Stille OC maintream PC €1100

Pagina: 1
Acties:

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Gegroet mede tweakers.

Ik wil binnenkort een nieuw systeem bouwen en vroeg mij af wat mede tweakers van mijn build vinden.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Games(bf4/asassins creed)worden er ook op gespeeld, maar hoeft niet ultra AA x16 te zijn.
Als ik het op high zonder AA kan spelen vind ik het prima. Programma dat ik wel gebruik is Acad, maar dat draaid ook prima op mijn Q6600.

Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?

Mijn absolute max is 1100 euro inc. verzend. Bouwen doe ik zelf.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.

geen randapparatuur.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

alles wat er in een pc moet van top tot teen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

Niet echt. Het moet er wel een beetje galant uitzien aangezien ik een window case wil.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)

Het moet een midtower atx zijn. Ik wil dat het een stille PC wordt (in idle) dat ik kan overclocken. Verder komt er in de toekomst nog een 21:9 monitor 2560x1080 bij en moet er WiFi opzitten.

Mijn build.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4670K Boxed€ 189,70€ 189,70
1Asus Z97-PRO (Wi-Fi ac)€ 162,95€ 162,95
1Cooler Master CM 690 III Window€ 79,35€ 79,35
1be quiet! Dark Rock Pro 3€ 69,99€ 69,99
1be quiet! Silent Wings 2 PWM, 120mm€ 19,-€ 19,-
4be quiet! Silent Wings 2 PWM, 140mm€ 19,90€ 79,60
1Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9€ 69,95€ 69,95
1Corsair RM750€ 106,50€ 106,50
1Crucial MX100 256GB€ 87,95€ 87,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 864,99

Zoals je ziet ben ik nog niet helemaal over de GPU uit aangezien ik nog niet weet welke ik erin wil gaan hebben.

Moederbord

De reden dat ik voor de Asus z97-PRO(wifi) heb gekozen is omdat de features mij heel erg aantrekken. Wifi is een must. Verder is de Uefi erg mooi (vooral het instellen van ventilatoren PWM). Een solide bord om de RAM (XMP) en CPU mee overteclocken.

CPU

i5 - K editie. Die hashwell refresh is de 40 euro niet waard.

Ventilatoren

Aangezien mijn comp op idle lekker stil moet zijn heb ik gekozen om be quiet ventilatoren te nemen. 2x 140mm voor. 2x 140mm boven. 1x 120mm achter. Dit allemaal via PWM zodat ze vanzelf harder draaien wanneer er gegamed wordt en dus stil zijn wanneer er "gewerkt" wordt. Vanwege overclocken dus voor een Be Quiet dark rock pro 3 gegaan (goede koelprestaties/oogt mooi/lekker stil).

Ram

LP voor de cpu koeler. Verder voor een 1600mhz CL9 setje gegaan (prijs/performance ratio). 8 gig lijkt mij voldoende en kan er in de toekomst altijd nog 16 van maken.

Voeding

Dit wil ik modulair hebben voor ultieme airflow/cable management. Verder kies ik altijd PSU met grote vermogen zodat ik nooit tegen het ''randje'' aanzit. Het mooie van deze voeding is dat ie ook stil is en goed uit de test komt. Dit maakt mijn pc ook betrouwbaar.

SSD

256 GB is nu voldoende Ik hoef echt geen HDD's in mijn machine. (mijn oude comp gaat nogsteeds gebruikt worden en die heeft voldoende opslag).

GPU

Ik zelf denk dat de R9 280 beste bang for the buck is en ook voldoende voor het gamen op een 21:9 monitor. Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van de XFX versie, maar ben bang dat het toch de Clubbed R9 280 gaat worden vanwege de prijs.

Denken jullie dat dit een prima build is? :9~ of zouden jullie het anders aanpakken. >:)

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Je zit nu op ongeveer 870 euro, Ik zou zelf kiezen voor een R9 290 ivm de hoge resolutie van het scherm.
Wanneer je een stil systeem wil, is het vaak beter om een gesloten behuizing te kiezen. Bijvoorbeeld de pricewatch: Fractal Design Define R4 Pearl Black deze is gewoon ontzettend stil.

Je voeding is in mijn ogen overkil en kan goedkoper: pricewatch: Seasonic G-Serie 550Watt deze heeft een 80 gold certificering.

Verder mooi systeem.

