Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mono-
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-09-2023
Hoi The Source
Bedankt voor het mee denken ik heb toch weer wat dingetjes ontdekt vooral dat het bekijken van de log me veel info geeft.
Ik heb eindelijk mijn mail en mijn pushover p3 werkend in HomeSeer
Ik heb speciaal ff voor homeseer een ander gmail adres aangemaakt en dit in gevoerd en het werkte meteen (raar want ik heb van mijn andere acount de wachtwoorden getest en werkte behalve in HS
Wat het nu is geweest weet ik nog steeds niet want ik heb alles presies het zelfde ingevuld alleen heb ik een backup terug gezet en vandaar uit weer alles ingevuld of er toch wat fout is gegaan in de eerste installatie van pushover ik vermoed het bijna wel.
Kunnen we nu na het volgende gaan zoeken hoe ik het beste een alarm systeem kan op zetten in HS
om te beginnen met deursensoren een sirene en melding en bediening op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Belangrijke security update is uitgekomen:
Changes from 3.0.0.297 to 3.0.0.312:

* The updater control file updater.txt is not longer saved on users systems (security issue)
* Downloaded update files and zip files are removed from the system at startup
* Fixed ability to unlink a device from device properties
* Fixed linked device not saving
* Fixed email script calls to get email message text, subject, etc.
* Added ability to link devices (when one device changes, the linked device is controlled)
* Fixed security issue when logging in
* Fixed memory leak when running C# scripts
* Fixes to JSON to change some device properties
* Fixed check_vcmd.vb script now works on Linux
* Minor changes to event handling
* Fixed some external URL references
* Fixed issue when device reference # reaches 9999 and system locks up with high CPU usage
* Fixed "Device Set" in device properties, device last change time is now updated even if a device does not change status (if feature enabled)
https://forums.homeseer.com/showthread.php?t=176440

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Pagina: 1 2 Laatste