Gaat pas na afloop van je contract in. Ik zit in dezelfde situatie en heb het aan studentmobiel gevraagd.The Legend schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 10:52:
Weet iemand toevallig of bij een verlenging in dit geval het abonnement direct ingaat? Mijn vriendin heeft nu een Bel+SMS+Web Regelmatig €32,50 abo. Ze zit net binnen de 4 maanden van de einddatum van het contract dus kan verlengen. Als je een 'hoger' abonnement neemt weet ik uit ervaring dat het abo dan direct ingaat, met behoud van de einddatum van je contract. Geldt dat hier ook, of gaat het nieuwe abo dan pas over 4 maanden in?
Op vrijdag 20 juni de bestelling gedaan bij Typhone (abonnement + tablet 10.1). Maandag per mail het contract retour verzonden. Van de week heb ik bevestiging van vodafone gehad dat mijn abonnement is verlengd en zaterdagochtend kwam de koerier al keurig met de Tablet langsDumpling schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:28:
Heeft er iemand hier bij Typhone de actie met Samsung Galaxy Tab3 10.1 besteld? Ik heb namelijk de bestelling gedaan op 20-06-2014 en tot heden nog niks van vernomen.
Verder heb ik bij shopkorting nog een bedrag van € 7,50 gekregen.
[ Voor 5% gewijzigd door marloh op 29-06-2014 10:28 ]
Klopt het dat als ik de actie 300minuten/sms+500mb internet, €4* p/maand Vodafone bestel het abonnement gelijk in gaat als je de Sim hebt ontvangen? Ik hoef geen nummerbehoud en het is dus ook geen verlening!
Zou het abbo graag pas per augustus in willen laten gaan, maar dat is volgens mij niet mogelijk.
Zou het abbo graag pas per augustus in willen laten gaan, maar dat is volgens mij niet mogelijk.
Dat klopt, ik heb hierover een mail gestuurd en ze bevestigde dat het abonnement meteen inging.balarina schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:54:
Klopt het dat als ik de actie 300minuten/sms+500mb internet, €4* p/maand Vodafone bestel het abonnement gelijk in gaat als je de Sim hebt ontvangen? Ik hoef geen nummerbehoud en het is dus ook geen verlening!
@Soldaaatthijs
Oke, bedankt! Nou ja zo erg een maandje 4 euro mislopen is niet zo erg. Moet nog een mobiel kopen vandaar.
Oke, bedankt! Nou ja zo erg een maandje 4 euro mislopen is niet zo erg. Moet nog een mobiel kopen vandaar.
Ik heb van studentmobiel de afgesproken creditnota ontvangen. De is echter 132,00 ipv 144,00. Mis ik iets?Bij een verlenging sim only zijn er geen verzenkosten oid volgens mij.
Vraag ook staat uit bij studentmobiel.
Edit:
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij zullen dit bedrag laten aanpassen en u een nieuwe factuur toesturen met daarop de juiste prijs.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Edit:
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij zullen dit bedrag laten aanpassen en u een nieuwe factuur toesturen met daarop de juiste prijs.
Met vriendelijke groet,
[ Voor 42% gewijzigd door Medione1210 op 01-07-2014 20:06 ]
Volgens mij betaal je 1 euro minder per maand bij verlenging. (15 euro per maand ipv 16 euro)Medione1210 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:02:
Ik heb van studentmobiel de afgesproken creditnota ontvangen. De is echter 132,00 ipv 144,00. Mis ik iets?Bij een verlenging sim only zijn er geen verzenkosten oid volgens mij.
Sorry als dit eerder al behandeld is.
[ Voor 66% gewijzigd door CarpeDiem80 op 29-06-2014 14:13 ]
Nee ook 16 volgens contract.CarpeDiem80 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:13:
[...]
Volgens mij betaal je 1 euro minder per maand bij verlenging. (15 euro per maand ipv 16 euro)
De actie is weer beschikbaar bij studentmobiel: https://www.studentmobiel...679/vodafone-actie-1-jaar
Ik vind de uitleg bij nummerbehoud een beetje onduidelijk. Ik heb nu een contract bij simyo tot 04-09-2014. Als ik deze opzeg krijg ik dan een einddatum en stuur ik deze bij het nummerbehoud formulier? Dit is wat ik opmaak uit de subpagina
[ Voor 8% gewijzigd door tnecn1V op 29-06-2014 18:37 ]
Ook net besteld. Gaat wel na 1 juli in bij mij, dat scheelt weer in de inflatiekosten op 1 oktober. Die worden alleen doorberekend als je dan geen 3 maanden klant bent. Een besparing van eur 2,88 (bij 2% inflatie 9 maanden).
Voor mijn nummerbehoud heb ik gewoon aangegeven dat ik mijn nummer wilde behouden. Kreeg vanzelf wat smsjes van vodafone met de datum waarop mijn overstap goedgekeurd was, voor mij 7 augustus (wat ook de einddatum van mijn contract bij tele2 is). Heb verder nooit een datum aangegeven ergens.tnecn1V schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:36:
Ik vind de uitleg bij nummerbehoud een beetje onduidelijk. Ik heb nu een contract bij simyo tot 04-09-2014. Als ik deze opzeg krijg ik dan een einddatum en stuur ik deze bij het nummerbehoud formulier? Dit is wat ik opmaak uit de subpagina
Voor Vodafone moet de overgangsdatum binnen 2 maanden (link) zijn, en bij T-mobile moet het nummer binnen 4 maanden (link) contractvrij zijn. Een oplossing wat sommige mensen dan doen, is het contract afkopen. Men betaalt dan de resterende maanden om eerder contractvrij te zijn.tnecn1V schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:36:
In geval van Simyo verlaagt men eerst het abonnement naar 3 euro per maand, zodat je alleen X resterende maanden* 3 euro hoeft te betalen. Echter, moet er wel een instelling worden veranderd bij de oude telecomprovider, zodat de nieuwe provider geen afwijzing krijgt bij het aanvragen van nummerbehoud (link).
Op het contract, dat men in de mail ontvang of achteraf als men vernieuwt, staat dan 'Einddatum contract oude provider* : ...... - ...... - ............ ' en de vraag of je het reeds hebt opgezegd. Dus gewoon einddatum contract invullen, als je een abonnement nog loopt. Anders 4 weken in de toekomst, als het abonnement al contractvrij is of als men prepaid nummer wilt behouden gewoon 1 week later invullen als einddatum.
Echter, voor deze actie moeten de benodigde gegevens, kopie ID, rekeningafschrift en foto contract, uiterlijk 30 juni door Studentmobiel zijn ontvangen (d.m.v. fax, mail of post). Dus je moet even kijken of je Simyo vandaag nog kan bereiken om het contract af te kopen, indien je voor Vodafone hebt gekozen. Indien je voor de T-mobile actie hebt gekozen dan kan je gewoon 04-09-2014 als einddatum invullen.
