Mijne word ergens de komende weken afgeleverd
Dat klinkt als Xbox 360 geluiden xD
Denk dat Android Car niet snel in mn auto (of toekomstige auto) zal zitten. Dit soort dingen zitten vaak in nieuwe auto's waar ik geen geld voor heb
Rupsen, Rapsen.
Wellicht kan je het ook wel oproepen op de telefoon zelf. Lijkt niet meer dan een video out die een andere view uitstuurt.Metian schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:22:
Denk dat Android Car niet snel in mn auto (of toekomstige auto) zal zitten. Dit soort dingen zitten vaak in nieuwe auto's waar ik geen geld voor heb
Ik zie die voice controls nog niet echt werken in een rijdende auto tho...
Krijg nu al bijna niets gedaan door al het omgevingsgeluid, en kan slechts overal stil gaan staan.
Krijg nu al bijna niets gedaan door al het omgevingsgeluid, en kan slechts overal stil gaan staan.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Volgens mij zijn voice controls sowieso in het Nederlands al minder uitgebreid en accuraat.Nakebod schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:25:
Ik zie die voice controls nog niet echt werken in een rijdende auto tho...
Wel een uitgebreide groep fabrikanten die het gaan gebruiken
Klopt, daarom doe ik het ook niet in het Nederlands 
Maar zelfs "ok google" wat volgens mij vrij snel opgepikt wordt door de google search app, werkt soms niet in de auto.
Maar zelfs "ok google" wat volgens mij vrij snel opgepikt wordt door de google search app, werkt soms niet in de auto.
Dit vind ik dan wel weer interessant
Jep, het is hoog tijd voor iets wat niet afhankelijk is van een bepaalde fabrikant en ook nog eens een specifiek modeljaar.ulTimaS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:30:
Dit vind ik dan wel weer interessant
Ik gebruik nu de Chromecast en dat werkt heerlijk.
Hoe gaat dat technisch werken? Alleen met nieuwe tv's of ook met een Chromecast of Android stick achtig ding...?mr.DJ95 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:28:
Wooot android TV, ik ben enthousiast
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Volgt nog wel als het populair wordt.
Ik half 
Youtube wilde niet casten, gaf een error. Dus ik cast nu mijn hele Chrome tabblad met daarin de youtube stream
Maar mijn TV kan ook al veel wat chromecast ook al kan eigenlijk, kan youtube en netflix direct naar de tv casten, zonder chromecast. En toch chromecast ik, want die werkt sneller/beter
Youtube wilde niet casten, gaf een error. Dus ik cast nu mijn hele Chrome tabblad met daarin de youtube stream
Maar mijn TV kan ook al veel wat chromecast ook al kan eigenlijk, kan youtube en netflix direct naar de tv casten, zonder chromecast. En toch chromecast ik, want die werkt sneller/beter
gaat nergens over.. had wel meer verwacht..
Blizzard: Smilyfox#21203
Leuk, maar niet iets wat ik zou gebruiken op mijn chromecast.
Dat mirroring dan weer wel!!!
één van mijn wensen van de chromecast
Dat mirroring dan weer wel!!!
[ Voor 40% gewijzigd door ulTimaS op 25-06-2014 19:47 ]
En het werkt ook nog eens vloeiend!! Kan niet wachten!!
Lijkt mij ook wel een toegevoegde waarde.
Vooral gezien miracast vaak faalt. Tenminste, op mijn TV
Traag om werkend te krijgen, hoge latency, etc.
Vooral gezien miracast vaak faalt. Tenminste, op mijn TV
Als ze 2pac bellen.. dan ben ik impressed
Dat mirroring klinkt fantastisch (vond ik ook toen 3 jaar geleden Airplay werd geïntroduceerd) maar geloof me dat ga je echt niet gebruiken. 4x is het handig, dan nog 2x om aan vrienden te laten zien en daarna is het over.
Het scherm van je telefoon op je tv voegt gewoon niets toe. Behalve uiteraard voor videos waar we nu de normale chromecast voor gebruiken
Het scherm van je telefoon op je tv voegt gewoon niets toe. Behalve uiteraard voor videos waar we nu de normale chromecast voor gebruiken
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zullen de watches ook (vandaag) naar Nederland komen in de Play Store?