Edit:

Wanneer je niet zou willen overklokken, kun je de pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B5 pakken icm de http://tweakers.net/product/376870/intel-core-i5-4690/ dit gaat ongeveer 160 euro schelen en wanneer je niet zou overklokken, deze is ook 100mhz sneller, niet dat je dit gaat merken hoor:p

[ Voor 23% gewijzigd door mobstaa op 20-06-2014 22:29 ]

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:58

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat verwacht je zelf van het overklokken? Waarom wil je het doen? Je bent ongetwijfeld bekend met de vrij matige winst die je met de Haswell kan bereiken. De nieuwe TIM van Haswell refresh lijkt ook niet heel veel te doen op de snelheidswinst die je gaat behalen (zie bijv. hier, gaat wel om een i7, maar het idee is duidelijk).

Als je het als hobby ziet voor benchmarks, prima, maar ik wil je behoeden voor te hoge verwachtingen.

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-12-2025

oscarw

Better be a geek than an idiot

Mooi systeem, alleen een paar puntjes;
- Geheugen vervangen door; pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU. Strakkere timings en lager stroomverbruik.
- De pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition koelt erg goed en is heel erg stil. Deze is een stuk goedkoper dan de Be Quiet die jij hebt, dus deze zou je kunnen overwegen.
- De XFX kaart is snel, maar niet stil. Hetzelfde geldt voor de Club3D. Als je een stille kaart wil, kun je deze nemen; pricewatch: Gigabyte GV-R928WF3OC-3GD. Deze kost weliswaar wel wat meer geld.

• Luckyshotsfired
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-02 11:15
oscar2oktober schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:07:
Mooi systeem, alleen een paar puntjes;
- Geheugen vervangen door; pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU. Strakkere timings en lager stroomverbruik.
- De pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition koelt erg goed en is heel erg stil. Deze is een stuk goedkoper dan de Be Quiet die jij hebt, dus deze zou je kunnen overwegen.
- De XFX kaart is snel, maar niet stil. Hetzelfde geldt voor de Club3D. Als je een stille kaart wil, kun je deze nemen; pricewatch: Gigabyte GV-R928WF3OC-3GD. Deze kost weliswaar wel wat meer geld.
Hoe kom je erbij dat de pricewatch: XFX R9 280X Double Dissipation niet stil is? Heb hem hier naast me in m'n Define R4 zitten en je hoort hem pas als de fans boven de 50% komen, bij Idle / laag gebruik hoor je hem dus helemaal niet.

zie ook: http://nl.hardware.info/r...abyte-msi-sapphire-en-xfx

De pricewatch: MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB is gewoon weer leverbaar, neem die dus lekker.

• DeeSung
  • Niet online
br00ky schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:06:
Wat verwacht je zelf van het overklokken? Waarom wil je het doen? Je bent ongetwijfeld bekend met de vrij matige winst die je met de Haswell kan bereiken. De nieuwe TIM van Haswell refresh lijkt ook niet heel veel te doen op de snelheidswinst die je gaat behalen (zie bijv. hier, gaat wel om een i7, maar het idee is duidelijk).

Als je het als hobby ziet voor benchmarks, prima, maar ik wil je behoeden voor te hoge verwachtingen.
Omdat ik vind dat 4 ghz en hoger toch wel degelijk verschil is.

Mocht je dat stock gaan kopen betaal je veel.

Verder weetik idd niet of ik dat ga merken tijdens het gamen of tijdens de normaalste zaken.

Maarja dan kan ik netzogoed mijn huidige cpu houden. :9

In het verleden ben ik er echt tevreden mee en wil het weer 5 jaar gaan volhouden dus elke mhz telt.

Loop nu nog op een Q6600 van 2.4 naar +-3.4.

Ff over wat anders.

550 watt klinkt weinig voor die energievreters van amd :9

Ik zal morgen mijn build ff aanpassen

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
DeeSung schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:33:
[...]

Verder weetik idd niet of ik dat ga merken tijdens het gamen of tijdens de normaalste zaken.
Dat dus, je gaat het niet echt merken. Games van tegenwoordig zijn vooral GPU limited. Maar goed, wat ik zeg, ik probeer het je niet af te raden, alleen overwogen een keus te maken.

Overigens gebruikt een systeem met een 280X onder full stress rond de 350W, dus met wat overklokken erbij zit je met 550W prima.

