Samsung f8000 40 inch kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparhorsch
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-04 15:13
Hallo allemaal,
Ik ben van plan een Samsung f8000 40 inch aan te schaffen. In de pricewatch ia de goedkoopste prijs nu 940 euro, bij ene centryshop, waar ik nergens een review van kan vinden... pricewatch: Samsung UE40F8000 Zwart
Heeft iemand hier ervaring mee en weet of ik daar die TV veilig kan kopen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het en vertel het ons =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:32

Bever!

3

Ik zou hem bij coolblue halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:13

FeaR

In GoT we trust

LCD > SF

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:57
Het KVK-nummer klopt en Qshops heeft ze gekeurd. Ziet er prima uit.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit soort vragen zijn niet topicwaardig. Ik quote uit het SF Beleid:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje.
De TS zal zelf moeten beslissen of hij het risico wil lopen en ervaringen moeten gaan zoeken. Hier vissen naar ervaring is niet de bedoeling, vandaar een slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.