Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] <b> tags in modbreaks

Pagina: 1
Acties:

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:55
Laatst al een keer eerder tegen gekomen. Toen dacht ik dat dit een eenmalige foutjes was van een modje die iets af was weten te sluiten, maar nu weer tegen gekomen. Ik weet niet of er iets fout gaat met de RTE of dat er toevallig 2x een foutjes is gemaakt.

Probleem is echter dat <b> tags in modbreaks onder aan de pagina niet af worden gesloten. Dit zorgt ervoor dat de rest van de tekst op die pagina ook bold is. Zie bijv. het watchdogs topic hier: [PC] Watch Dogs

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-11 17:48

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Bedoel je in de topic warning (dus de waarschuwing die boven de quickreply staat) of in een modbreak?
Ik zie het fenomeen ook niet terug in de laatste 5 pagina's van je aangehaalde topic.

Modbreak:Dit is een [b]modbreak

(Express [b] niet afgesloten..)

Ook in de topicwarning heb ik de <b> niet afgesloten met een </b>

[ Voor 27% gewijzigd door Equator op 23-06-2014 09:12 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Gefixed; dit stond er in de topicwarning:
HTML:
1
<b>Companion App:</>

En dat kan natuurlijk niet in HTML :P

Intentionally left blank

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:55
Ik bedoelde inderdaad de topicwarning. mijn excuses ;) de classname is daar ook modbreak en daarom gebruikte ik dat als naam.

Ik heb het wel vaker zien gebeuren. Zou het te maken kunnen hebben met een RTE die zijn tags niet goed afsluit of heeft dat er niks mee te maken en is het gewoon toeval geweest?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik gok dat het te maken heeft met crewleden die geen HTML kennen, of HTML en RML door elkaar halen :P

Intentionally left blank

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Misschien tijd om die topic warnings ook gewoon in RML op te gaan maken? Zou een stuk makkelijk zijn :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Orion84 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:09:
Misschien tijd om die topic warnings ook gewoon in RML op te gaan maken? Zou een stuk makkelijk zijn :)
Ja, dat zou inderdaad beter zijn. Zal ik eens een ticket voor maken :)

Intentionally left blank

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

d:)b

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1