Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
We blijven tweakers hè, preinstalled of nietNakebod schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:05:
Dat dacht ik!
Niet 100% zeker dat die winnaar er pre-installed op komt tho, maakt niet uit, als hij maar beschikbaar komt.
Nu nog bedenken of ik een smart watch wil. Maar als hij er zo uit kan zien: Zeker!
Signature
Maar dan moeten ze online opgeslagen staan.Fly-guy schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:03:
[...]
Foto's kun je al via de chromecast laten zien vanuit de google (+) foto app.
Als het een OLED is zie ik dat probleem niet slem voorkomen, want een OLED is toch heel zuinig als het zwarte pixels zijn?jip_86 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:08:
Ik weet niet hoor, maar ik vind batterijduur nog wel een dingetje. Hoop dat het toch wel richting een paar dagen gaat worden eigenlijk.
Signature
Kan me dat met die LCD schermen eigenlijk niet voorstellen.jip_86 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:08:
Ik weet niet hoor, maar ik vind batterijduur nog wel een dingetje. Hoop dat het toch wel richting een paar dagen gaat worden eigenlijk.
Tenzij het scherm uit gaat na een bepaalde periode maar dan wordt het als horloge weer een waardeloos ding.
Mijn pebble (steel) doet maar 6 dagen en die hoeft niet eens een zwaarder OS te draaien en heeft een memoryLCD screen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Rare vogel in spe
Als dit 1 of 2 dagen mee kan ben ik tevreden. De moto 360 krijgt trouwens ook draadloos opladen via het QI-standaar.jip_86 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:08:
Ttje schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:11:
Wat zit/zat er nou voor iemand doorheen te schreeuwen?
Apple fanboyTtje schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:11:
Wat zit/zat er nou voor iemand doorheen te schreeuwen?
ben zelf wel een google fanboy, dus eigenlijk mag ik niet zeiken
[ Voor 19% gewijzigd door ulTimaS op 25-06-2014 20:13 ]
Ik voel ze al in je nek hijgen...
Signature
Dan riep hij zeker dat dit allemaal bij Apple al mogelijk was
Dat was vooral een gerucht toch?ulTimaS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:10:
[...]
Als dit 1 of 2 dagen mee kan ben ik tevreden. De moto 360 krijgt trouwens ook draadloos opladen via het QI-standaar.
Nee joh, alfredjodocus van de frontpage...ulTimaS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:12:
[...]
Apple fanboy
ben zelf wel een google fanboy, dus eigenlijk mag ik niet zeiken
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ja dat zag ik ook maar dat zou dan nu toch al moeten beginnen? 18:00 - 20:00PM_Petrol schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:27:
Ja er komt een "Lunch"
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dat is nu, ongeveer. Gezien ze ook wat later begonnen, zullen ze ook wel wat later eindigen.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Rupsen, Rapsen.
Eerst een LG of Samsung, en dan ook nog een Moto 360
Die kosten van een kaartje heb je er echt altijd bijna wel uit.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ja ik ook, maarja, ze betalen ook 300/900 euro voor zo'n kaartjeMetian schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:39:
Wat ben ik toch weer jaloers op de mensen die daar zitten
Rare vogel in spe
[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 25-06-2014 20:40 ]
True, mja geld hebben ze er wel voor over. Maar helaas geen teaser over Nexus 9ulTimaS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:40:
[...]
Ja ik ook, maarja, ze betalen ook 300/900 euro voor zo'n kaartje
[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 25-06-2014 20:41 ]
Rupsen, Rapsen.
Volgens mij zelfs helemaal niks, behalve een QR code leek hetjip_86 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:40:
Ja, wat zat er in die cardboard dan? Nexus 9?
Rare vogel in spe
Mijn iPad is stuk en wil erg graag een vervanger. Na 2 Samsung devices weet ik 1 ding zeker: alleen nog Nexus/Vanilla Androids.
Dus 2x een smartwatch a 200-250 euro? En een tablet. Kan slechter hoor.
En uiteindelijk is het een developer iets, en ga je er niet primair heen voor goodies.
Edit: Of zoals hierboven.. Geen tablet
[ Voor 5% gewijzigd door Nakebod op 25-06-2014 20:44 ]
Niet helemaal hetzelfde natuurlijk maar geeft een leuk idee!
