Heb ik een netwerkkaart ?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.769 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc0
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-07-2018
Goedenmorgen leden van tweakers :O..

Weet er iemand hoe je een draadloos netwerk opzet op windows 8.1?
Ik heb op dit moment een modem thuis, ik denk niet dat ik een router heb.

Mijn oude computer heeft wel draadloos internet. Dit is toen de tijd door een kpn peroon geinstalleert etc voor een bedrag van €50 als ik het me goed herinner... :O

Ik kan evt fotos plaatsen van mijn modem

Ik heb mijn nieuwe computer vanuit losse onderdelen gebouwd, heb er geen netwerkkaart bij bestelt.
Waar kan ik zien of ik deze wel heb?

Alvast bedankt,
Grtjes Anc0 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:57
Heb je een netwerkpoort aan de achterkant? Ze zitten vaak op het moederbord tegenwoordig, niet op aparte kaarten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QxmvbH0.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Cilph op 27-06-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc0
Ik weet niet waar ik op moet letten op de achterkant.. ik kan een foto en uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:29
ja maak een foto met je camera en upload het naar bijv http://nl.tinypic.com/
en kopieer de link en voila een plaatje in je post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit :O welke :O onderdelen :O heb :O je :O die :O losse :O PC :O gebouwd :O ? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:55

Quad

Doof

Slechte nacht gehad? :O

Edit: Wat Fridgeman zegt, hoe heb je je pc gebouwd?

[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 27-06-2014 09:34 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Ha Anco,

Je hebt wel een hoop problemen met je PC zeg :P

Hier het vorige topic met een hoop info over z'n PC: Geen boot optie met Windows 8 installatie

Je hebt dus inderdaad geen draadloze netwerk kaart :O kun je niet gewoon een kabel inpluggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc0
Ja hele slechte nacht gehad.. tot 11 uur bezig geweest omdat de dvd drive niet verscheen in de boot menu door een los kabeltje dat is ontstaan door verzending.. ben atm ff de fotos aan het uploaden sec..

@fridgeman de onderdelen staan in me wenslijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
Ik neem aan dat je in je nieuwe PC een moederbord hebt gestopt? :+

Dan zit er dus een netwerkkaart in, ik kan me geen voorbeelden meer bedenken van (actuele) mobo's zonder interne netwerkkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Kom op anc0, je kunt zelf ook wel het een en ander uitzoeken.

Wil je WiFi op je nieuwe pc, of ga je er een kabel in doen?

Als je WiFi wil, moet je een WiFi kaartje of USB kopen. Het zit niet standaard op het moederbord.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anc0 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:37:
@fridgeman de onderdelen staan in me wenslijst
Eigen initatief een onbekend begrip voor je?

Je hebt volgens die wenslijst een pricewatch: ASRock B85 Pro4

En wat staat vermeld op die pagina?
Externe verbindingen
Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps

Dus er zit een netwerkkaart op het moederbord.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc0
Afbeelding nummer 1, http://i59.tinypic.com/qwww2f.jpg

Afbeelding nummer 2, http://nl.tinypic.com/r/33wpenc/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 17:23
De poort boven het groene en blauwe rondje is je netwerkpoort.
Foto 2 is je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09 17:33
Je hebt een netwerkkaart, want die zit op je eerst foto onderaan naast die 2 usb poortjes.
Maar wat je volgens mij wilt is een draadloze netwerkkaart? toch?
Die zal je er apart in moeten bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

Cilph schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:25:
Heb je een netwerkpoort aan de achterkant? Ze zitten vaak op het moederbord tegenwoordig, niet op aparte kaarten.

[afbeelding]
Aangezien hij het continu over wifi heeft, denk ik niet dat hij dat bedoelt :)
En simpel antwoord als je er geen bij besteld hebt, zul je er hoogstwaarschijnlijk geen hebben, ingebouwd wifi op een moederbord is zeldzaam als het al bestaat.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc0
@albino71 ben ik ook aan het doen ;)
ik wil er een draadloos netwerk op wifi dus..ik ga toch niet vragen of iemand een draadloos netwerk kan opzetten als ik met draad will...?

