Hey, ik heb dezelfde auto gehad!
Superauto om lekker mee in de bochten te gooien! Ook bij het stoplicht is ie veelal niet te verslaan
Nu even over je stereo-installatie: mijn ervaring is dat je achterin de auto weinig ruimte hebt voor boxen. Je hebt alleen de twee plastic inbouwruimtes. Ik had in eerste instantie boven op een MDF malletje gemaakt en ingebouwd. Echter je kan maar maximaal 13cm speakertjes kwijt. Als je je radio (incl. versterker(s)) dan redelijk aanzet krijg je al snel vervorming. De klankkast die wordt gevormd door het plastic is nou niet helemaal je van het...
Ik heb deze vervolgens er maar weer uitgehaald en een hoedenplank van MDF op maat gemaakt met een free-air subwoofer. Mooie zwarte bekleding erop en de achterkant is helemaal toppie!
Aan de voorzijde had ik alleen een composetje van JBL gemonteerd. De midrange speaker (13cm) weer op een MDF plaatje gemaakt en vervolgens op de juiste plaats op het metaal geschoefd (voor een beter geluid). De deurkasten kan je eventueel nog opvullen met geluiddempend materiaal. Let wel bij het inbouwen dat je ruiten nog normaal naar beneden kunnen!!!
De tweater heb ik gewoon los op het frontje van je midrange speaker gezet.
In een kleine auto als de CRX is het mijn ervaring dat je voorin dus alleen een composetje (of coaxiaal) nodig hebt en achter in de bass speaker(s). Je zit toch vaak alleen in de auto dus waarom zou je achterin de hoge en midtonen moeten laten afspelen.
Ik adviseer je ook om een actief crossover filter in te bouwen, waarmee je alle kanalen apart kunt inregelen qua (k)hz'en. Aangezien ik de auto verkocht heb i.v.m. een leaseauto heb ik nog wel e.e.a. liggen qua versterkers en crossover. Ook de hoedenplank (incl. subwoofer) heb ik nog. Mocht je nog meer info hebben, just ask me