Ook wel bekend als "Cross Eyed 3D". Google maar is voor de gein, kom je genoeg plaatjes tegen die dit effect enig sinds over brengen.Virtual Reality schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:54:
Leuk die cardboard app! Je kunt hem ook gebruiken zonder een bril te fabriceren; wanneer je je telefoon ver genoeg weg houdt kun je het linker beeld en rechter beeld laten overlappen door een beetje scheel te kijken, hierdoor krijg je ook het 3d effect. Vervolgens op een bureaustoel ronddraaien om rond te kijken![]()
Niet helemaal hetzelfde natuurlijk maar geeft een leuk idee!
Is ook perfecte real-life cheat voor zoek de verschillen
[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 25-06-2014 21:00 ]
Rupsen, Rapsen.
Ik kende het inderdaad al, wist alleen de term er niet voorMetian schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:59:
[...]
Ook wel bekend als "Cross Eyed 3D". Google maar is voor de gein, kom je genoeg plaatjes tegen die dit effect enig sinds over brengen.
Verwijderd
Beetje off topic:Donstil schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:13:
Waarom nu pas roepen ook, stiekem wel benieuwd naar de nieuwe spullen verwacht ik![]()
[...]
Dan riep hij zeker dat dit allemaal bij Apple al mogelijk was
Als er eindelijk eens widgets (niet enkel in de notification drawer) in iOS komen dan denk ik dat er net zal worden gedaan of dat dé innovatie van dit decennium is
Die vind het vgm prachtig
Vet dat die meneer naast haar een Google Glass heeft!
Haha ja dat doen ze dan hoor.Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:30:
[...]
Beetje off topic:
Als er eindelijk eens widgets (niet enkel in de notification drawer) in iOS komen dan denk ik dat er net zal worden gedaan of dat dé innovatie van dit decennium is
Ik sta neutraal in het midden verder, gebruik zowel Nexus devices als IOS devices met plezier maar iOS begint een beetje achterop te raken.
Maar goed waar jij op doelde, Apple is koning marketing natuurlijk. Ze lanceren widgets in ios9 en iedereen praat erover, dat heeft dan wel weer aks voordeel dat developers het misschien wat beter oppakken dan Android developers nu.
Ik had er al een paar opgemerkt in het publiek, maar over Google Glass ben ik eigenlijk niet zo huiverig.Ttje schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:50:
[...]
Die vind het vgm prachtig
Vet dat die meneer naast haar een Google Glass heeft!
edit: schuin rechts achter hem zit er nog één Oeps dat is volgens mij een gewone bril xD.
[ Voor 15% gewijzigd door ulTimaS op 25-06-2014 21:54 ]
Net de Moto 360 om gehad, wat een verschrikkelijk mooi stukje hardware. MInder zwaar en lomp dan ik had verwacht, best licht eigenlijk
Je kan nu blijkbaar heel je device casten ipv losse apps.
Iemand toevallig een idee waar ik ongeveer moet zoeken in de 3u durende video?
Ja, mirroring is een feature die erg gewild was bij chromecast gebruikers.Noctonix schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:08:
http://www.theverge.com/2...ndroid-mirroring-features
Je kan nu blijkbaar heel je device casten ipv losse apps.
Iemand toevallig een idee waar ik ongeveer moet zoeken in de 3u durende video?
Tablet + Telefoon + Chromebox + Nexus QChaoss schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:42:
Volgens mij heeft Google wel eens meer weggegeven aan goodies qua waarde, ik meen me te herinneren dat men bij een voorgaande editie een Nexus telefoon EN tablet cadeau kreeg.
Die Nexus Q geeft wel aan welk jaar dat was
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik wacht zelf een paar reviews af en mocht deze er goed uit komen dan ga ik hem ook zeker halen
Op een unofficial facebook pagina staan een aantal foto's https://www.facebook.com/moto360.watch
en the Verge http://www.theverge.com/2...st-looking-smartwatch-yet
en Engadget: http://www.engadget.com/2...appearance-at-google-i-o/
[ Voor 41% gewijzigd door ulTimaS op 26-06-2014 00:07 ]
Maar er komt dus geen nieuwe Nexus uit? Of is dat te vroeg geconcludeerd? De keynote speech lijkt me het enige logische moment, gezien de rest van de lezingen.
En Android L, is dat nu 5.0? Lijkt me wel, maar heb het nog nergens expliciet benoemd zien worden. Iemand enig idee op wat voor termijn die echt wordt geïntroduceerd voor het grote publiek?