[ Voor 22% gewijzigd door br00ky op 20-06-2014 23:49 ]

• DeeSung
  • Niet online
Eventjes een update. Ik ben toch voor de crucial lp gegaan. Verder heb ik de build eventjes aangepast dit is nu in bestelling al.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7 4770K Boxed€ 279,80€ 279,80
1Asus Z97-PRO (Wi-Fi ac)€ 170,50€ 170,50
1Cooler Master CM 690 III Window€ 79,35€ 79,35
1be quiet! Dark Rock Pro 3€ 71,99€ 71,99
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU€ 129,15€ 129,15
1Corsair RM750€ 107,-€ 107,-
1Crucial MX100 512GB€ 174,11€ 174,11
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.011,90

Ik wil toch weer 5 jaar met de processor doen dus toch maar voor een i7 gegaan, 512 gb ssd, 16 gb ram. Ook heb ik de 750 watt voeding. Die zal altijd langer meegaan om 500 watt te leveren dan en voeding die max 500 watt levert. De fans hebbik er nog uitgelaten daar ga ik voor werken van de vakantie. Verder ga ik in de toekomst nog een 2e hands R9 290 (custom koeler) bijkopen.

Met deze build doe ik mee aan 2 acties.

De 45 euro cashback en de Intel Software actie (wat gratis software) beter iets dan niets.

Het is uiteindelijk wat meer geworden dan mijn originele budget achja ik vind het t waard en daar gaat het om. Mijn thema is dus Zwart met Geel/gouden accenten. Ik ben benieuwd!.

Bedankt voor de reacties (vooral die van de RAM) die hebbik opgenomen in mijn build.

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-03 10:24

amas

Law of Nature: Chaos

Je hebt dus alle advies genegeerd en gewoon de lijst besteld die je al had...

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Om te beginnen is je voeding zeer matig voor zijn prijs. Voor hetzelfde geld heb je een mooie Seasonic of CM VS..S van veel betere kwaliteit.

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-02 12:47

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

Om nog maar niet te spreken over dat veel te overpriced Asus moederbord ;)

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

• DeeSung
  • Niet online
TheAmassama schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:35:
Je hebt dus alle advies genegeerd en gewoon de lijst besteld die je al had...
Dat het niet in mijn lijst staat betekend niet dat ik het heb genegeerd. Ik heb er wel degelijk naar gekeken.
br00ky schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:49:
Om te beginnen is je voeding zeer matig voor zijn prijs. Voor hetzelfde geld heb je een mooie Seasonic of CM VS..S van veel betere kwaliteit.
http://nl.hardware.info/r...view-betaalbare-perfectie
DarkBlaze schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:55:
Om nog maar niet te spreken over dat veel te overpriced Asus moederbord ;)
Dat is niet waar. Hele mooie prijs voor een mobo met wifi.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
De voedingsreviews van HWI zijn notoir slecht zolang ze ze niet uit elkaar halen om de interne componenten te beoordelen. Er zit dan wel geen CapXon in maar Ltec is ook niet heel fijn, zie ook http://www.jonnyguru.com/...thread.php?t=11473&page=2. Hun brons/zilver/goud beoordeling is dan ook een wassen neus. Mijn boodschap is dan ook niets meer dan dat je voor hetzelfde geld véél meer kan krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door br00ky op 25-06-2014 18:57 ]

• DeeSung
  • Niet online
br00ky schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:55:
[...]

De voedingsreviews van HWI zijn notoir slecht zolang ze ze niet uit elkaar halen om de interne componenten te beoordelen. Er zit dan wel geen CapXon in maar Ltec is ook niet heel fijn, zie ook http://www.jonnyguru.com/...thread.php?t=11473&page=2. Hun brons/zilver/goud beoordeling is dan ook een wassen neus. Mijn boodschap is dan ook niets meer dan dat je voor hetzelfde geld véél meer kan krijgen.
Over de kwaliteit van de condensatoren weet ik niet veel. Wat ik wel weet is dat de psu een efficientie heeft van 92% welke andere 750 watt volledig modulaire voedingen hebben dat? En wat is veel meer? Betere componenten? Hoger Rendament?

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:38
Waarom ben je voor de Intel Core i7-4770K gegaan i.p.v. de 4790K?
Je hebt al het Z97 moederbord, waarom dan niet gelijk ook de Haswell Refresh CPU?

[ Voor 5% gewijzigd door PCBaas op 25-06-2014 19:33 ]

5700X | RX 6600

• DeeSung
  • Niet online
PCBaas schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:32:
Waarom ben je voor de Intel Core i7-4770K gegaan i.p.v. de 4790K?
Je hebt al het Z97 moederbord, waarom dan niet gelijk ook de Haswell Refresh CPU?
Omdat er een verschil van 30 euro inzit. Plus omdat ik gebruik maak van de actie is dat verschil 75 euro.