@fridgeman initatief heb ik wel, ben zelf aan het zoeken wat ik nodig heb. Maar als ik niet weet naar wat ik op zoek moet kan ik het niet vinden. duh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20
Als je WiFi wil op je vaste computer kun je daarvoor een WiFI usb stick kopen

http://tweakers.net/categ...bRSpbGhko6SmYGpuZKsbW1tQA

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
anc0 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:44:
@albino71 ben ik ook aan het doen ;)
ik wil er een draadloos netwerk op wifi dus..ik ga toch niet vragen of iemand een draadloos netwerk kan opzetten als ik met draad will...?

@fridgeman initatief heb ik wel, ben zelf aan het zoeken wat ik nodig heb. Maar als ik niet weet naar wat ik op zoek moet kan ik het niet vinden. duh
Wel rustig blijven hè, mensen proberen je te helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc0
Ja wimPliers danku! hahah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:25

Umbrah

The Incredible MapMan

Voor een vaste PC is draadloos niet zo logisch omdat het minder performance bied en minder betrouwbaar is, en de meeste mensen sjouwen een vaste PC niet altijd mee (zit ook geen accu in). Ik raad je aan om gewoon vanaf je modem/router (KPN bied vrij vaak routers aan) een ethernet kabel te leggen naar je PC. Beste performance, beste snelheid. Wikipedia/google zelf maar hoe zo'n kabel er uit ziet, afbeelding voor de plug staat al in dit topic.

Als je TOCH draadloos wil, en dit bedoel ik niet negatief, dan raad ik je aan om een USB adaptertje te kopen (ga niet weer te veel uitgeven, je gaf eerder €80 uit voor een DVD drive). Ik denk dat een interne je iets te veel is namelijk, je hebt volgens mij het geduld niet om te leren hoe lego of PC's werken.

Mocht je toch intern willen (is doorgaans wat beter betrouwbaar), dan zou je natuurlijk je oude PC kunnen open maken, de oude WiFi kaart er uit kunnen halen met een PH2 schroevendraaier voor de schroef en voorzichtig trekken (koper = lava, niet aanraken), en de omgekeerde actie te doen bij de nieuwe PC. Uiteraard als ze uit staan, ze van de stroom zijn, en jij 100% niet statisch bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Umbrah op 27-06-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc0
Umbrah schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:48:
Voor een vaste PC is draadloos niet zo logisch omdat het minder performance bied en minder betrouwbaar is, en de meeste mensen sjouwen een vaste PC niet altijd mee (zit ook geen accu in). Ik raad je aan om gewoon vanaf je modem/router (KPN bied vrij vaak routers aan) een ethernet kabel te leggen naar je PC. Beste performance, beste snelheid. Wikipedia/google zelf maar hoe zo'n kabel er uit ziet, afbeelding voor de plug staat al in dit topic.

Als je TOCH draadloos wil, en dit bedoel ik niet negatief, dan raad ik je aan om een USB adaptertje te kopen (ga niet weer te veel uitgeven, je gaf eerder €80 uit voor een DVD drive). Ik denk dat een interne je iets te veel is namelijk, je hebt volgens mij het geduld niet om te leren hoe lego of PC's werken.

Mocht je toch intern willen (is doorgaans wat beter betrouwbaar), dan zou je natuurlijk je oude PC kunnen open maken, de oude WiFi kaart er uit kunnen halen met een PH2 schroevendraaier voor de schroef en voorzichtig trekken (koper = lava, niet aanraken), en de omgekeerde actie te doen bij de nieuwe PC. Uiteraard als ze uit staan, ze van de stroom zijn, en jij 100% niet statisch bent.
De reden waarom ik draadloos wil is omdat ik niet dat hele draad gedoe niet wil aanleggen. Ik kan het even met mijn vader over hebben als hij thuis is rond uur of half 5. Het is ook afstand van +- 9-10 meter.

De ether kabel heb ik thuis liggen maar is net een paar meter te kort, jammer. Hiervoor moet ik zeker weer geld dokken.

