Dit klinkt misschien een beetje vreemd maar het lijkt er dus op dat ik mails van iemand anders op mijn gmail account kijg. Uiteraard kan het zo zijn dat iemand gewoon mails naar mijn adres stuurt maar het gaat meestal om bevestigingsmails van accountregistraties van computerspelwebsites zoals rockstargames, playstation network en zojuist ea origin. Ik heb account herstel gedaan bij twee van die websites zodat ik op het account kan komen en het lijkt er niet op dat die persoon mij probeert te spammen. Het email adres is weliswaar anders maar het enige verschil is de locatie van de punt. Ik zal hier vanwege privacy redenen niet mijn echte adres noemen maar wel iets wat erop lijkt. Het account bevat mijn voor en achternaam (en dan @gmail.com). Daarom wil ik dus ook geen ander account aanmaken.
Eigen adres: mark.v.d.driel@gmail.com (1)
Van een ander: markv.d.driel@gmail.com (2)
Ik begrijp niet hoe dit kan en ik zou graag willen weten hoe ik dit op kan lossen. Ik weet dus ook niet op iemand anders mijn mail ontvangt. Dit is nu ongeveer 2 maanden aan de gang. Er komen veel mails binnen. Ik denk dat ik er nu iets van 5 heb ontvangen en het gaat alleen maar om bevestigingsmails van gamewebsites. Google heeft voor zover ik weet niet iets als een klantenservice voor consumenten. Iemand ideeën?
Eigen adres: mark.v.d.driel@gmail.com (1)
Van een ander: markv.d.driel@gmail.com (2)
Ik begrijp niet hoe dit kan en ik zou graag willen weten hoe ik dit op kan lossen. Ik weet dus ook niet op iemand anders mijn mail ontvangt. Dit is nu ongeveer 2 maanden aan de gang. Er komen veel mails binnen. Ik denk dat ik er nu iets van 5 heb ontvangen en het gaat alleen maar om bevestigingsmails van gamewebsites. Google heeft voor zover ik weet niet iets als een klantenservice voor consumenten. Iemand ideeën?