Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Ik moet een paar maandjes zien te overbruggen en mag m'n abo nu al verlengen, dus ik wil een telefoon aanschaffen die na een maand of 2 á 3 (dus zgan) het minste verlies opleverd:

Na zelf wat onderzoek te hebben gedaan (in deze prijsklasse dus):
Samsung Galaxy S4 (€380): De bekendste van alle 4 denk ik. Daardoor ook mega veel aanbod (en vraag?) op Marktplaats. Lijkt door het grote aanbod niet heel veel op te leveren.
HTC One M7 (€370): Geldt het zelfde als voor SGS4 in iets mindere mate volgens mij.
LG G2 32GB (€340; incl. €50 cashback): Stuk nieuwer, veel kleiner aanbod op MP, maar ws ook minder vraag.
Nexus 5 - 32GB (€430): 'nieuwste' toestel van de 4. Enkel interessant voor Tweakers?

Het lijkt erop dat voor de LG G2 nog het meest op MP wordt betaald (dus ook het minste verlies oplevert), maar dit kan ook vertekenen door mensen die overal maar gaan zitten bieden. Wat denken jullie?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
verdiep je ook eens in prijzen van losse SIM only abbo's en losse toestellen.

Als je goed shopped kan je vaak met de juiste combinatie al goedkoper uit zijn (en dan vaak nog met een 12 maanden contract ipv 24). Daarnaast steek je direct al de +/- 50 euro verlies in je zak, welke je zeker zal hebben bij de verkoop van 1 van deze toestellen.

Strava

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Waarom haal je geen LG G2 (of 1 van die andere toestellen) van marktplaats?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Prulleman schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:01:
verdiep je ook eens in prijzen van losse SIM only abbo's en losse toestellen.

Als je goed shopped kan je vaak met de juiste combinatie al goedkoper uit zijn (en dan vaak nog met een 12 maanden contract ipv 24). Daarnaast steek je direct al de +/- 50 euro verlies in je zak, welke je zeker zal hebben bij de verkoop van 1 van deze toestellen.
Ik heb nu een lease toestel die ik sowieso niet over ga nemen ivm (veel) gebruikerssporen en dus lage resale value. Ik kijk uiteraard naar alle combi's met abo/simonly uiteindelijk. Ik vraag me gewoon af welke volgens jullie het meeste op zal leveren. Dat ik er verlies op maak ik niet erg, ik ga er natuurlijk ook gewoon paar maandjes gebruik van maken.

• VPI
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 15:15

VPI

Waarom niet een nieuwe nokia van 30 euro voor een paar maanden, is je verlies in elk geval minimaal ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sorry, maar we doen hier niet aan taxaties. Marktplaats is hiervoor de meest geschikte plaats want hiervoor geldt "wat de gek er voor geeft". Taxatieprijzen opstellen is koffiedikkijken en heeft geen plaats op een discussieforum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.