Toon posts:

Vodafone/T-mobile studentmobiel aanbieding €4/maand

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 39.896 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielrene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 21:46
We gaan het zien, er is iig. 144€ speelruimte om de contracten op elkaar aan te sluiten, haha.. Wel raar dat je in het bestelproces van studentmobiel die einddatum niet kan opgeven, terwijl het wel in het contract van VF zit... Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-09 10:04
Vorig jaar gebruik gemaakt van dezelfde actie.
Er wordt een afspraak met je gemaakt. Dan komt de courier een kopie paspoort en getekende contract inscannen. Daarna zit je er definitief aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
mister_S schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:07:
Hoe hard gaat het normaal met zulke aanbiedingen? Valt dit te schatten? Ik moet namelijk eerst de simonly van mijn vrouw bij Simyo afkopen (4 maanden te gaan), maar ze zijn natuurlijk al gesloten :( De Galaxy Tab 10.1 actie is erg anntrekkelijk.

edit: volgens reviews is de Tab3 een miskleun in vergelijking met de concurrentie :/ Laat maar zou ik zeggen.

edit: off-topic, maar ik krijg om 21:46 een mail terug van Simyo. Dat is pas klantenservice.
Wat was het antwoord van ze, hoeveel kost het? Ik heb namelijk ook nog een +- 4 maanden contract daar lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:38
Meessen schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:22:
[...]

Wat was het antwoord van ze, hoeveel kost het? Ik heb namelijk ook nog een +- 4 maanden contract daar lopen.
Je moet gewoon de resterende maanden ineens betalen, gewoon je contract afkopen us. Wij hadden blijkbaar nog maar 2.5 maanden te gaan, dus het gaat niet zo veel kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mister_S schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:39:
[...]

Je moet gewoon de resterende maanden ineens betalen, gewoon je contract afkopen us. Wij hadden blijkbaar nog maar 2.5 maanden te gaan, dus het gaat niet zo veel kosten.
Ik ben ook van plan om mijn abonnement bij T-mobile af te betalen, heb nog 12 maanden te gaan van elk 5,- per maand. Echter moet ik geen 60 euro, maar 120 euro betalen omdat er ook nog een of andere boete bij komt? Erg vaag, maar ga het denk ik wel doen aangezien ik met mijn 100 mb er nu vaker overheen ga en zo alsnog 30 eu p/maand betaal (want 1 mb kost 0,36 cent). Daarnaast is het ook erg sloom 64 bit ofzo?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dumpling
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 20:49
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:36:
[...]

Ik ben ook van plan om mijn abonnement bij T-mobile af te betalen, heb nog 12 maanden te gaan van elk 5,- per maand. Echter moet ik geen 60 euro, maar 120 euro betalen omdat er ook nog een of andere boete bij komt? Erg vaag, maar ga het denk ik wel doen aangezien ik met mijn 100 mb er nu vaker overheen ga en zo alsnog 30 eu p/maand betaal (want 1 mb kost 0,36 cent). Daarnaast is het ook erg sloom 64 bit ofzo?.
Als je regelmatig tegen de €30,- aan zit p/m, dan is het zeker het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:06
Hm, ik heb in de nacht van vrijdag op zaterdag de GSMEASY deal met de Galaxy Tab 3 besteld, alles teruggemailed. Maar ik heb nog geen enkele reactie van ze gehad. Iemand anders (die ook vrijdag laat heeft besteld) wel?? Of zijn ze gewoon 'gesloten' in het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:25
marcelmg2 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:59:
Hm, ik heb in de nacht van vrijdag op zaterdag de GSMEASY deal met de Galaxy Tab 3 besteld, alles teruggemailed. Maar ik heb nog geen enkele reactie van ze gehad. Iemand anders (die ook vrijdag laat heeft besteld) wel?? Of zijn ze gewoon 'gesloten' in het weekend?
Hier een e-mail gekregen dat ze mijn contract ontvangen hebben. Zit de e-mail niet in je Spam box?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
mister_S schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 00:46:
Ik heb het ook besteld. De tablet is niet echt denderend, maar een vergelijkbaar formaat kost toch snel 200 euro. Daarnaast lijkt de meeste lag door de bloatware te komen, dus met een custom ROM moet het beter gaan (al is er niet veel keus voor een atom CPU).
Mooie deal.

Krijgen jullie ook een "Your message can't be delivered because delivery to this address is restricted" mail terug als jullie de contract mailen naar gsmeasy?

edit: mailen van contract werkt nog steeds niet. Blokkeren ze de mailadres buiten kantooruren ofzo? Ik zal het als post sturen dan maar.
Mijn contract (verzonden zaterdag ochtend rond 0030h) is volgens mij gewoon aangekomen, Geen foutmelding of anderzins wat terugontvangen. Ook geen bevestiging, niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Jumpman schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:01:
[...]
Hier een e-mail gekregen dat ze mijn contract ontvangen hebben. Zit de e-mail niet in je Spam box?
Ik heb wel een bevestiging van de bestelling, echter niet van dat ze mijn getekende/gescande contract en kopie passen etc hebben ontvangen.
Dat bedoelde ik eigenlijk.