USB adepter hou ik in gedachten.

Ik kan helaas de oude pc niet openmaken omdat deze nog gebruikt zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09 17:33
Netwerk kabel van 10meter kost rond de 10 euro.
Wifi adapter kost rond de 20 euro.

Voordeel Wifi: geen draad.
Voordeel kabel: Betrouwbaar internet(valt niet steeds weg) en sneller internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 08:59
jovael schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:02:
Netwerk kabel van 10meter kost rond de 10 euro.
Wifi adapter kost rond de 20 euro.
Let er wel op dat je veel meer kabel nodig kan hebben (makkelijk het dubbele) als je die netjes langs een muur wil wegwerken in plaats van rechtstreeks wil leggen.
Voordeel kabel: Betrouwbaar internet(valt niet steeds weg) en sneller internet.
Het sneller is ook heel erg afhankelijk van het KPN-deel van je netwerk en van je router. Aangezien je over zowel bedraad als draadloos lijkt te beschikken, kun je testen of er een betekenisvol verschil is met een of andere speedtestsite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Het lijkt me dat voor wat je gaat doen ('t zal ongetwijfeld niet hardcore downloaden en gamen zijn) WiFi meer als/dan voldoende is. Dus gewoon bij de plaatselijke elektronica boer een wifi adaptertje kopen in een USB poort pluggen en verbinding maken. Problem solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie88
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:43
Ben zelf erg tevreden over deze usb adapter. Met mijn 100mbit glas en KPN experiabox haalde steam met gemak 7MB/s download snelheden...
Hoewel ik met mijn buffalo airstation nog iets hogere snelheden haal draadloos (+-9MB/s) vind ik het zeker niet verkeerd voor een usb ding en zeker niet voor die prijs.

FX8350 @4.8 GHz
i7 4930K @4.5 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik begon bijna te twijfelen maar het is toch echt niet 1 april. Ongelooflijk waar dit topic over gaat... Hopelijk krijg je het voor elkaar maar bovenstaande geeft weinig vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorruchie
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-12-2024

Jorruchie

strikes and gutters...

Als je het droog hebt gehouden bij bovenstaand topic lees dan zeker deze:
--zucht- help: Hoe PC in elkaar zetten. _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Jorruchie op 27-06-2014 14:33 ]

“And so castles made of sand fall in the sea, eventually....”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

@Anc0

Ik hoop dat je je netwerkkaart gaat vinden. Maar denk wel dat een WiFi stick een betere oplossing voor je is.

Ik vermaak me in ieder geval uitstekend met het bouwen van je nieuwe PC. :D

Kan nu al niet wachten op je volgende forum topic _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door -BaJo- op 27-06-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Als je geen kabels wilt aanleggen, kun je ook voor een powerline adapter gaan.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als je er niet uit komt kan je ook altijd je internet provider bellen. Die zijn vaak wel berekend op dit soort vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006

Swordlord

Act first, think never

Beste advies van de dag nog jah :+
Laat zo'n installatie monteur of lokale computer boer maar komen, dan worden jullie op persoonlijke wijze "goed" geadviseerd en eventuele installatie kan ook nog gedaan worden door hun...

Dan hoeven jij en je vader niet te stressen Anc0 ;). Dus relax! Vraag "professionele" hulp, neem een limonade en geef je vader een pintje!
Want dat stressen hebben jullie al genoeg gedaan de afgelopen dagen denk ik zo.

Als je toch besluit zelf een USB Wifi adapter aan te schaffen en te installeren.
Denk aan het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kYGTLjc.png

[ Voor 78% gewijzigd door Swordlord op 27-06-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:08

weebl

YARR!