Misschien niet, misschien wel. Maar als ik het nodig heb is het beschikbaar op de chromecast. Foto's/Video's laten zien van je telefoon. Dit werkt wel met apps zoals AllCast, maar niet echt intuïtief en het ziet er niet echt mooi uit op de televisie. Met mirroring kan je gewoon swipen en dat zie je direct op de tv.Donstil schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:54:
Dat mirroring klinkt fantastisch (vond ik ook toen 3 jaar geleden Airplay werd geïntroduceerd) maar geloof me dat ga je echt niet gebruiken. 4x is het handig, dan nog 2x om aan vrienden te laten zien en daarna is het over.
Dat is nog niet bekend. Afwachten dus.Ttje schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:58:
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Zou ik niet vanuit gaan.Ttje schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:58:
Ik bedoelde meer de interface van je telefoon op je tv.ulTimaS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:59:
[...]
Misschien niet, misschien wel. Maar als ik het nodig heb is het beschikbaar op de chromecast. Foto's/Video's laten zien van je telefoon. Dit werkt wel met apps zoals AllCast, maar niet echt intuïtief en het ziet er niet echt mooi uit op de televisie. Met mirroring kan je gewoon swipen en dat zie je direct op de tv.
Foto's laten zien via airplay heb ik nog wel eens gedaan, dat is best handig idd.
Ik dacht 200 euro?mimang schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:00:
Is er al iets bekend over de prijs van de G Watch?
Ik ben nu al erg enthousiast!
Ik ook! Alleen het design... Tsja, dat vind ik persoonlijk wat minder.Ttje schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Ik dacht 200 euro?
Ik ben nu al erg enthousiast!
Moto 360 waar blijf je nou!
Signature

Sweet! Winnaar van de Motorola design contest.
http://www.androidpolice....ether-you-like-it-or-not/
MOOI DING!
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik weet wel dat ik voor de Moto 360 ga
Foto's kun je al via de chromecast laten zien vanuit de google (+) foto app.ulTimaS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:59:
[...]
Misschien niet, misschien wel. Maar als ik het nodig heb is het beschikbaar op de chromecast. Foto's/Video's laten zien van je telefoon. Dit werkt wel met apps zoals AllCast, maar niet echt intuïtief en het ziet er niet echt mooi uit op de televisie. Met mirroring kan je gewoon swipen en dat zie je direct op de tv.
Ik zit nog een tikkeltje te twijfelen tussen de G Watch en de 360...
Misschien omdat ik een LG G2 heb
Maar de 360 is zeker een prachtig design!
Beauty!Nakebod schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:02:
[afbeelding]
Sweet! Winnaar van de Motorola design contest.
http://www.androidpolice....ether-you-like-it-or-not/
Signature
Dat dacht ik!
Niet 100% zeker dat die winnaar er pre-installed op komt tho, maakt niet uit, als hij maar beschikbaar komt.
Nu nog bedenken of ik een smart watch wil. Maar als hij er zo uit kan zien: Zeker!
Niet 100% zeker dat die winnaar er pre-installed op komt tho, maakt niet uit, als hij maar beschikbaar komt.
Nu nog bedenken of ik een smart watch wil. Maar als hij er zo uit kan zien: Zeker!
We blijven tweakers hè, preinstalled of nietNakebod schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:05:
Dat dacht ik!
Signature
Als de interface eenvoudig aan te passen is door jezelf zullen er veeeeeeel community made intefaces komen.
Ik weet niet hoor, maar ik vind batterijduur nog wel een dingetje. Hoop dat het toch wel richting een paar dagen gaat worden eigenlijk.
Maar dan moeten ze online opgeslagen staan.Fly-guy schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:03:
[...]
Foto's kun je al via de chromecast laten zien vanuit de google (+) foto app.
Als het een OLED is zie ik dat probleem niet slem voorkomen, want een OLED is toch heel zuinig als het zwarte pixels zijn?jip_86 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:08:
Ik weet niet hoor, maar ik vind batterijduur nog wel een dingetje. Hoop dat het toch wel richting een paar dagen gaat worden eigenlijk.
Signature
Kan me dat met die LCD schermen eigenlijk niet voorstellen.jip_86 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:08:
Tenzij het scherm uit gaat na een bepaalde periode maar dan wordt het als horloge weer een waardeloos ding.
Mijn pebble (steel) doet maar 6 dagen en die hoeft niet eens een zwaarder OS te draaien en heeft een memoryLCD screen.