Bij mij kon het nog tot 7 Juli, deze datum kan dus mogelijk verschillen.Exor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 01:36:
[...]
Voor Vodafone moet de overgangsdatum binnen 2 maanden (link) zijn, en bij T-mobile moet het nummer binnen 4 maanden (link) contractvrij zijn. Een oplossing wat sommige mensen dan doen, is het contract afkopen. Men betaalt dan de resterende maanden om eerder contractvrij te zijn.
In geval van Simyo verlaagt men eerst het abonnement naar 3 euro per maand, zodat je alleen X resterende maanden* 3 euro hoeft te betalen. Echter, moet er wel een instelling worden veranderd bij de oude telecomprovider, zodat de nieuwe provider geen afwijzing krijgt bij het aanvragen van nummerbehoud (link).
Op het contract, dat men in de mail ontvang of achteraf als men vernieuwt, staat dan 'Einddatum contract oude provider* : ...... - ...... - ............ ' en de vraag of je het reeds hebt opgezegd. Dus gewoon einddatum contract invullen, als je een abonnement nog loopt. Anders 4 weken in de toekomst, als het abonnement al contractvrij is of als men prepaid nummer wilt behouden gewoon 1 week later invullen als einddatum.
Echter, voor deze actie moeten de benodigde gegevens, kopie ID, rekeningafschrift en foto contract, uiterlijk 30 juni door Studentmobiel zijn ontvangen (d.m.v. fax, mail of post). Dus je moet even kijken of je Simyo vandaag nog kan bereiken om het contract af te kopen, indien je voor Vodafone hebt gekozen. Indien je voor de T-mobile actie hebt gekozen dan kan je gewoon 04-09-2014 als einddatum invullen.
Vorig jaar (in december?) ook gebruik gemaakt van deze actie met T-mobile. Na 6 weken gebruik nummerbehoud aangevraagd en tis nog gelukt ook.
Mijn contract verloopt 27/7/2014. Heb afgeloen zaterdag het abonnement bij studentmobiel besteld. Bevestiging ontvangen evenals het contract.
Moet ik zelf het contract uitprinten en daar de einddatum van mijn contract bij kpn invullen? Dit kon ik namelijk bij de bestelling niet invoeren. Ik wil namelijk nummerbehoud.
edit: ik heb zojuist bericht gehad via email en via studentmobiel.nl dat later vandaag bericht komt van de koerier wanneer hij langskomt. Daarnaast heb ik sms ontvangen van vodafone dat het nummerbehoud is goedgekeurd door KPN. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 31/7/2014, echter verloopt mijn contract bij KPN op 27/7/2014. Wat gaat er in de tussentijd gebeuren? Ben ik onbereikbaar tussen 27 en 31 juli 2014?
Moet ik zelf het contract uitprinten en daar de einddatum van mijn contract bij kpn invullen? Dit kon ik namelijk bij de bestelling niet invoeren. Ik wil namelijk nummerbehoud.
edit: ik heb zojuist bericht gehad via email en via studentmobiel.nl dat later vandaag bericht komt van de koerier wanneer hij langskomt. Daarnaast heb ik sms ontvangen van vodafone dat het nummerbehoud is goedgekeurd door KPN. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 31/7/2014, echter verloopt mijn contract bij KPN op 27/7/2014. Wat gaat er in de tussentijd gebeuren? Ben ik onbereikbaar tussen 27 en 31 juli 2014?
[ Voor 35% gewijzigd door SX-Superfly op 30-06-2014 15:19 ]
Iemand meer met een credit nota? ik heb nl. een factuur met 0 Euro en vraag me af of dat dan wel goed gaatMedione1210 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:02:
Sorry als dit eerder al behandeld is.
Actie=uitverkocht... https://www.studentmobiel...679/vodafone-actie-1-jaar
[ Voor 14% gewijzigd door balarina op 30-06-2014 19:02 ]
In dat geval hoop ik dat de actie nog even terugkeert. Nummerbehoud zou pas vanaf zaterdag kunnen.Penait1 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:14:
[...]
Bij mij kon het nog tot 7 Juli, deze datum kan dus mogelijk verschillen.
Zelf heb ik meegedaan aan de T-Mobile actie maar bundel was voor het andere nr te krap.
Morgen komt de koerier langs die het geprinte Vodafone contract komt ophalen en de simkaart komt leveren. Het contract kreeg ik direct in PDF toen ik via studentmobiel het Vodafone abonnement bestelde. Op dit contract moet je invullen of je je huidige contract reeds hebt opgezegd, i.v.m. nummerbehoud. Hier kun je 'ja' en 'nee' invullen. Wat is de bedoeling?
Per sms heb ik vandaag namelijk te horen gekregen dat de overstap naar Vodafone is goedgekeurd door KPN, betekend dit dat het contract reeds is opgezegd en ik dus 'ja' moet aankruisen..? Of moet ik 'nee' invullen omdat ik op het moment van het ontvangen van het contract mijn contract nog niet had opgezegd? Ik heb zelf namelijk niets opgezegd, dat heeft Vodafone voor mij gedaan. Mijn contract van KPN loopt tot 27/07/2014 en Vodafone gaat in op 31/07/2014: deze informatie kreeg ik vanmiddag per sms, afzender Vodafone.
Kortom: contract invullen met 'ja' of 'nee' bij de vraag 'huidige contract reeds opgezegd'?
Per sms heb ik vandaag namelijk te horen gekregen dat de overstap naar Vodafone is goedgekeurd door KPN, betekend dit dat het contract reeds is opgezegd en ik dus 'ja' moet aankruisen..? Of moet ik 'nee' invullen omdat ik op het moment van het ontvangen van het contract mijn contract nog niet had opgezegd? Ik heb zelf namelijk niets opgezegd, dat heeft Vodafone voor mij gedaan. Mijn contract van KPN loopt tot 27/07/2014 en Vodafone gaat in op 31/07/2014: deze informatie kreeg ik vanmiddag per sms, afzender Vodafone.
Kortom: contract invullen met 'ja' of 'nee' bij de vraag 'huidige contract reeds opgezegd'?
Ik vond het T-mobile alternatief anders beter, 125 belminuten, 10000 SMS en 500MB, en dan wel op 14,4mbit/s ipv de 7,2 bij Vodafone. (kreeg je niet ook 15mbit/s bij T-mobile?)Elnestor schreef op zondag 29 juni 2014 @ 17:35:
De actie is weer beschikbaar bij studentmobiel: https://www.studentmobiel...679/vodafone-actie-1-jaar
Ik heb dat van T-mobile in ieder geval cadeau gedaan aan m'n zusje..
