HDMI input naar GPU?

Pagina: 1
Acties:

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-01 15:23

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
Ik wist zo even niet welk forumdeel dit hoort, maar omdat het voornamelijk over geluid gaat hier maar geplaatst. Mijn probleem/vraag:

Ik heb een LG 42LA6208. Die gebruik ik als monitor voor mijn computer, en ik heb een pci geluidskaart: soundblaster recon3d. en met 3,5mm aansluitingen mijn logitech z906 aangesloten.

Nu heb ik alles ingesteld en werkt prima van de pc naar de tv. Maar nu wilde ik dus andersom, van youtube app/netflix app/uitzending gemist via hdmi het geluid afspelen vanaf mijn geluidskaart naar de z906. Van alles gevonden op internet, maar alleen maar de andere kant op(van hdmi naar de tv dus) Ik wil juist andersom. Nu heb ik verbinding met hdmi (arc) dus geluid zou beide kanten op moeten kunnen. Als ik nvidia high definition output instel krijg ik geen geluid. Op de tv stel ik in dat het geluid via HDMI moet gaan, maar geen geluid.

Kan dit niet wat ik wil? Wat zou ik anders nodig hebben? SPDIF vanaf geluidskaart naar tv?

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:12

Jag

Dan moet je videokaart dat ondersteunen. Ik heb daar nog nooit van gehoord. Alternatief is tv rechtstreeks met speakers verbinden. Hebben je speakers meerdere inputs?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:46
Gewoon optisch van de tv rechtstreeks naar de z906?

Mijn Home Cinema in aanbouw

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:04

D4NG3R

kiwi

:)

ShittyOldMan schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:27:
Gewoon optisch van de tv rechtstreeks naar de z906?
Dit dus, er zitten 2 optische aansluitingen op de z906.

Anders zul je een geluidskaart met optical in moeten kopen, wat niet direct een goedkoop geintje is.

[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 24-06-2014 19:32 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-01 15:23

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
D4NG3R schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:28:
[...]

Dit dus, er zitten 2 optische aansluitingen op de z906.

Anders zul je een geluidskaart met optical in moeten kopen, wat niet direct een goedkoop geintje is.
Duidelijk ga ik dit doen denk ik.

Gpu is trouwens GTX 560 ti.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:04

D4NG3R

kiwi

:)

Behalve de standaard handshake tussen apparaten is je GPU geen inputdevice, het is leuk dat je alsnog je GPU vermeld - maar dit gaat niet gebeuren.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1