Klopt, normaal zijn wij dat land met veel bal bezit maar weten er uiteindelijk weinig mee te bereiken.
Wat ik ermee bedoel is dat je vroeg of laat tegen een land aanloopt welke wel goed weet om te gaan met zijn bal bezit. Een ploeg welke wel een paar killers voorin heeft rondlopen.
Het enige echte maar is dat ik eigenlijk geen land weet te bedenken welke in aanmerking komt.
De landen die winnen doen dit of met veel pijn en moeite of met hulp van de scheid of een bevlieging van een speler zoals bij ons Robben en bij Uruguay Suarez.
Suarez is niet fit en het is maar de vraag of hij de volle 90min mee kan doen en een Uruguay met of zonder hem is een wereld van verschil.
Ik vind het zelf geen prettig gevoel dat je zo zeer afhankelijk bent van 1 speler en alhoewel we vandaag weer winnen heb ik niet echt genoten van de wedstrijd.
Misschien wil ik te veel maar een beetje vermaak is toch niet teveel gevraagd?
@sanderev66
Waarom? Omdat we eerste in de groep moeten worden? Waarom?
Omdat we zo nodig Brazilie willen ontlopen zeggen ze maar zo goed is Brazilie niet. En het staat nog lang niet vast dat je Brazilie wel gaat ontlopen door 1e te worden. Misschien word Brazilie 2e in hun groep en moet je alsnog tegen ze.
[
Voor 12% gewijzigd door
Deadsy op 23-06-2014 20:15
]