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Voor diegene die een abonnement hebben genomen met een samsung galaxy tab3: Samsung heeft een promotie dat je 50 euro retour krijgt bij een Galaxy tab, zie https://www.samsung.com/n...-galaxy-tablet-50-retour/. Is het een poging waard om er proberen te gebruik van te maken, of zal het direct worden afgewezen? Ik zie gsmeasy niet in de lijst staan als deelnemende dealers, maar vodafone wel. En misschien zijn ze niet zo heel strict bij Samsung met hun promoties.
Als je inlogt via de mail die je ontvangen hebt van studentmobiel met inloggegevens om je order status te zien, zie je daar wel -144 euro?Matrix schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:43:
[...]
Iemand meer met een credit nota? ik heb nl. een factuur met 0 Euro en vraag me af of dat dan wel goed gaat
Ik heb een nota van -144 euro, lijkt goed dus. En shopkorting.nl is ook al bijgeschreven.Matrix schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:43:
[...]
Iemand meer met een credit nota? ik heb nl. een factuur met 0 Euro en vraag me af of dat dan wel goed gaat
Persoonlijk zou ik 'nee' invullen. Jij hebt het namelijk niet opgezegd.SX-Superfly schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:09:
Morgen komt de koerier langs die het geprinte Vodafone contract komt ophalen en de simkaart komt leveren. Het contract kreeg ik direct in PDF toen ik via studentmobiel het Vodafone abonnement bestelde. Op dit contract moet je invullen of je je huidige contract reeds hebt opgezegd, i.v.m. nummerbehoud. Hier kun je 'ja' en 'nee' invullen. Wat is de bedoeling?
Ik heb ook aangevraagd en ga volgende maand al over. Topaanbieding hartelijk bedankt. Nummerportering was maar 1 maand en de snelheid qua reageren super en aanvraag. Heb al de simkaart binnen van Vodafone. Het is geen 4G geloof ik?
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Staat ook € 0,- , ik heb er een mailtje naar de klantenservice aan gewaagd. Bedankt in ieder geval!Penait1 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:00:
[...]
Als je inlogt via de mail die je ontvangen hebt van studentmobiel met inloggegevens om je order status te zien, zie je daar wel -144 euro?
Hebben we het hier dan over na verzending en ondertekening van het contract? Of ervoor en puur alleen na het plaatsen van de bestelling?SX-Superfly schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:37:
[...]
Ik heb een nota van -144 euro, lijkt goed dus. En shopkorting.nl is ook al bijgeschreven.
Laat maar, zie bij de bestelling van mijn vader al staan dat hij 132 euro retour krijgt. Bij mij staat daar 0 euro. Gaat iets niet helemaal goed dus. Mail naar studentmobiel gaat er nu uit!
[ Voor 22% gewijzigd door laredo op 01-07-2014 11:52 ]
Er staat op jouw contract dat dat je 15 euro per maand betaald.laredo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:50:
[...]
Hebben we het hier dan over na verzending en ondertekening van het contract? Of ervoor en puur alleen na het plaatsen van de bestelling?
Laat maar, zie bij de bestelling van mijn vader al staan dat hij 132 euro retour krijgt. Bij mij staat daar 0 euro. Gaat iets niet helemaal goed dus. Mail naar studentmobiel gaat er nu uit!
Ik heb ook 132 cashback, maar mijn maandbedrag is dus 15 euro. Als je 144 terugkrijgt is maandbedrag 16 euro.
Na gebruikmaking (verlenging) van deze aanbieding blijkt mijn mobiele nummer nu deel uit te maken van een zakelijk contract ??
Hebben anderen dit ook ?
Edit: inmiddels aangepast.
Hebben anderen dit ook ?
Edit: inmiddels aangepast.
[ Voor 9% gewijzigd door r.sharp op 05-07-2014 10:20 . Reden: update ]
Zojuist reactie gekregen van studentmobiel:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij hebben de bonus inmiddels verwerkt in uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij hebben de bonus inmiddels verwerkt in uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Ik krijg net een mail van gsmeasy dat ze de tab niet meer hebben en dat ik moet wachten. Lekker dan. Hier moeten ze toch op rekenen? Er staat ook helemaal geen verwachte datum.
Hier hetzelfde. Ik wacht het even af. Ik word per 31/7 overgezet met nummerbehoud. Nog even de tijd dus. Mocht men niet binnen 14 dagen leveren laat ik contract ontbinden.mister_S schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:36:
Ik krijg net een mail van gsmeasy dat ze de tab niet meer hebben en dat ik moet wachten. Lekker dan. Hier moeten ze toch op rekenen? Er staat ook helemaal geen verwachte datum.
Bij mij was bij studentmobiel het spaarwinkelen niet doorgekomen, na contact te hebben gehad met spaarwinkelen gingen ze dit regelen. Nu alsnog 20 euro cashback goedgekeurd!
Bij mij staat de status nog op 'Bevestigd'. Iemand die al een status verder is?dangerousp schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:02:
Bij mij was bij studentmobiel het spaarwinkelen niet doorgekomen, na contact te hebben gehad met spaarwinkelen gingen ze dit regelen. Nu alsnog 20 euro cashback goedgekeurd!
Inderdaad bevestigd, volgende status kan wel 1 a 2 maanden duren.kweenie schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:23:
[...]
Bij mij staat de status nog op 'Bevestigd'. Iemand die al een status verder is?
Mijn shopkorting tegoed is na 4 dagen nog niet binnen... Heb ze al gemaild en ze gaan er achteraan. Ik update dit bericht wel met de uitkomst.
Nog andere die via shopkorting problemen hebben gehad? Ik ben ervan overtuigd dat ik het bestelproces juist uitvoerde.
EDIT: gelukkig toch nog toegevoegd.
Nog andere die via shopkorting problemen hebben gehad? Ik ben ervan overtuigd dat ik het bestelproces juist uitvoerde.
EDIT: gelukkig toch nog toegevoegd.
[ Voor 6% gewijzigd door balarina op 04-07-2014 09:31 ]
Vandaag sim binnen gekregen maar wel contractdatum 30 juni. Is dat bij anderen ook zo die m in juli hebben gekregen?
Denk dat niemand het heeft ontvangen aangezien ze hebben aangegeven om het geld binnen 6 weken te storten, dus ze hebben nog 2/3 weken. Zie voor eerdere ervaringen: Afhandeling Studentmobiel.nl T-Mobile en Vodafone actiesBPP schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:01:
Zijn er al mensen die de 160 euro hebben ontvangen?
