adres.
Wat je moet doe:
- eerst tweede account geheel verwijderen en een licentie intrekken. Anders blijf je dubbel betalen voor een leeg account.

- daarna inloggen met ..@mijnbedrijf.onmicrosoft.com

- daar een hoofdadres toevoegen van mijnnaam@mijnbedrijf.com
Dan kan je voortaan.hiermee inloggen en mailen!

- en een aliasadres toevoegen. Info@mijnbedrijf.nl
Alle mail hiernaartoe komt netjes in je eigen mailbox.

Succes :O

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zou wel even degene verwijderen die je niet al een jaar in gebruik hebt, anders ben je je mailbox kwijt natuurlijk ;)

Verwijderd

Miischien domme vraag maar hoe stel ik een vraag op het topic van office 365.Ik kan reageren maar nergens staat hoe ik een vraag kan beginnen.
ThinClientQ schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:36:
Tweakers, graag uw hulp.

Circa één jaar geleden heb ik mijn e-mailadres gemigreerd naar Office 365.
E-mailadres info@mijnbedrijf.nl

Waarschijnlijk heb ik dit niet op de juiste manier gedaan.

Bij de registratie heb ik info@mijnbedrijf.onmicrosoft.com ontvangen. Daarbij heb ik een extra user aangemaakt, info@mijnbedrijf.nl. Ik heb dus feitelijk 2 gebruikers. Nu ben ik aan het doorlezen dat ik een alias moet aanmaken voor info@mijnbedrijf.onmicrosoft.com met een verwijzing naar info@mijnbedrijf.nl, is dit correct?

Ik zie in mijn overzicht dat ik 2 licenties heb voor Exchange Online Plan 1.
-

Reden hiervoor is dat ik graag wil migreren naar een plan waar OneDrive bij zit.
Hiervoor moet Office 365 Enterprise E1 geschikt zijn.

Bedankt voor uw tijd. _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:24:
Miischien domme vraag maar hoe stel ik een vraag op het topic van office 365.Ik kan reageren maar nergens staat hoe ik een vraag kan beginnen.

[...]
"gewoon" in het desbetreffende topic een reply maken waar je de vraag in stelt. (zelfde wat je hier doet dus)
Het algemene Office 365 topic

Lees eerst even de TS rustig door, staat een boel info in. En gebruik de zoek functie even, wellicht is je vraag al langs gekomen en naar tevredenheid beantwoordt.

Verwijderd

Graag een oplossing.

Gebruikte 2 computers waarop outlook 2010 stond. Maak gebruik van een zes tal email accounts van verschillende providers.
Ik wil nu outlook op 3 computers en een laptop. Heb me daarvoor office 365 premium voor bedrijven aangekocht waarbij ik dan gebruik kan maken van office 2013 met outlook en om alles te synchronizeren zit hierbij ook Exchange online.
De installatie van office 365 ging perfect op de 3 computers en ook mijn account van office 365 is bij Exchange online aangemeld.

Mijn emailaccounts met bijbehorende mails zijn bij de installatie van office 365 overgenomen zonder problemen.
Maar er is nog geen synchronisatie met de andere computers. Ik heb al verschillende artikels gelezen en doorgezocht maar vind geen oplossing.
Hoe moet ik er voor zorgen dat mijn andere emails account ook in Exchange online terechtkomen zodat er met de outlook 2013 die op de computers staat alsook met de outlook webapp gesynchroniseert wordt.
Ik heb iets gelezen van migratie ven emailsaccount maar begrijp niet goed wat er moet gebeuren.
Pagina: 1