Haha heerlijk dit :P
Sommige mensen zijn gewoon niet op deze wereld gekomen voor dit soort 'technische' aangelegenheden :D

Maar even serieus: gewoon een USB wifi-adaptertje kopen, bij dezelfde MediaMarkt als je BluRay-speler ;)
Inpluggen, het CDtje in je BluRay-speler, driver installeren en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc0
@YARR!
Ja idd, op het gebied van technische dingen weet ik niks

Update: Ik heb azerty in de ochtend een hele mail gestuurd met vragen zoals, ik wil een draadloos netwerk opzetten kan dit? Heb ik de juiste netwerkkaart hiervoor? Zo niet, welke raden jullie mij aan etc.

Krijg ik dit terug: Dit zou zeker mogelijk zijn op uw moederbord zit een intel Gigabit LAN controller.

Lekker duidelijk! -sarcastisch-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000

heuveltje

KoelkastFilosoof

anc0 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:59:
@YARR!
Ja idd, op het gebied van technische dingen weet ik niks

Update: Ik heb azerty in de ochtend een hele mail gestuurd met vragen zoals, ik wil een draadloos netwerk opzetten kan dit? Heb ik de juiste netwerkkaart hiervoor? Zo niet, welke raden jullie mij aan etc.

Krijg ik dit terug: Dit zou zeker mogelijk zijn op uw moederbord zit een intel Gigabit LAN controller.

Lekker duidelijk! -sarcastisch-
Azerty is dan ook een winkel, geen school :P
Natuurlijk kan dat......

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc0
Het kan wel, maar ik heb dus GEEN netwerkkaart voor draadloos internet:P? Zoals 9000x vermeld is in de bovenstaande comments? Ik wil voor een usb adepter gaan maar ben bang dat ik tijdens het gamen internet problemen zal hebben, iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006

Swordlord

Act first, think never

Mijn ervaring?
Dat afhankelijk van afstand tot de acces point wifi prettig kan werken... of een absolute hell kan zijn...

Zit je dicht bij het acces point, dan zul je meestal niet al te veel problemen hebben met lag etc... Zit je er ver van weg, tsjah... Het zal vast wel werken, maar een eventuele hickup af en toe moet je wel voor lief nemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:40

Mavamaarten

Omdat het kan!

anc0 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 18:05:
Het kan wel, maar ik heb dus GEEN netwerkkaart voor draadloos internet:P? Zoals 9000x vermeld is in de bovenstaande comments? Ik wil voor een usb adepter gaan maar ben bang dat ik tijdens het gamen internet problemen zal hebben, iemand ervaringen?
Man, lees de opmerkingen hier eens.
1. Nee, je hebt GEEN netwerkkaart voor draadloos internet
2. Ja, een wifi-usb stickje is voldoende
3. Nee, het maakt voor jou geen hol uit welke je neemt. Ga naar de winkel, koop een wifi stick die niet te veel geld kost, volg de instructies die erbij zitten en surf ze!

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kunt nu geen WiFi gebruiken nee. Verder snap ik je probleem niet echt; je koopt een netwerkkabel en hebt betrouwbaar internet of je koopt een WiFi USB adapter zodat je geen kabel hebt maar dan is je verbinding minder betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:16

Pierre

Van nature lui!

Wanneer gaat dit topic dicht, iemand wedden _/-\o_ dat binnen nu en 1 uur is

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiies
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 12:24
Heerlijk die reacties! Ik heb zelf deze gehad: pricewatch: TP-Link TL-WN822N

Prima bereik, met gamen geen probleem en installatie is een eitje, mits je de usb-poorten kunt vinden natuurlijk.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:58
Maar de hamvraag is....
Heeft hij wel een USB poort voor de wifi stick? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:47

Clush

Do as I say...

joeyschrama schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:17:
Maar de hamvraag is....
Heeft hij wel een USB poort voor de wifi stick? :+
Maak hem nou niet in de war. Ja die heeft ie.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Maar je hebt ook PCI en PCIe kaartjes. En je hebt ze die 1x zijn, of 4x, of 8x, of misschien wel 16x, en dat kan ook allemaal.

Overigens kan ik wifi ook zeker afraden voor een vaste pc, je hebt hogere ping, een instabielere verbinding, lagere up en download, en die dingen worden alleen maar erger namate de afstand toeneemt, en het aantal muren/deuren, en het aantal buren die ook lekker op 2,4ghz zitten te babbelen.