[ Voor 13% gewijzigd door Exor op 18-07-2014 14:54 ]
Vandaag overstap gehad van Simyo(KPN) naar Vodafone allemaal vlekkeloos verlopen.
Wel heb ik gemerkt in verschillende spreedtests vandaag dat ik ongeveer 2 Mb/s minder download heb op mijn L1520.
Spaarwinkelen is ook goedgekeurd
23/06/2014 Studentmobiel.nl Vrijgegeven €0,00 €20,00
20/06/2014 Spaarwinkelen.nl Vrijgegeven €0,00 €2,50
Nu nog €2,50 bij zien te sparen en uitkeren maar.
Prima actie!
Wel heb ik gemerkt in verschillende spreedtests vandaag dat ik ongeveer 2 Mb/s minder download heb op mijn L1520.
Prima actie!
Nou dan heb je geluk. Bij mij staat hij nog op 'Bevestigd'. Net een berichtje gestuurd naar spaarwinkelen en kreeg dit terug, dus moet nog even geduld hebben:walterworld schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:38:
Vandaag overstap gehad van Simyo(KPN) naar Vodafone allemaal vlekkeloos verlopen.
Prima actie!
'Studentmobiel.nl keurt een transactie ongeveer 45 dagen na aankoop. Bij goedkeuring verandert de transactiestatus dan naar 'goedgekeurd'. Vervolgens duurt het weer enige tijd voordat we de verkoopvergoeding daadwerkelijk ontvangen (70-90 daagen na aankoop) en we de korting vrij kunnen geven.'
Inmiddels netjes aangesloten bij Vodafone. Nummerbehoud is ook goed gegaan. Alleen valt het mobiele bereik mij toch wel vies tegen. Van de week was ik in het westen van het land en daar gewoon prima en vol bereik. Ben ik echter weer thuis, dan heb ik met geluk 2 van de 5 streepjes bereik in de tuin, 1 tot 'alleen noodoproepen' in de keuken en op de eerste verdieping van het huis gewoon geen tot zeer matig bereik.
Ik weet niet hoe het zit met eventueel kunnen opzeggen of wat, maar het minste wat ik van een provider verwacht is gewoon constant bereik hebben. Desnoods 2 van de 5 streepjes, maar wisselend bereik is gewoon zéér vervelend omdat je niet weet of je gesprekken gemist hebt omdat je dan dus niks kan ontvangen. En ik ga echt niet constant op mijn telefoon kijken hoeveel streepjes bereik ik nu weer heb, want ik verwacht gewoon constant bereik.
Mobiel internet geen ervaring mee want thuis zit ik gewoon op wifi. Volgens de dekkingskaart van Vodafone zou ik 7,3 mbps moeten halen. Precies één straat verder haalt trouwens 14,4
Vandaag al vijf keer op verschillende tijdstippen geprobeerd aan te melden voor My Vodafone, maar ontvang nooit een bevestigingssms... Weet niet of dat te maken heeft met de storing van deze week, maar handig is het niet.
Denk dat ik bij Vodafone weinig kans maak als het probleem zich langer voordoet, want in feite heb ik wel bereik alleen zeer minimaal en zeer wisselend...
Ik kijk het nog wel even aan hoor en kan wel denken... 'ach het is maar 4 euro per maand' maar 4 euro per maand voor iets wat gewoon niet werkt is natuurlijk 4 euro te veel. Bij KPN had ik overigens altijd vol bereik. T-Mobile weet ik niet, maar jaren geleden was dat echt verschrikkelijk en volgens bekenden is het nog steeds dramatisch.
Geld van Studentmobiel heb ik trouwens ook nog niet terug, maar weet niet of de zes weken al om zijn
Ik weet niet hoe het zit met eventueel kunnen opzeggen of wat, maar het minste wat ik van een provider verwacht is gewoon constant bereik hebben. Desnoods 2 van de 5 streepjes, maar wisselend bereik is gewoon zéér vervelend omdat je niet weet of je gesprekken gemist hebt omdat je dan dus niks kan ontvangen. En ik ga echt niet constant op mijn telefoon kijken hoeveel streepjes bereik ik nu weer heb, want ik verwacht gewoon constant bereik.
Mobiel internet geen ervaring mee want thuis zit ik gewoon op wifi. Volgens de dekkingskaart van Vodafone zou ik 7,3 mbps moeten halen. Precies één straat verder haalt trouwens 14,4
Vandaag al vijf keer op verschillende tijdstippen geprobeerd aan te melden voor My Vodafone, maar ontvang nooit een bevestigingssms... Weet niet of dat te maken heeft met de storing van deze week, maar handig is het niet.
Denk dat ik bij Vodafone weinig kans maak als het probleem zich langer voordoet, want in feite heb ik wel bereik alleen zeer minimaal en zeer wisselend...
Ik kijk het nog wel even aan hoor en kan wel denken... 'ach het is maar 4 euro per maand' maar 4 euro per maand voor iets wat gewoon niet werkt is natuurlijk 4 euro te veel. Bij KPN had ik overigens altijd vol bereik. T-Mobile weet ik niet, maar jaren geleden was dat echt verschrikkelijk en volgens bekenden is het nog steeds dramatisch.
Geld van Studentmobiel heb ik trouwens ook nog niet terug, maar weet niet of de zes weken al om zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Deezers op 02-08-2014 19:10 ]
Nu heb ik 20 juni de bestelling geplaatst en 21 juli ontvangen. Dat is inmiddels ruim 6 weken geleden. Hebben mensen de 144 euro al ontvangen? Of geldt dat pas vanaf ingang vanaf het abonnemtent (zo stond het er niet op)
edit: ik bedoel natuurlijk ook op 21 juni ontvangen, 21 juli ging mijn contract in.
edit: ik bedoel natuurlijk ook op 21 juni ontvangen, 21 juli ging mijn contract in.
[ Voor 16% gewijzigd door dangerousp op 04-08-2014 11:16 ]
Ik 27 juni besteld en 1 juli mijn simkaart + factuur ontvangen waar ook op stond dat ik het binnen 6 weken zou ontvangen. Berekend vanaf 1 juli, zouden ze nog een week hebben.dangerousp schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:25:
Nu heb ik 20 juni de bestelling geplaatst en 21 juli ontvangen. Dat is inmiddels ruim 6 weken geleden. Hebben mensen de 144 euro al ontvangen? Of geldt dat pas vanaf ingang vanaf het abonnemtent (zo stond het er niet op)
Zes weken termijn gaat inderdaad pas in na start contract cq start verlenging.dangerousp schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:25:
Dat zie ik nergens staan? En ook bij de vorige actie van SM begonnen ze al met uitbetalen voordat het contract inging.TweakersOnly schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:46:
[...]
