Op zoek naar een stekkertje....

Pagina: 1
Acties:

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
naar aanleiding van dit topic, heb ik besloten om hier maar even een nieuwe te openen :)

Ik heb dus heel leuk voor weinig geld een 2e hands Pioneer DEH-3130r aan kunnen schaffen van een aardige mevrouw. Aangezien ze van haar nieuwe werkgever een leasauto kreeg, verkocht ze haar oude aan de garage, die ook de radio voor haar uit bouwede...
Nu wilde ik het apparaat dus inbouwen, alleen heb ik er niet een speciale, noodzakelijke, stekker bij gekregen. Het is een stekker die hier in moet:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gvreede/aansluiting.jpg

Het is dus een rechthoekige vierkante stekker, waar vervolgens heel veel draadjes uitkomen, onder andere voor de voeding en de speakers... Nu heb ik dus bij een aantal gerenomeerde zaken naa gevraagd wat zo'n stekker kost... Antwoorden liepen uiteen van zo'n 75 tot 150 gulden. Heeft iemand heeeeeel toevallig nog zo'n stekker liggen die ie aan mij voor een zacht prijsje weg wil doen? of weet iemand een zaak waar ze deze op voorraad verkopen (bestellen duurt 2 tot 4 weken)? Misschien 2e hands, zo ja, waar? :)

Alvast hartelijk bedankt!! :)

p.s.
rede van die ontzettend hoge prijs voor een stekkertje: Dieven rukken meestal alleen de radio eruit, en laten overige onderdelen zitten. Iedereen die een radio heeft zonder zo'n stekkertje, heeft dus een gejat exemplaar. Dus voor de mensen minder aantrekkelijk om te kopen -> voor de dieven minder aantrekkelijk om te jatten. Zo redeneerd Pioneer....

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Deze zaak

AUTO-ONDERDELEN V/H DE VISSER
HAASWYKWG W 62
3319GD DORDRECHT
078-6165405

Wil dat soort dingen nog wel eens op voorraad hebben dus probeer en laat het me effe weten

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Thefirstikke
  • Niet online
bedankt! ik ga meteen ff bellen!

• Thefirstikke
  • Niet online
Need more info! :)

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:39
soldeer aan die pinnetjes wat draadjes en ga vervolgens kijken wat waaraan moet. echt moeilijk kan het niet zijn. eventueel zoek je zo'n zelfde type op en kijk je daar waar de draadjes voor zijn.

• Thefirstikke
  • Niet online
Op zaterdag 02 juni 2001 16:33 schreef aatos het volgende:
soldeer aan die pinnetjes wat draadjes en ga vervolgens kijken wat waaraan moet. echt moeilijk kan het niet zijn. eventueel zoek je zo'n zelfde type op en kijk je daar waar de draadjes voor zijn.
Ervaringen mee? :) Ik bedoel, denk je serieus dat dat goed kan werken? heb het zelf ok al overwogen, en m'n soldeer techniek is niet eens zo bar slecht....

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mocht je dat doen, schroef hem dan wel effe open.
Lijkt me niet echt lekker om 12V aan de uitgang van je speakers te hangen.

And The Only One

• Thefirstikke
  • Niet online
Op zaterdag 02 juni 2001 18:51 schreef Diamon het volgende:
Mocht je dat doen, schroef hem dan wel effe open.
Lijkt me niet echt lekker om 12V aan de uitgang van je speakers te hangen.
een maat van me heeft exact dezelfde gekocht, dus ik kan bij hem wel ff kijken welke kabel waarvoor diend.. en ik neem aan dat de kleurcodering van de kabels een standaard is (bv rood altijd voor +, zwart voor aarde, enz....)kleuren van de kabels

Verwijderd

Die stekker hoort bij de radio !!! Ik zou fijn even naar die garage toe gaan en vragen of ze 'm misschien nog hebben en anders die vrouw vriendelijk aanspreken... je bent best genaaid.

• reempje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2024

reempje

Wat dacht je van de SLOOP....?
Of een elektronica-winkel....?
Of Conrad (www.conrad.nl)....?

Sim-pel....

• Thefirstikke
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 10:29 schreef reempje het volgende:
Wat dacht je van de SLOOP....?
Of een elektronica-winkel....?
Of Conrad (www.conrad.nl)....?

Sim-pel....
SLOOP: al genoeg bedrijven gebeld, steeds hetzelfde antwoord. Kabel hoort bij de radio, dus nergens zomaar op voorraad lost verkrijgen.
CONRAD: Hebben ze niet, ook niet te bestellen.
ELECTRONICAWINKELS: hetzelfde antwoord als op de sloop, auto-onderdelen sjappies en carhifi centers...

Heb dus al 10tallen winkesl gebeld, steeds met hetzelfde teleurstellende resultaat.

Iets minder sim-pel dus...

Een maat van me heeft exact dezelfde radio gekocht (nieuw), en heb zijn kabel even mogen lenen. radio werkt gelukkig perfect

Ga morgen maar voor teveel knaken zo'n ding bestellen. ;(

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Zoals ik eerder al tegen je zei werk ik bij een opel dealer :) Ik zal zsm voor je informeren of wij zoiets hebben, er staat me zo iets van bij dat er nog een pioneer stekkertje lag. Anders zal ik ff vragen of het te bestellen is, wat het kost en hoe lang bestellen duurt, OK?

Ik hou je op de hoogte (mail ofzow)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

oeps, zie nou pas dat je er een gaat bestellen. Al gedaan :?
Pagina: 1