Ik wacht gewoon af en begin ze morgen wel te spammen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ik heb ook geen bevestiging gehad. Ik denk dat ze gewoon gesloten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Ik zag net op de site van studentmobiel dat de Vodafone aanbieding uitverkocht is. Ze hebben nu een soortgelijke aanbieding van T-Mobile, een 1-jarig contract met 150 belminuten, onbeperkt sms'en en 500 MB data, ook voor €4,- per maand. Als extraatje heb je dan ook nog 4G, want alle T-Mobile klanten hebben hier toegang toe, zie http://www.studentmobiel.nl/sim-only/681.

[ Voor 13% gewijzigd door Sirhc_95 op 22-06-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:54
Neem aan dat alle contracten gewoon worden nageleefd. Dus ook degene die nog documenten moeten opsturen of dat vanavond hebben gedaan... Waarschijnlijk kan het formulier maar een 'x' aantal keer worden ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 22:56
Voordeel van het abonnement van t-mobile is dat er een termijn van 4 maanden is voor nummerbehoud in plaats van 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:54
Skynick schreef op zondag 22 juni 2014 @ 23:27:
Voordeel van het abonnement van t-mobile is dat er een termijn van 4 maanden is voor nummerbehoud in plaats van 2.
Maar als je zoals 70% van het land niet in de Randstad woont heb je met T-Mobile geen bereik...
Vodafone of KPN heb je dan meer aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Deezers op 22-06-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 17:05

Perkouw

Moderator General Chat
Topic titel gewijzigd naar Vodafone/T-mobile studentmobiel 300 min+500mb €4/maand.

[ Voor 3% gewijzigd door Perkouw op 23-06-2014 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 21:51

13art

Moderator Mobile
Sirhc_95 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 23:13:
Ik zag net op de site van studentmobiel dat de Vodafone aanbieding uitverkocht is. Ze hebben nu een soortgelijke aanbieding van T-Mobile, een 1-jarig contract met 150 belminuten, onbeperkt sms'en en 500 MB data, ook voor €4,- per maand. Als extraatje heb je dan ook nog 4G, want alle T-Mobile klanten hebben hier toegang toe, zie http://www.studentmobiel.nl/sim-only/681.
Ja ik kwam het ook net tegen dat het uitverkocht was. Afgelopen twee dagen steeds vergeten om te verlengen via die actie en nu deze ochtend dacht ik er aan maar was de boel uitverkocht. T-Mobile ga ik niet naar over, daar hoor ik om mij heen teveel slechte berichten over. Helaas, dus nu maar op zoek naar een andere goede (Vodafone) aanbieding.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
T-Mobile geeft toch alleen 4G vanaf 1GB?

Hier nog steeds geen mail van gsmeasy. We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
mister_S schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:09:
T-Mobile geeft toch alleen 4G vanaf 1GB?

Hier nog steeds geen mail van gsmeasy. We wachten af.
Elke T-Mobile klant heeft toegang tot het 4G netwerk, alleen de snelheid hangt af van je abonnement. Een abonnement met een 500 MB bundel heeft een snelheid van 15 Mbit/s volgens http://www.t-mobile.nl/4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Sirhc_95 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:23:
[...]

Elke T-Mobile klant heeft toegang tot het 4G netwerk, alleen de snelheid hangt af van je abonnement. Een abonnement met een 500 MB bundel heeft een snelheid van 15 Mbit/s volgens http://www.t-mobile.nl/4G.
Moet je natuurlijk wel bereik hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 19:22
T-Mobile werkt voor mij prima, kan helaas mijn huidige abo niet verlengen met bovengenoemde actie.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan ik wel beter gebruik maken van die T-Mobile actie aangezien ik al bij T-Mobile zit en zo niet over hoef te stappen en geen gekloot heb met nummerbehoud... Wat is de internetsnelheden bij beiden? Welke is sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Heeft iemand die vrijdag laat bij gsmeasy bestelde al een mail gekregen dat de ondertekende contract is ontvangen? Misschien moet ik het vanavond maar gewoon op de post doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Afgelopen vrijdag avond bij Studentmobiel besteld.
Krijg zojuist een sms van Vodafone:
Vodafone info: we hebben uw aanvraag ontvangen voor behoud van nummer 316xxxxxxxx met overstapdatum 23-Jul-2014. Het verzoek wordt door ons in behandeling genomen. Meer info: www.vodafone.nl/statusnb
Hopelijk word het nummerbehoud goed geregeld aangezien ik de 28e op vakantie ga naar Spanje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
walterworld schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:29:
Afgelopen vrijdag avond bij Studentmobiel besteld.
Krijg zojuist een sms van Vodafone:

[...]