Kortom: relax, neem een draadje.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
VasZaitsev schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:39:
Maar je hebt ook PCI en PCIe kaartjes. En je hebt ze die 1x zijn, of 4x, of 8x, of misschien wel 16x, en dat kan ook allemaal.

Overigens kan ik wifi ook zeker afraden voor een vaste pc, je hebt hogere ping, een instabielere verbinding, lagere up en download, en die dingen worden alleen maar erger namate de afstand toeneemt, en het aantal muren/deuren, en het aantal buren die ook lekker op 2,4ghz zitten te babbelen.

wel erom denken dat je dan 16x pci-e neemt anders heb je niet genoeg bandbreedte! :)

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

fazerfreak schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:45:
[...]

wel erom denken dat je dan 16x pci-e neemt anders heb je niet genoeg bandbreedte! :)
Loop em nou niet te fucken, het is al compleet technonoob. 1x is genoeg.

Als je voor usb gaat, neem dan een zwarte poort, de blauwe zijn usb3 en die kun je beter voor een harde schijf gebruiken. (sneller)

VasZaitsev schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:39:

Overigens kan ik wifi ook zeker afraden voor een vaste pc,
Niet per definitie ...
je hebt hogere ping,
Ook niet per definitie waar. ik heb een keuirige ping van < 1ms
een instabielere verbinding,
Aanname, hoeft helemaal niet
lagere up en download,
Als die hoger is dan zijn internet en deze alleen voor internet en niet voor andere dingen gebruikt dan is dat niet zo relevant
en die dingen worden alleen maar erger namate de afstand toeneemt, en het aantal muren/deuren, en het aantal buren die ook lekker op 2,4ghz zitten te babbelen.
Je kan dus ook aan 5ghz denken dan als optie
Doen als het kan, maar wifi niet gelijk per definitie afschrijven als iets ongeschikts.

[ Voor 54% gewijzigd door Fish op 27-06-2014 21:02 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:52

Nox

Noxiuz

anc0 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 18:05:
Goede spullen kopen.

http://www.ruckuswireless...flex-indoor/zoneflex-r700
pricewatch: EnGenius EUB1200AC Dual Band Wireless AC1200 USB Adapter

Wel alleen als je geld te veel hebt ;) Router enzo moet je zelf maar uitzoeken, zolang je alleen bent volstaat een goede gigabit router wel.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Of wellicht wel de kaart uit de oude pc trekken :?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fish schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:21:
Of wellicht wel de kaart uit de oude pc trekken :?
Dat was al voorgesteld :O :O :O :O :O
anc0 in "Heb ik een netwerkkaart ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ga lekker naar bed als je zo moe bent ....

ontopic:
Waarom kan de kabel niet verlengt worden ?
Koppelstukje en doorgaan (goedkoper dan wifikaart)
en anders een switchje ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fish schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:43:
[...]
Ga lekker naar bed als je zo moe bent ....

ontopic:
Waarom kan de kabel niet verlengt worden ?
Koppelstukje en doorgaan (goedkoper dan wifikaart)
en anders een switchje ?
Lees anders het topic door voordat je adviezen geeft die al gegeven zijn.

En TS heeft al aangegeven WiFi te willen.

Jij bent toch zo'n fan van WiFi? Gezien jij stukje voor stukje VasZaitsev's advies, om niet voor WiFi te gaan, ontkracht.

Kom je vervolgens met truukjes om een bekabelde verbinding alsnog te laten werken. :F

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:58
Goed, dit topic gaat inmiddels nergens meer over.

@ts: Een klein beetje inzet wordt hier wel verwacht, en een beetje zelfonderzoek ook.
Je kan prima googlen op je modem of router om te zien wat het nu werkelijk is.

En mocht je toch een vraag hebben, maak het concreet en post alle relevante info.

En voor degene die het leuk vinden om te lollen, daar is de HK voor. Houd het ontopic, en als je het een kansloos topic vind, gebruik de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif knop.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.