Zes weken termijn gaat inderdaad pas in na start contract cq start verlenging.
Edit: Jij was notabene een van de eerste personen die dat meldde dat SM al begon met uitbetalen voordat je contract überhaupt was ingegaan.TweakersOnly schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:22:
Ook hier vandaag voor twee abonnementen 2*180 euro ontvangen. Daarbij opmerking dat de abonnementen nog niet eens zijn ingegaan: de abonnementen worden pas op 1 april geactiveerd.
Mooie aanbieding en prima afhandeling door studentmobiel.
[ Voor 45% gewijzigd door BPP op 04-08-2014 12:10 ]
Ik heb 25-6 de aanvraag gedaan, maar meer dan een automatische reply heb ik ook niet gehad.
Beauty is in the eye of the beerholder
De vorige keer begon studentmobiel inderdaad erg vroeg met uitbetalen. In eerste instantie had ik bij het verlengen van mijn abonnement bij deze actie geen creditnota ontvangen. Uiteindelijk heeft de teamleider binnen Studentmobiel mij hierover teruggebeld en heb ik alsnog een creditnota ontvangen. Op mijn creditnota staat duidelijk de uitbetaling binnen zes weken na start contract cq verlenging.BPP schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:04:
[...]
Edit: Jij was notabene een van de eerste personen die dat meldde dat SM al begon met uitbetalen voordat je contract überhaupt was ingegaan.
Zie ik bij mij niet staan. Ik heb SM iig een mail gestuurd, weten we dat binnenkort ookTweakersOnly schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:03:
[...]
De vorige keer begon studentmobiel inderdaad erg vroeg met uitbetalen. In eerste instantie had ik bij het verlengen van mijn abonnement bij deze actie geen creditnota ontvangen. Uiteindelijk heeft de teamleider binnen Studentmobiel mij hierover teruggebeld en heb ik alsnog een creditnota ontvangen. Op mijn creditnota staat duidelijk de uitbetaling binnen zes weken na start contract cq verlenging.

Bij mij stond er hetzelfde op. Als er stond, 6 weken na activatie van het abonnement had ik het ook begrepen, maar dat heb ik nergens terug kunnen vinden.BPP schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:18:
[...]
Zie ik bij mij niet staan. Ik heb SM iig een mail gestuurd, weten we dat binnenkort ook[afbeelding]
Nee dat stond op de website maar niet in het contract. Het er hier ook nog even op na geslagen maar ik het contract staat ook niks van een cashback, alleen een actietarief van 4 euro per maand. Wat mij betreft ook goed, maar even in de gaten houden dus.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Heb jij inmiddels al antwoord gekregen?BPP schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:18:
[...]
Zie ik bij mij niet staan. Ik heb SM iig een mail gestuurd, weten we dat binnenkort ook[afbeelding]
Jazeker, volgens de klantenservice inderdaad maximaal 6 weken na ingangsdatum van je abo. In mijn geval betekent dat ik nog bijna 2 maanden moet wachten.
Ondanks dat mijn abonnement pas 2,5 week is ingegaan, heb ik het geld inmiddels ontvangen.. Top!
Nou, hier ook maar een 'ik ook-je' dan maar
Hopelijk over een jaar exact zo'n zelfde actie. Dit drukt de maandelijkse nogal
Hopelijk over een jaar exact zo'n zelfde actie. Dit drukt de maandelijkse nogal
Hier ook. Alleen ben ik over het bereik van Vodafone zelf dan minder te spreken. Geregeld alleen noodoproepen of wegvallende gesprekken, niet handig als je aan het bellen bent..
Ze zullen het geld naar iedereen tegelijkertijd overmaken. Het voegt ook niet veel meer toe aan dit topic als iedereen nu gaat melden dat het binnen is.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Abonnement is hier ingegaan en ik kijk zojuist op My Vodafone. Daar zie ik het volgende:
Beltegoed = 6,97 euro ; 0,00 euro gebruikt
Data Scherp 500 MB = 387 MB ; 0 MB gebruikt
1. Ik ga ervan uit dat die 6,97 euro 300 min/sms inhoud, maar ik kan dit nergens terug vinden. Iemand een idee waar dat te achterhalen is?
2. Ik snap niks van die 387 MB... Iemand anders die dit ook heeft staan in zijn Vodafone account?
Beltegoed = 6,97 euro ; 0,00 euro gebruikt
Data Scherp 500 MB = 387 MB ; 0 MB gebruikt
1. Ik ga ervan uit dat die 6,97 euro 300 min/sms inhoud, maar ik kan dit nergens terug vinden. Iemand een idee waar dat te achterhalen is?
2. Ik snap niks van die 387 MB... Iemand anders die dit ook heeft staan in zijn Vodafone account?
Misschien is dit een gedeelte van je tegoed omdat bijvoorbeeld het abbonement normaal gesproken begint op 1 augustus, dus je betaalt (stel het abo gaat bij jou in op 10 augustus) 20/31e van de prijs en de tegoeden worden dus ook keer 20/31 gedaan.
Heb mijn geld ook binnen gekregen een week nadat het abbo was ingegaan.
Ah, natuurlijk. Dat lijkt het inderdaad te zijn, hoewel ik het niet exact kan narekenen.MaartenFM schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 22:53:
Misschien is dit een gedeelte van je tegoed omdat bijvoorbeeld het abbonement normaal gesproken begint op 1 augustus, dus je betaalt (stel het abo gaat bij jou in op 10 augustus) 20/31e van de prijs en de tegoeden worden dus ook keer 20/31 gedaan.
Toch wel jammer dat je niet een indicatie krijgt van hoeveel minuten je beltegoed waard is. Kun je dat opvragen met een ussd code? Bij HN kon dat met *101# namelijk.
Edit:
1200 bellen en optie 111 resulteert alleen in een sms met de eerdere informatie. Geen belminuten informatie.
[ Voor 8% gewijzigd door Freakster86 op 10-08-2014 23:33 ]
Mijn abonnement is 1 augustus ingegaan. Het tegoed was toen negen euro precies, Dat moet overeenkomen met 300 minuten/sms, dus één minuut of sms zou drie cent moeten kosten.
Voor de mensen gebruik hebben gemaakt van deze actie, maar niet genoeg hebben aan 500mb... er bestaat nu ook een Sim Only Large XL. Dezelfde voorwaarden, maar dan met 1000mb. Die was er ten tijde van deze aanbieding nog niet. Kost je zo'n 3 euro meer. Ik neem aan dat je het zonder problemen kan verhogen.
Mijn abonnement gaat morgen in en ga er dan gelijk achteraan. Betaal dan 19 x 12 (+10 euro adm kosten) = 248 - 15 euro shopkorting en 144 cashback.