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
DeeSung schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:36:
[...]

Omdat er een verschil van 30 euro inzit. Plus omdat ik gebruik maak van de actie is dat verschil 75 euro.
Maar eerst zei je nog dat elke mhz telde? Sorry maar ik snap het niet.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:38
Ok, dat is inderdaad een goede reden. :)

Ik zet net te kijken op alternate en de actie is inderdaad alleen maar met de 4670K/4770K.

5700X | RX 6600

• DeeSung
  • Niet online
jorisvdelsen schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:42:
[...]

Maar eerst zei je nog dat elke mhz telde? Sorry maar ik snap het niet.
Ik vond t een mooie middenweg. Geen i5 maar een i7 wil toch weer 5+ jaar meedoen. (Had ik toen ook in de tijd van de Core2Quad en Core2Duo) ben blij dat ik voor een q6600 ben gegaan. En met betrekking tot de refresh is het geen 75 euro waard.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
DeeSung schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:29:
[...]

Over de kwaliteit van de condensatoren weet ik niet veel. Wat ik wel weet is dat de psu een efficientie heeft van 92% welke andere 750 watt volledig modulaire voedingen hebben dat? En wat is veel meer? Betere componenten? Hoger Rendament?
En daar moet je juist naar kijken, en de condensatoren van de RM750 zijn niet van de beste kwaliteit. Leuk dat een voeding 92% rendement levert, maar als die vrij snel uit elkaar ploft heb je er weinig aan.

Je voeding is je belangrijkste onderdeel. Het wordt in elk topic zo onderhand wel herhaalt. Voor dit geld heb je gewoon beter, punt.

• DeeSung
  • Niet online
br00ky schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:48:
[...]

En daar moet je juist naar kijken, en de condensatoren van de RM750 zijn niet van de beste kwaliteit. Leuk dat een voeding 92% rendement levert, maar als die vrij snel uit elkaar ploft heb je er weinig aan.

Je voeding is je belangrijkste onderdeel. Het wordt in elk topic zo onderhand wel herhaalt. Voor dit geld heb je gewoon beter, punt.
Ik heb zoiezo 5 jaar garantie net als de seasonic. Dus elke % telt. Maar dan nog zijn die condensatoren niet het aller slechtst. En die efficientie zit m toch echt in de componenten.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
DeeSung schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:53:
[...]

Ik heb zoiezo 5 jaar garantie net als de seasonic. Dus elke % telt. Maar dan nog zijn die condensatoren niet het aller slechtst. En die efficientie zit m toch echt in de componenten.
Als je moederbord wordt gefrituurd krijg je die echt niet vergoed. Maar goed, mijn punt is valide, voor hetzelfde geld krijg je beter 8)7. En trouwens, qua efficiëntie, met de lage energiekosten haal je het verschil er echt niet uit in een lagere rekening. Dan heb ik liever een erg goede bronze voeding dan een matige gold.

[ Voor 17% gewijzigd door br00ky op 25-06-2014 19:59 ]

• P. Herz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-03 00:16
br00ky schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:58:
[...]

Als je moederbord wordt gefrituurd krijg je die echt niet vergoed. Maar goed, mijn punt is valide, voor hetzelfde geld krijg je beter 8)7. En trouwens, qua efficiëntie, met de lage energiekosten haal je het verschil er echt niet uit in een lagere rekening. Dan heb ik liever een erg goede bronze voeding dan een matige gold.
als hij hier blij mee is dan moet ie dat zelf weten, blijkbaar had de TS er haast bij en geeft hij ons daarbij het idee het grootste gedeelte van de tips te hebben genegeerd.
als hij met hetzelfde geld 1.25x betere pc had kunnen krijgen en hij daar de tijd voor had willen nemen DMV wachten op reacties op zijn post dan had hij het wel gedaan.

• Kyle98
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-11-2025

Kyle98

Kyle

Een i7 heeft geen meerwaarde tijdens het gamen en over 5 jaar nog steeds niet dus dat is gewoon weg gegooid geld, ik vind het dom van je dat je niet luistert en zomaar gaat bestellen. Maarja als jij geld weg wil gooien zonder er meer performance van krijgt doe je dat.

I7-10700F / KFA2 GALAX GeForce GTX 1080 EXOC

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-02 20:00
Waarom luister je niet naar de adviezen die hier worden gegeven? Als je zo zeker bent van je zaak, kom dan niet om advies vragen op een forum.

