Ik vond nergens een verkoop advies dus vandaar ik hem hier mijn topic hebt geplaats.
Laat ik erop wijzen dat dit geen verkoop advertensie is, ik vraag alleen maar advies.
Over een paar maanden vertrek ik weer uit nederland en ga ik een lange periode op reis.
Ik game tegenwoordig niet meer en heb genoeg aan mijn laptop.
Vandaar ik van plan ben om mijn PC te gaan verkopen waar ik een lange tijd op heb zitten gamen.
Alhoewel, ik zit al tijden niet meer in de hardware wereld en heb geen flauw idee wat er op de markt is vroeg ik mij af wat mijn pc nog waard is.
Ik verkoop hem voledig met headset, toetsenbord, scherm etc maar dat is op dit moment niet het gespreks onderwerp.
Ik praat over mijn gaming rig: moederbord, cpu, geheugen, video kaarten.
Mijn systeem is als volgt:
Moederbord:
CPU Type QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2518 MHz (9 x 280)
Moederbordnaam Asus P5N-E SLI (2 PCI, 1 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394)
Moederbord Chipset nVIDIA nForce 650i SLI
Videokaarten:
Video kaart 2x NVIDIA GeForce 8800 GTX (768 MB)
Geheugenmodule:
Modulenaam 2x Corsair Value Select VS2GB667D2
Modulegrootte 2 GB (2 ranks, 8 banks)
Moduletype Unbuffered DIMM
Geheugentype DDR2 SDRAM
Geheugensnelheid DDR2-667 (333 Mhz)
Modulebreedte 64 bit
Voeding:
OCZ Powerstrem 520W
Ik krijg verschillende dingen te horen van collega's en lees ook steeds andere bedragen op internet.
Dus ik dacht ik plaats hier een topic en hoor graag wat advies van mede tweakers.
Albert,
Laat ik erop wijzen dat dit geen verkoop advertensie is, ik vraag alleen maar advies.
Over een paar maanden vertrek ik weer uit nederland en ga ik een lange periode op reis.
Ik game tegenwoordig niet meer en heb genoeg aan mijn laptop.
Vandaar ik van plan ben om mijn PC te gaan verkopen waar ik een lange tijd op heb zitten gamen.
Alhoewel, ik zit al tijden niet meer in de hardware wereld en heb geen flauw idee wat er op de markt is vroeg ik mij af wat mijn pc nog waard is.
Ik verkoop hem voledig met headset, toetsenbord, scherm etc maar dat is op dit moment niet het gespreks onderwerp.
Ik praat over mijn gaming rig: moederbord, cpu, geheugen, video kaarten.
Mijn systeem is als volgt:
Moederbord:
CPU Type QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2518 MHz (9 x 280)
Moederbordnaam Asus P5N-E SLI (2 PCI, 1 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394)
Moederbord Chipset nVIDIA nForce 650i SLI
Videokaarten:
Video kaart 2x NVIDIA GeForce 8800 GTX (768 MB)
Geheugenmodule:
Modulenaam 2x Corsair Value Select VS2GB667D2
Modulegrootte 2 GB (2 ranks, 8 banks)
Moduletype Unbuffered DIMM
Geheugentype DDR2 SDRAM
Geheugensnelheid DDR2-667 (333 Mhz)
Modulebreedte 64 bit
Voeding:
OCZ Powerstrem 520W
Ik krijg verschillende dingen te horen van collega's en lees ook steeds andere bedragen op internet.
Dus ik dacht ik plaats hier een topic en hoor graag wat advies van mede tweakers.
Albert,
If you want something in life, reach out and grap it.