6,58 gemiddeld per maand. Prima deal lijkt mij.
Edit: lees op de website dat verlagen 50 euro kost en niets over verhogen. Maar lees wel dat sommige klanten die wilden verhogen ook 50 euro moesten betalen. Ga hier morgen eens navraag naar doen.
Mijn abonnement gaat morgen in en ga er dan gelijk achteraan. Betaal dan 19 x 12 (+10 euro adm kosten) = 248 - 15 euro shopkorting en 144 cashback.
6,58 gemiddeld per maand. Prima deal lijkt mij.
Edit: lees op de website dat verlagen 50 euro kost en niets over verhogen. Maar lees wel dat sommige klanten die wilden verhogen ook 50 euro moesten betalen. Ga hier morgen eens navraag naar doen.
[ Voor 16% gewijzigd door BPP op 26-08-2014 10:24 ]
--laat maar, snap m al
[ Voor 68% gewijzigd door remcoboy1479 op 27-08-2014 09:26 ]
Enige tijd geleden heb ik gebruik gemaakt van een aanbieding van studentenmobiel om een abonnement wat normaal 17 euro p/m kost af te sluiten voor ik geloof 4 euro per maand.
Gisteren las ik het bericht over Vodafone die klanten abonnementen gratis laat wijzigen ivm klachten (nieuws: Vodafone laat klanten abonnement wijzigen na klachten). Vervolgens heb ik contact opgenomen met vodafone (voor telefoonnummer zie https://www.vodafone.nl/datagebruik/) om te vragen of ik ook kon wijzigen van abonnement. Ik wilde graag gebruik maken van de beperkt internet bundel.
Aan de telefoon werd verteld dat ik inderdaad gratis kon overstappen voor dezelfde abonnement prijs en dezelfde einddatum betreft contract. Bij de telefonische bevestiging gaf de medewerker echter aan dat ik dus 19 euro p/m ging betalen. Toen ik aangaf dat dat niet juist is en ik 17 euro p/m betaal, bleek (na even in de wacht te staan) dat de prijs nu 14 euro p/m was. Hierdoor ga ik nu dus 3 euro p/m minder betalen (feitelijk dus 1 euro p/m voor het abonnement) voor dezelfde aantal belminuten, sms en internetbundel (met mogelijkheid voor beperkt internet buiten bundel) en met dezelfde einddatum betreft contract.
Gisteren las ik het bericht over Vodafone die klanten abonnementen gratis laat wijzigen ivm klachten (nieuws: Vodafone laat klanten abonnement wijzigen na klachten). Vervolgens heb ik contact opgenomen met vodafone (voor telefoonnummer zie https://www.vodafone.nl/datagebruik/) om te vragen of ik ook kon wijzigen van abonnement. Ik wilde graag gebruik maken van de beperkt internet bundel.
Aan de telefoon werd verteld dat ik inderdaad gratis kon overstappen voor dezelfde abonnement prijs en dezelfde einddatum betreft contract. Bij de telefonische bevestiging gaf de medewerker echter aan dat ik dus 19 euro p/m ging betalen. Toen ik aangaf dat dat niet juist is en ik 17 euro p/m betaal, bleek (na even in de wacht te staan) dat de prijs nu 14 euro p/m was. Hierdoor ga ik nu dus 3 euro p/m minder betalen (feitelijk dus 1 euro p/m voor het abonnement) voor dezelfde aantal belminuten, sms en internetbundel (met mogelijkheid voor beperkt internet buiten bundel) en met dezelfde einddatum betreft contract.
Ik heb een soortgelijke ervaring met deze speciale abonnementswijziging. Eerst probeerde de medewerkster een iets duurdere abonnement aan te praten, maar ik wilde sowieso niet meer gaan betalen dan wat ik nu had, na overleg, moest er een andere medewerker mij terug bellen. Om het naar een goedkoper abonnement te wijzigen.regtur2 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:24:
Enige tijd geleden heb ik gebruik gemaakt van een aanbieding van studentenmobiel om een abonnement wat normaal 17 euro p/m kost af te sluiten voor ik geloof 4 euro per maand.
PSN/XBL: DarkTaufu
Interessant. Maar hoe kom je aan een prijs van 17 euro per maand? De prijs was toch 16 euro per maand bij een contract voor 1 jaar en 15 euro indien 2 jaar?
Moet je vragen naar een speciale afdeling die dit om kan zetten? Of een verwijzing maken naar een artikel?
Ik heb de informatie hier gevonden:Bolletje schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:01:
[...]
Interessant. Maar hoe kom je aan een prijs van 17 euro per maand? De prijs was toch 16 euro per maand bij een contract voor 1 jaar en 15 euro indien 2 jaar?
Moet je vragen naar een speciale afdeling die dit om kan zetten? Of een verwijzing maken naar een artikel?
https://www.vodafone.nl/datagebruik/
Is misschien newsitem waardigWijzig gratis je abonnement
We bieden je nu tijdelijk de optie om gratis jouw abonnement te wijzigen naar een vergelijkbaar nieuw Smart, Business Basic of Red abonnement. Dit betekent dat je abonnementsbedrag ongeveer gelijk blijft en je contract einddatum hetzelfde blijft.
Met je nieuwe abonnement kun je gebruik maken van verschillende buiten bundel opties, waaronder een voordelig buiten bundeltarief, extra databundels en de optie voor Beperkt Internet.
Bel gratis naar 0800 - 020 09 76
edit: laat maar
[ Voor 86% gewijzigd door laurens0619 op 17-09-2014 13:21 ]
CISSP! Drop your encryption keys!
Nou bij mij ging de vlieger niet op. Ik kon wel overstappen van het scherp 15 euro per maand abo maar dan ging ik 34 euro betalen voor een red simonly met 300 min, 1gb (+onbeperkt op lage snelheid) en onbeperkt sms.....maar even niet gedaan.
Volgens mij moet je aangeven dat het een Sim Only betreft, en niet een abonnement met een toestel. Vodafone heeft gewoon beloofd dat je een gelijkwaardig abonnement krijgt met een redelijk gelijke prijs. Als ze je niet kan helpen, moet je vragen of je door iemand geholpen wordt die dat wel kan aanpassen voor je.laredo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:40:
Nou bij mij ging de vlieger niet op. Ik kon wel overstappen van het scherp 15 euro per maand abo maar dan ging ik 34 euro betalen voor een red simonly met 300 min, 1gb (+onbeperkt op lage snelheid) en onbeperkt sms.....maar even niet gedaan.
Ze hebben speciaal voor dit probleem een paar medewerkers ingehuurd, dus ze weten ook niet meer dan dat ze verteld zijn.