"You build robots that kill people"
Rare vogel in spe
Als dit 1 of 2 dagen mee kan ben ik tevreden. De moto 360 krijgt trouwens ook draadloos opladen via het QI-standaar.jip_86 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:08:
Wat zit/zat er nou voor iemand doorheen te schreeuwen?
Een gekkie
Ttje schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:11:
Apple fanboyTtje schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:11:
ben zelf wel een google fanboy, dus eigenlijk mag ik niet zeiken
[ Voor 19% gewijzigd door ulTimaS op 25-06-2014 20:13 ]
Wie weet heeft Google een geheim killer-robot programma en is het een klokkenluider
Waarom nu pas roepen ook, stiekem wel benieuwd naar de nieuwe spullen verwacht ik 
Dan riep hij zeker dat dit allemaal bij Apple al mogelijk was
Niet dat Google het van het geld moet hebben, maar dan wel te bedenken dat dit de 2e mafketel is waarvan wij weten, en kaartjes 900 dollar kosten, of 300 indien academisch... Mag wat kosten om je "stem" te laten horen.
Dat was vooral een gerucht toch?ulTimaS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:10:
[...]
Als dit 1 of 2 dagen mee kan ben ik tevreden. De moto 360 krijgt trouwens ook draadloos opladen via het QI-standaar.
Nee joh, alfredjodocus van de frontpage...ulTimaS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:12:
[...]
Apple fanboy
ben zelf wel een google fanboy, dus eigenlijk mag ik niet zeiken
Ik snap er geen hout meer van, maar het klinkt allemaal super...!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja er komt een "Lunch"
Ja dat zag ik ook maar dat zou dan nu toch al moeten beginnen? 18:00 - 20:00PM_Petrol schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:27:
Ja er komt een "Lunch"
hoelang duurt die totale Google IO eigenlijk? ik keek hem voorheen altijd achteraf en dan kon ik tenminste alle oninteressante dingen over developer geneuzel skippen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
De keynote is van 18.00-20.30.
Dat is nu, ongeveer. Gezien ze ook wat later begonnen, zullen ze ook wel wat later eindigen.
Dat is nu, ongeveer. Gezien ze ook wat later begonnen, zullen ze ook wel wat later eindigen.
goodies
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
pfff EN een voucher voor de moto 360
Wat ben ik toch weer jaloers op de mensen die daar zitten
Rupsen, Rapsen.
w00t
Eerst een LG of Samsung, en dan ook nog een Moto 360
Die kosten van een kaartje heb je er echt altijd bijna wel uit.
Eerst een LG of Samsung, en dan ook nog een Moto 360
Die kosten van een kaartje heb je er echt altijd bijna wel uit.
Die betalen er ook ruim voor
Ja ik ook, maarja, ze betalen ook 300/900 euro voor zo'n kaartjeMetian schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:39:
Wat ben ik toch weer jaloers op de mensen die daar zitten
Vergeet niet het karton hé
Rare vogel in spe
Ja, wat zat er in die cardboard dan? Nexus 9?
[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 25-06-2014 20:40 ]
True, mja geld hebben ze er wel voor over. Maar helaas geen teaser over Nexus 9ulTimaS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:40:
[...]
Ja ik ook, maarja, ze betalen ook 300/900 euro voor zo'n kaartje
[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 25-06-2014 20:41 ]
Rupsen, Rapsen.
Volgens mij zelfs helemaal niks, behalve een QR code leek hetjip_86 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:40:
Ja, wat zat er in die cardboard dan? Nexus 9?
Rare vogel in spe
Geen tablet 
Mijn iPad is stuk en wil erg graag een vervanger. Na 2 Samsung devices weet ik 1 ding zeker: alleen nog Nexus/Vanilla Androids.
Mijn iPad is stuk en wil erg graag een vervanger. Na 2 Samsung devices weet ik 1 ding zeker: alleen nog Nexus/Vanilla Androids.
Volgens mij heeft Google wel eens meer weggegeven aan goodies qua waarde, ik meen me te herinneren dat men bij een voorgaande editie een Nexus telefoon EN tablet cadeau kreeg.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Volgens mij zit er in dat stukje karton een Project Tango tablet: video: Google demonstreert Project Tango Tablet Development Kit
Dus 2x een smartwatch a 200-250 euro? En een tablet. Kan slechter hoor.