Volgensmij duidt Google zeker wel op een nieuwe tablet.
Bij die link die ik geplaatst heb, en dan het apparaart helemaal links...
YesWe’re excited about the L release and you’ll see it on (M7)/(M8) 90 days after code delivery. http://s.htc.com/1pOLQig
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
"That's what I do. I drink and I know things."
Ik ook, ondanks dat het er wel aan zat te komen met de "silver-line". Ben altijd fan geweest van de nexus telefoons(stock+goede specs+ scherp geprijst) dus had ook nog hoop op een nieuwe.Keffie schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:20:
Ik ben een beetje teleurgesteld dat er geen nieuwe Nexus telefoon is aangekondigd
Gaan ze gaan stock Android toestellen maar leveren/aankondigen dan?Virtual Reality schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:29:
[...]
Ik ook, ondanks dat het er wel aan zat te komen met de "silver-line". Ben altijd fan geweest van de nexus telefoons(stock+goede specs+ scherp geprijst) dus had ook nog hoop op een nieuwe.
Ik ben ook altijd enthousiast geweest over de Nexus-line. Heb nu een Nexus 7 tablet (v. 2013) en wou gaan omswitchen naar de nieuwe Nexus telefoon als deze aangekondigd was, ik zit nu wel te twijfelen om alsnog de Nexus 5 te kopen.Virtual Reality schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:29:
[...]
Ik ook, ondanks dat het er wel aan zat te komen met de "silver-line". Ben altijd fan geweest van de nexus telefoons(stock+goede specs+ scherp geprijst) dus had ook nog hoop op een nieuwe.
Momenteel heb ik een Samsung S3 in bezit en die heeft zijn tijd gehad na ander half jaar, niet meer vooruit te branden.
[ Voor 10% gewijzigd door Frozenhands op 26-06-2014 09:48 ]
"That's what I do. I drink and I know things."
Maar Silver is denk ik niet per se slecht, je krijgt Nexus-like devices, alleen dan meer fabrikanten. Dus een wat gevarieerder design, specs etc. En als het goed is ook gewoon snelle Android updates.
Nadeel alleen is dat het volgens internet pas in Februari 2015 van start gaat... dat duurt nog wel even zegNakebod schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:47:
In de I/O sessies zie ik niets specifieks over Android Silver en/of Nexus tho.
Maar Silver is denk ik niet per se slecht, je krijgt Nexus-like devices, alleen dan meer fabrikanten. Dus een wat gevarieerder design, specs etc. En als het goed is ook gewoon snelle Android updates.

En dat je dan weer de volle mep mag gaan betalen voor deze devices...DennusB schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:49:
[...]
Nadeel alleen is dat het volgens internet pas in Februari 2015 van start gaat... dat duurt nog wel even zeg
Dat denk ik niet, de Nexus devices zijn ook niet duurVirtual Reality schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:55:
[...]
En dat je dan weer de volle mep mag gaan betalen voor deze devices...
?Freshnezz schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:06:
man hoe vet zou zo'n Moto 360 met een stalen band zijn, waarom is die er niet

Misschien komt het nog.
edit: Ik kom er net achter dat dit plaatje van de officiële Moto 360 website is, dus het lijkt er wel op.
[ Voor 18% gewijzigd door ulTimaS op 26-06-2014 10:17 ]
hoezo mindere batterijduur? daar is toch nog niks van bekend?jip_86 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:16:
[afbeelding]
Misschien dat ik toch wel genoegen ga nemen met iets minder batterijduur![]()
Bron met meer plaatjes
Het zal geen 7 dagen worden die ik met mijn Pebble nu haal. Het zal eerder naar de 36 uur van de LG watch gaan. En dan kan je zeggen er zit een OLED in enz, nou dan word het misschien 2-3 dagen, nog steeds maar de helft van een Pebble.Prulleman schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:55:
[...]
hoezo mindere batterijduur? daar is toch nog niks van bekend?
ah op die manier, zal inderdaad max enkele dagen zijn, hopelijk ook optioneel always on, desnoods met maar 1 dag standbyjip_86 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:00:
[...]
Het zal geen 7 dagen worden die ik met mijn Pebble nu haal. Het zal eerder naar de 36 uur van de LG watch gaan. En dan kan je zeggen er zit een OLED in enz, nou dan word het misschien 2-3 dagen, nog steeds maar de helft van een Pebble.