Dit is best interessant!regtur2 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:24:
Wat is de naam van het nieuwe type sim only abonnement wat je hebt genomen dan? Ik kan nergens een vodafone sim only vinden voor 14 euro per maand met 500 min en 500 mb en 1 jaar contract.
Verwijderd
Inderdaad, ik ga ook even een belletje plegen. Ik zie wel wat eruit komt.jla schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:09:
[...]
Dit is best interessant!![]()
Wat is de naam van het nieuwe type sim only abonnement wat je hebt genomen dan? Ik kan nergens een vodafone sim only vinden voor 14 euro per maand met 500 min en 500 mb en 1 jaar contract.
Ik heb volgens mij gebruik gemaakt van een actie van studentenmobiel voor de aanbieding van dit topic.Toen was de "normale" prijs 17 euro p/m voor 100 belminuten, onbeperkt sms en 200 mb.Bolletje schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:01:
[...]
Ik heb dat nummer gebeld uit de link en gezegd dat ik bel naar aanleiding van berichtgeving over de uitzending van radar. Ze begrepen echter gelijk waar het overging (alsof ze dit nummer speciaal daarvoor inzetten).
Het nieuwe abonnement is de Smart Sim only 200 variant: https://www.vodafone.nl/s...bonnement/smart-200.shtmljla schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:09:
[...]
Dit is best interessant!![]()
Overigens is het abonnement nog niet ingegaan (weet ook niet wanneer die in zou gaan, volgende maand misschien?). Per post krijg ik meer info.
Ik heb misschien voor wat verwarring gezorgd door het te hebben over dat ik 4 euro p/m betaal. De oorspronkelijke aanbieding was 2,50 p/m geloof ik, maar incl. aansluitkosten kwam ik dan rond de 4 euro uit.
[ Voor 6% gewijzigd door regtur2 op 17-09-2014 19:14 ]
Ook maar even gebeld. Eerst kon ik alleen maar duurder nemen want ik kon de korting bij wijzigen niet behouden (?), maar mevrouw heeft het toch even nagevraagd. Nu krijg ik als het goed is een Smart 500 voor € 16,00/maand. Ik heb nu een Scherp L voor € 15,00 per maand (ex de korting van Studentmobiel natuurlijk). Het moet nog definitief worden maar het klinkt goed zo.
Ze hadden het zich makkelijker kunnen maken volgens mij om gewoon voor alle abonnementsopties de opties voor buiten bundel te wijzigen maar goed.
Ze hadden het zich makkelijker kunnen maken volgens mij om gewoon voor alle abonnementsopties de opties voor buiten bundel te wijzigen maar goed.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ik kreeg dezelfde reactie en heb jouw berichtje in een klacht gequote. Ze noemen het "gratis" wijzigen, maar ondertussen stiekem wel de korting die je bij een nieuw abonnement krijgt en al hebt natuurlijk, weer teniet doen.Bastien schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:30:
Ook maar even gebeld. Eerst kon ik alleen maar duurder nemen want ik kon de korting bij wijzigen niet behouden (?), maar mevrouw heeft het toch even nagevraagd. Nu krijg ik als het goed is een Smart 500 voor € 16,00/maand. Ik heb nu een Scherp L voor € 15,00 per maand (ex de korting van Studentmobiel natuurlijk). Het moet nog definitief worden maar het klinkt goed zo.
Hmmm, ik heb ook zitten kijken.
Maar bij Scherp Large 500 krijg je 300 belminuten en bij Smart 500 krijg je 150 belminuten.
Maar bij Scherp Large 500 krijg je 300 belminuten en bij Smart 500 krijg je 150 belminuten.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Inderdaad, maar wel 4g.. en 150 belminuten is voor mij genoeg. Dat is in mijn situatie wel een euro waard, maar geen 6,5 per maand.Jumpman schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:24:
Hmmm, ik heb ook zitten kijken.
Die 150 belminuten is voor mij ook genoeg, er zijn genoeg maanden dit jaar dat ik de 15 niet eens haal. 
Ik heb me niet verdiept in de hele case die bij Radar langs kwam en wat er voor toezeggingen zijn gedaan. Op de site van VF staat een stukje en op basis daarvan heb ik gebeld. Dat ik 1 euro meer kwijt ben maar dan wel kan voorkomen dat als ik eens > 500 MB verbruikt meteen op water en brood kan, is mij dat wel waard.
@ dangerousp: Op https://www.vodafone.nl/datagebruik/ staat gratis wijzigen (daarvoor rekenen ze blijkbaar normaal kosten?) maar niet dat het maandbedrag/inhoud pakket niet anders kan/zal worden. Dus op zich klopt het met wat ze mij hebben aangeboden, al moet ik nog worden teruggebeld voor een definitieve bevestiging.
Ik heb me niet verdiept in de hele case die bij Radar langs kwam en wat er voor toezeggingen zijn gedaan. Op de site van VF staat een stukje en op basis daarvan heb ik gebeld. Dat ik 1 euro meer kwijt ben maar dan wel kan voorkomen dat als ik eens > 500 MB verbruikt meteen op water en brood kan, is mij dat wel waard.
@ dangerousp: Op https://www.vodafone.nl/datagebruik/ staat gratis wijzigen (daarvoor rekenen ze blijkbaar normaal kosten?) maar niet dat het maandbedrag/inhoud pakket niet anders kan/zal worden. Dus op zich klopt het met wat ze mij hebben aangeboden, al moet ik nog worden teruggebeld voor een definitieve bevestiging.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ik heb net ook even gebeld, maar ze konden alleen mijn abonnement zo instellen dat ik zodra ik buiten de bundel ga een snelheidsverlaging krijg en geen extra kosten. Voor een wijziging naar een ander abonnement (smart 500) moet ik teruggebeld worden door een andere afdeling...
Ik twijfel wat ik moet doen. De 150 min van een smart 500 volstaan voor mij niet en ik zie niet wat ze me anders kunnen aanbieden... Die beperkt internet blox is op zich wel mooi meegenomen.
-
Nou gebeld: kreeg toch echt te horen dat er niks mogelijk was. Ik kon een Scherp XL nemen (voor meer internet) of anders een RED Essential. Beperkt internet was iig niet mogelijk.
-
Nou gebeld: kreeg toch echt te horen dat er niks mogelijk was. Ik kon een Scherp XL nemen (voor meer internet) of anders een RED Essential. Beperkt internet was iig niet mogelijk.
[ Voor 33% gewijzigd door Freakster86 op 23-09-2014 12:45 ]
Nah, helaas werkt VF uiteindelijk niet mee.