• mirp
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 31-07-2022
@DeeSung

je hebt mooie onderdelen uitgekozen en als ik jouw was zou ik er gelukkig mee zijn.

de onderdelen matchen zelfs op kleur en het gaat er heel mooi uitzien

luister niet te veel naar nare adviezen van zogenaamde experts. zolang jij er maar gelukkig mee bent is dat het enige dat telt

als ik jouw wensen had en ik had jouw budget dan had ik het niet veel anders gedaan

misschien kan je nog even kijken naar de pricewatch: Cryorig R1 Ultimate

hieronder nog wat gezwets over voedingen:

Voeding(psu)

De voeding voorziet onderdelen in je computer van stroom.

Welke voeding moet ik kopen?

Heb je een voeding op het oog, doe dan een copy/paste op het internet en plak het woordje review erachter. Je komt dan op sites die de voeding hebben getest. Kijk ook wat voor condensatoren in je voeding zitten. Dit wordt vast wel in de review gezegd. Weet je welke condensatoren erin zitten gebruik dan de volgende link om te kijken of het goede of slechte condensatoren zijn:

http://shaddack.twibright.com/projects/badcaps/

Mocht je zien dat er in de review wordt gezegd dat er ook een badcap (=bad capacitor) in zit, kijk dan naar een andere voeding.

In sommige reviews wordt ook getest hoe luid de fan is en de hoe effecient de veoding is bij een heel laag verbruik, bijvoorbeeld 25 w.

Welke wattage moet ik kopen?

Een kwaliteitsvoeding van 500-550 Watt is meer dan genoeg voor een game pc met een enkele videokaart. Voor een game pc met twee videokaarten kan je kijken naar een kwaliteitsvoeding van 700-800 Watt.

Welke stekkers moeten er op mijn voeding zitten?

Afgezien van de standaard stekkers die op de meeste voedingen zitten is het voor een game pc belangrijk om te kijken naar de pci-e stekkers van de voeding die je in de videokaart steekt.
Pci-e stekkers voorzien de videokaart van stroom. Sommige videokaarten hebben maar een enkele 6 pin pci-e stekker nodig, terwijl andere videokaarten tweemaal een 8 pin pci-e stekker nodig hebben.

Wie heeft veel verstand van voedingen?

Veel tweakers kunnen je doorgaans wel goed advies geven. Wil je echt goed advies dan moet je bij de expert zijn: [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 29

Heb je nog interessante links voor mij zodat ik verschillende voedingen met elkaar kan vergelijken?

http://www.hardwaresecrets.com/page/power
http://www.jonnyguru.com/...op=Review_Cat&recatnum=13
http://www.xbitlabs.com/articles/cases/
http://www.computerbase.de/thema/netzteile/tests/
http://www.techpowerup.co...acturer=&pp=25&order=date

• DeeSung
  • Niet online
Arthur-M. schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:06:
Waarom luister je niet naar de adviezen die hier worden gegeven? Als je zo zeker bent van je zaak, kom dan niet om advies vragen op een forum.
Waarom lees je niet, dan zie je dat ik iets heb overgenomen. Het enige wat ik vroeg is of jullie iets aan mijn build zouden veranderen. Dan is het aan mij of ik dat meeneem of niet.

Ja, vast ik zou een noctua cpu koeler in mijn pc kunnen douwen omdat dat beter koelt. Doe ik niet.

• mirp
het beste is denk ik om gewoon voor een i7 devils canyon te gaan als je toch een z97 mobo wilt

[ Voor 80% gewijzigd door mirp op 26-06-2014 09:59 ]

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
mirp schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:25:
@DeeSung

je hebt mooie onderdelen uitgekozen en als ik jouw was zou ik er gelukkig mee zijn.

de onderdelen matchen zelfs op kleur en het gaat er heel mooi uitzien

luister niet te veel naar nare adviezen van zogenaamde experts. zolang jij er maar gelukkig mee bent is dat het enige dat telt
Je kan toch niet met droge ogen beweren dat het geposte systeem het beste is dat je voor dat geld kan besteden aan een game-pc, iets waar we hier toch naar streven :).

[ Voor 3% gewijzigd door br00ky op 26-06-2014 09:38 ]

• mirp
nee hoor, voor een game pc zou ik het anders doen (en jij ook)

maar als de ts dit wilt, ...well why not
Pagina: 1