Hoi allen,
Ik heb zelf, zonder enige kennis van zaken, maar met her en der op tweakers gelezen reviews en forum berichten en wat hulp van een vriend de volgende ''Game'' PC samengesteld.
Graag hoor ik van jullie verbeteringen en of aanmerkingen gezien er nog een beetje budget over is
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (World of Warcraft, Diablo 3, BF4, CoD, ect) en alle toekomstige titels
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
+/- 1500 (inclusief verzend en assemblage)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, het moet gewoon degelijk zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Energie en geluidsniveau laag.
Ga je overklokken?
Nee.
Ik heb zelf, zonder enige kennis van zaken, maar met her en der op tweakers gelezen reviews en forum berichten en wat hulp van een vriend de volgende ''Game'' PC samengesteld.
Graag hoor ik van jullie verbeteringen en of aanmerkingen gezien er nog een beetje budget over is
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (World of Warcraft, Diablo 3, BF4, CoD, ect) en alle toekomstige titels
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
+/- 1500 (inclusief verzend en assemblage)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, het moet gewoon degelijk zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Energie en geluidsniveau laag.
Ga je overklokken?
Nee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 178,89 | € 178,89 |
| 1 | MSI Z97M GAMING | € 131,35 | € 131,35 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 274,50 | € 274,50 |
| 1 | Hitachi Travelstar Z5K500, 500GB | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Aerocool DS Cube Black Edition Closed | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL Retail | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Corsair Hydro H55 | € 56,55 | € 56,55 |
| 1 | Kingston HyperX blu KHX16C10B1K2/16X | € 140,54 | € 140,54 |