Zojuist gebeld en ik kan wel naar Smart500 maar dan voor 22,50 p/m ipv nu 16. Een andere optie is er niet. Dat nu op de site 16,00 voor een Smart500 staat doet niet ter zake, dat is voor verlenging of nieuwe klanten. Huidige klanten (hier al 8 jaar) worden enkel beloond met het verliezen van de korting bij pakketwijziging en mogen het volle pond betalen. Niks coulance of wat.
En een toevoeging van buiten bundel kon ook niet.
Om te
...
Zojuist gebeld en ik kan wel naar Smart500 maar dan voor 22,50 p/m ipv nu 16. Een andere optie is er niet. Dat nu op de site 16,00 voor een Smart500 staat doet niet ter zake, dat is voor verlenging of nieuwe klanten. Huidige klanten (hier al 8 jaar) worden enkel beloond met het verliezen van de korting bij pakketwijziging en mogen het volle pond betalen. Niks coulance of wat.
En een toevoeging van buiten bundel kon ook niet.
Om te

[ Voor 5% gewijzigd door Bastien op 25-09-2014 16:53 ]
Is dat dan zonder extra kosten? Dan bel ik ook wel namelijk. Heb de eerste maand flink extra moeten betalen omdat ik van een onbeperkt abbo afkwam en ik mijn data dus niet gelimiteerd had (Niet zo handig om dat Android 's nachts foto's te laden uploaden).dennistd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:10:
Ik heb net ook even gebeld, maar ze konden alleen mijn abonnement zo instellen dat ik zodra ik buiten de bundel ga een snelheidsverlaging krijg en geen extra kosten. Voor een wijziging naar een ander abonnement (smart 500) moet ik teruggebeld worden door een andere afdeling...
Heb ook even zitten puzzelen, graag had ik 4G gehad maar 150 min is voor mij te weinig. Wel ga ik uitzoeken van internet op lage snelheid als MB's op zijn.
Vandaag maar weer eens gebeld (zou vorige week teruggebeld worden, maar dat is niet gebeurd). Er moesten nog 600 mensen teruggebeld worden door die afdeling werd mij verteld...dennistd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:10:
Dan maar gevraagd of ik nu alsnog die buiten bundel snelheidsverlaging kon krijgen, bleek dat helemaal niet mogelijk met mijn Scherp L-abonnement. Dat aanbod kon mij ook nooit gedaan zijn werd mij verteld. En overstappen naar Smart 500 met behoud van de korting was ook ineens onmogelijk. Toen ik vertelde dat anderen dit wel gelukt was werd ze boos en werd ik zo ongeveer voor leugenaar uitgemaakt (niet in die bewoordingen, maar het kwam er wel op neer...).
Bij mij hetzelfde. Heb scherp L voor 16,00 (sim only). Wilde dus overstappen naar Smart 500m, kostte mij € 50 aan wijzigingskosten en tarief ging naar 22,50. Dame was onvermurwbaar.
Morgen maar weer met andere nummer bellen, die zouden terugbellen binnen 48 uur......
Morgen maar weer met andere nummer bellen, die zouden terugbellen binnen 48 uur......
Heb zaterdag hierover contact gehad met Vodafone via 0800 - 020 09 76 vriendelijk geholpen. Overstap naar Smart 500 zou een abonnement van ca. 28 euro opleveren. Toen gevraagd of ik ook zou kunnen overstappen naar Smart 500 Sim Only, is hij even gaan nazoeken, en kon leverde een prijs op van ca. 18 euro.
Daar dus naar overgestapt, 4G + de mogelijkheid van multisim zijn voor mij toch wel erg prettig.
Daar dus naar overgestapt, 4G + de mogelijkheid van multisim zijn voor mij toch wel erg prettig.
Krijg ik vandaag de eerste factuur van VF met het Scherp L abo erop (vorige maand was nog de oude), gaan ze over de € 15,00 p/m nog BTW rekenen? Op het contract staat dat alle bedragen incl. BTW zijn. Daar maar weer achteraan gaan, zal wel eenzelfde muur gaan worden als dat gedoe met het omzetten.
Contract: € 15,00 p/m (was verlenging)
Factuur: € 18,59 voor oktober. € 15,00 + 2,5% inflatiecorrectie (fijn) + 21% BTW is dat bedrag.
Of ben ik nou gek.
Factuur: € 18,59 voor oktober. € 15,00 + 2,5% inflatiecorrectie (fijn) + 21% BTW is dat bedrag.
Of ben ik nou gek.
Apart, bij mij is het gewoon 16 euro, geen gekke btw oid er nog bij.Bastien schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:11:
Krijg ik vandaag de eerste factuur van VF met het Scherp L abo erop (vorige maand was nog de oude), gaan ze over de € 15,00 p/m nog BTW rekenen? Op het contract staat dat alle bedragen incl. BTW zijn. Daar maar weer achteraan gaan, zal wel eenzelfde muur gaan worden als dat gedoe met het omzetten.
Of ben ik nou gek.
Nou het is mij duidelijk...
Ik betaal teveel voor het abonnement en dat gaan ze dan elke maand crediteren.
Dat was normaal, althans dat gebeurde volgens mevrouw aan de telefoon regelmatig zo. Stom creatief boekhouden. 
VF begint me steeds meer tegen te staan met dit soort grappen. Maar da's offtopic.
Ik betaal teveel voor het abonnement en dat gaan ze dan elke maand crediteren.

VF begint me steeds meer tegen te staan met dit soort grappen. Maar da's offtopic.
Gewoon storneren, dat ze maar fijn het juiste afschrijven. Je hebt een contract voor 15 euro, dit is gewoon verkapt lenen zonder rente.Bastien schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:02:
Nou het is mij duidelijk...
Ik betaal teveel voor het abonnement en dat gaan ze dan elke maand crediteren.Dat was normaal, althans dat gebeurde volgens mevrouw aan de telefoon regelmatig zo. Stom creatief boekhouden.
Toevallig vandaag mijn 20€ cashback via spaarwinkelen.nl ontvangen en direct met 20€ van iets anders laten uitbetalen! Toch relaxt 😀
Hoe lang duurt het voordat studentmobiel de cashback overmaakt? Ik heb de abonnement sinds juli en heb sindsdien niks meer van hun gehoord.
Niet over het hoofd gezien toevallig? Ik had hem namelijk na ongeveer een maand al ontvangen.TTD schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:36:
Hoe lang duurt het voordat studentmobiel de cashback overmaakt? Ik heb de abonnement sinds juli en heb sindsdien niks meer van hun gehoord.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Eigen inzet is ook hier een vereiste. Dus zelf op zoek gaan, geen luie vraagjes dumpen.~~~[/html]
~~~[html]Eigen inzet is ook hier een vereiste. Dus zelf op zoek gaan, geen luie vraagjes dumpen.~~~[/html]