Bron: YouTube: Google IO 2014 Day 1 Recap
[ Voor 46% gewijzigd door moh.moh op 26-06-2014 16:07 ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ik zit ongeveer in eenzelfde situatie. Zou mooi zijn als er toch nog op de valreep een N6 wordt gereleased maar anders ga ik denk ik gewoon voor de N5 ga.Keffie schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:47:
[...]
Ik ben ook altijd enthousiast geweest over de Nexus-line. Heb nu een Nexus 7 tablet (v. 2013) en wou gaan omswitchen naar de nieuwe Nexus telefoon als deze aangekondigd was, ik zit nu wel te twijfelen om alsnog de Nexus 5 te kopen.
Momenteel heb ik een Samsung S3 in bezit en die heeft zijn tijd gehad na ander half jaar, niet meer vooruit te branden.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Kan niet wachten! Ik heb een half jaar geleden de Nexus 4 gekocht en ga ervan uit dat L sowiesto via een costum rom op mn N4 komt (hoop eigenlijk al vandaag/morgen
nou... over L is inmiddels wel meer te vinden dan wat je in dit filmpje ziet, dit is gewoon een leuke showcase hoe alles connect en op dezelfde manier met "OK google" werkt.brick5492 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:31:
Op de officiële android site staat een filmpje (over android natuurlijk) waarin ook Android L op een Nexus 5 en 7 te zien is: YouTube: Android coming to a screen near you
Kan niet wachten! Ik heb een half jaar geleden de Nexus 4 gekocht en ga ervan uit dat L sowiesto via een costum rom op mn N4 komt (hoop eigenlijk al vandaag/morgen)
bv
YouTube: Android L Developer Preview Hands On
YouTube: A Preview of Android L: Google's New OS
[ Voor 72% gewijzigd door Prulleman op 26-06-2014 15:51 ]
Mja, zo te zien is het nu vooral de dialer die het heeft. Wel mooi dat ze die toggles nu iets beter bereikbaar hebben door middel van doortrekken. Als het nu alleen dit is ga ik daar de preview niet voor installeren...Prulleman schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:45:
[...]
nou... over L is inmiddels wel meer te vinden dan wat je in dit filmpje ziet, dit is gewoon een leuke showcase hoe alles connect en op dezelfde manier met "OK google" werkt.
bv
YouTube: Android L Developer Preview Hands On
YouTube: A Preview of Android L: Google's New OS
Google io is meer een developers bijeenkomst dan een voor de klant. Hoogstens, al verwacht ik dat ook niet, zal er een teaser plaatsvinden naar een nieuw apparaat, maar eventuele onthullingen zul je pas in de herfst kunnen verwachten...Rooke schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:23:
[...]
Ik zit ongeveer in eenzelfde situatie. Zou mooi zijn als er toch nog op de valreep een N6 wordt gereleased maar anders ga ik denk ik gewoon voor de N5 ga.
Helaas nog geen downloadlinks voor L...
[ Voor 15% gewijzigd door brick5492 op 26-06-2014 18:30 ]
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
[ Voor 94% gewijzigd door Donstil op 26-06-2014 21:39 ]
Het komt op mij erg over als "form over function".
Laten we beginnen bij de onscreen buttons: Dat ziet er wel kek uit, zo'n rondje, driehoekje en vierkantje, maar wat moet je ermee? Wat kon er duidelijker dan eerst?
Het recent apps menu: Mooie animaties, maar daardoor mis je wel veel nuttige schermruimte. Dit had veel en veel efficienter gekund!
De focus op animaties doet me ook geen goed. Animaties gebruik je om traagheid te verbergen, maar overkill aan animaties is voor niemand goed. Hopelijk kun je ze nog steeds helemaal uit zetten.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Van de smartwatches vind eigenlijk alleen de Moto 360 mooi. Hoop dat die na 3 maanden in prijs daalt.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2014 00:42 ]
zal silver dan toch niet de nexus lijn vervangen?
Wanneer zouden ze material design uitrollen? Ik heb daar amper info over kunnen vinden.
Hier heb je alvast de eerste indrukken in real lifeleeuwtje1 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:20:
Die moto 360 staat zeker op mijn verlanglijstje!
Wanneer zouden ze material design uitrollen? Ik heb daar amper info over kunnen vinden.
YouTube: Moto 360 Impressions!

Met vetvlek van m'n voorhoofd

[ Voor 16% gewijzigd door deBennie op 15-08-2014 14:12 ]