En uiteindelijk is het een developer iets, en ga je er niet primair heen voor goodies.
Edit: Of zoals hierboven.. Geen tablet
Dus 2x een smartwatch a 200-250 euro? En een tablet. Kan slechter hoor.
En uiteindelijk is het een developer iets, en ga je er niet primair heen voor goodies.
Edit: Of zoals hierboven.. Geen tablet
[ Voor 5% gewijzigd door Nakebod op 25-06-2014 20:44 ]
Hmm android en Virtual Reality...laat maar komen!
Zou die iphone fanboy op z'n weg naar buiten ook een cardboard hebben gekregen?
Leuk die cardboard app! Je kunt hem ook gebruiken zonder een bril te fabriceren; wanneer je je telefoon ver genoeg weg houdt kun je het linker beeld en rechter beeld laten overlappen door een beetje scheel te kijken, hierdoor krijg je ook het 3d effect. Vervolgens op een bureaustoel ronddraaien om rond te kijken
Niet helemaal hetzelfde natuurlijk maar geeft een leuk idee!
Ook wel bekend als "Cross Eyed 3D". Google maar is voor de gein, kom je genoeg plaatjes tegen die dit effect enig sinds over brengen.Virtual Reality schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:54:
Leuk die cardboard app! Je kunt hem ook gebruiken zonder een bril te fabriceren; wanneer je je telefoon ver genoeg weg houdt kun je het linker beeld en rechter beeld laten overlappen door een beetje scheel te kijken, hierdoor krijg je ook het 3d effect. Vervolgens op een bureaustoel ronddraaien om rond te kijken![]()
Is ook perfecte real-life cheat voor zoek de verschillen
[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 25-06-2014 21:00 ]
Rupsen, Rapsen.
Ik kende het inderdaad al, wist alleen de term er niet voorMetian schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:59:
[...]
Ook wel bekend als "Cross Eyed 3D". Google maar is voor de gein, kom je genoeg plaatjes tegen die dit effect enig sinds over brengen.
Google Fit komt er ook aan. Bij de volgende release van Android.
Verwijderd
Beetje off topic:Donstil schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:13:
Waarom nu pas roepen ook, stiekem wel benieuwd naar de nieuwe spullen verwacht ik![]()
[...]
Dan riep hij zeker dat dit allemaal bij Apple al mogelijk was
Als er eindelijk eens widgets (niet enkel in de notification drawer) in iOS komen dan denk ik dat er net zal worden gedaan of dat dé innovatie van dit decennium is
Die vind het vgm prachtig
Vet dat die meneer naast haar een Google Glass heeft!
Haha ja dat doen ze dan hoor.Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:30:
[...]
Beetje off topic:
Als er eindelijk eens widgets (niet enkel in de notification drawer) in iOS komen dan denk ik dat er net zal worden gedaan of dat dé innovatie van dit decennium is
Ik sta neutraal in het midden verder, gebruik zowel Nexus devices als IOS devices met plezier maar iOS begint een beetje achterop te raken.
Maar goed waar jij op doelde, Apple is koning marketing natuurlijk. Ze lanceren widgets in ios9 en iedereen praat erover, dat heeft dan wel weer aks voordeel dat developers het misschien wat beter oppakken dan Android developers nu.
Ik had er al een paar opgemerkt in het publiek, maar over Google Glass ben ik eigenlijk niet zo huiverig.Ttje schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:50:
[...]
Die vind het vgm prachtig
Vet dat die meneer naast haar een Google Glass heeft!
edit: schuin rechts achter hem zit er nog één Oeps dat is volgens mij een gewone bril xD.
[ Voor 15% gewijzigd door ulTimaS op 25-06-2014 21:54 ]
Volgens @WoutF:
Net de Moto 360 om gehad, wat een verschrikkelijk mooi stukje hardware. MInder zwaar en lomp dan ik had verwacht, best licht eigenlijk
http://www.theverge.com/2...ndroid-mirroring-features
Je kan nu blijkbaar heel je device casten ipv losse apps.
Iemand toevallig een idee waar ik ongeveer moet zoeken in de 3u durende video?
Je kan nu blijkbaar heel je device casten ipv losse apps.
Iemand toevallig een idee waar ik ongeveer moet zoeken in de 3u durende video?