Hopelijk word het nummerbehoud goed geregeld aangezien ik de 28e op vakantie ga naar Spanje 8)
Die SMS ontving ik ook. Zojuist nog een keer dezelfde SMS ontvangen, maar nu met de juiste einddatum (van mijn huidige contract) 8 augustus. Lijkt dus allemaal goed te gaan. En dat voor 3,16 per maand haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Perkouw schreef op maandag 23 juni 2014 @ 08:37:
[mbr]Topic titel gewijzigd naar Vodafone/T-mobile studentmobiel 300 min+500mb €4/maand.[/]
T-Mobile is 150 minuten i.p.v. 300 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 17:05

Perkouw

Moderator General Chat
Jumpman schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:16:
[...]

T-Mobile is 150 minuten i.p.v. 300 minuten.
Thanks, a.u.b. voortaan in een TR. :)
Heb er nu Vodafone/T-mobile studentmobiel aanbieding €4/maand van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
mister_S schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:50:
Heeft iemand die vrijdag laat bij gsmeasy bestelde al een mail gekregen dat de ondertekende contract is ontvangen? Misschien moet ik het vanavond maar gewoon op de post doen.
Ja, ik heb vanochtend een mail gekregen dat mijn contract is ontvangen en op juistheid gecontroleerd wordt.
Zijn ze al sinds 10.23h mee bezig! Ik wacht af....
Iemand ervaring met GSMEasy en hun controles? Hoe lang duurt het dan voordat die controle klaar is?

[ Voor 10% gewijzigd door marcelmg2 op 23-06-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartuhr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 13:03
Zaterdag nacht bij gsm easy besteld, vanmiddag nieuwe contract ingegaan en uurtje later bericht dat mijn order verwerkt is. Best snel, nu mijn tablet nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Die is ineens weg helaas, wilde ik net gaan bestellen na de voetbalwedstrijd :+ . Nou ja dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:01
marcelmg2 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:27:
[...]

Ja, ik heb vanochtend een mail gekregen dat mijn contract is ontvangen en op juistheid gecontroleerd wordt.
Zijn ze al sinds 10.23h mee bezig! Ik wacht af....
Iemand ervaring met GSMEasy en hun controles? Hoe lang duurt het dan voordat die controle klaar is?
Die email had ik vrijdagmiddag om 16.50u al, contract had ik donderdagavond om 20.30u al verstuurd. Sinds vrijdagmiddag niks meer gehoord, behalve dat ik zaterdag mijn papieren contract ontving. In mijn geval was het overigens een verlenging van mijn Vodafone-contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:09
Als ik kijk bij hoe het geleverd wordt staat er dat het bedrag in 1x (dus in een mep 12x16$) voldaan moet worden als de koerrier aan de deur komt. Klopt dit? Of mag je per maand 16 euro betalen?
(Bron; bestelprocedure)

[ Voor 6% gewijzigd door Penait1 op 23-06-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Penait1 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:14:
Als ik kijk bij hoe het geleverd wordt staat er dat het bedrag in 1x (dus in een mep 12x16$) voldaan moet worden als de koerrier aan de deur komt. Klopt dit? Of mag je per maand 16 euro betalen?
(Bron; bestelprocedure)
Ik hoop juist dat dit gebeurd. Heb ik het direct afbetaald en heb ik nog meer het gevoel dat ik daadwerkelijk een goedkoop abonnement heb van 48 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:24
Nivk schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:28:
[...]

Die is ineens weg helaas, wilde ik net gaan bestellen na de voetbalwedstrijd :+ . Nou ja dan niet.
Link doet het nog, als je via de Vodafone pagina verder klikt?

https://www.studentmobiel.nl/sim-only/681

Edit: als antwoord op de gequote poster(s) (die T-mobile wilde) natuurlijk :p, aanbieding van Vodafone was inderdaad gisteravond al uitverkocht.

Edit2: Nou ja, het is wel interessant in de zin dat je onbeperkt langzaam internet hebt als je 500MB hebt verbruikt. Buitenbundeltarief is 30 cent per minuut, dus een beetje hetzelfde als vodafone. 150 minuten minder, maar wel langzaam onbeperkt internet voor maar 5 euro aansluitkosten meer. Combineren met Freevoipdeal (zie internet en hosting gedeelte) en je kan een eindje vooruit :P

[ Voor 47% gewijzigd door Exor op 23-06-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:09
Exor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:10:
[...]

Link doet het nog, als je via de vodafone pagina verder klikt?

Deze actie is echter van T-Mobile, maar nog steeds aantrekkelijk.
150 belminuten minder maar wel onbeperkt SMS'en.

EDIT: En de administratiekosten zijn 15 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door Penait1 op 23-06-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
De link voor verlenging werkt helaas niet meer, daar doelden we op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Deezers schreef op zondag 22 juni 2014 @ 23:28:
[...]

Maar als je zoals 70% van het land niet in de Randstad woont heb je met T-Mobile geen bereik...
Vodafone of KPN heb je dan meer aan.
Inderdaad, ben blij dat ik nog op tijd was voor de vodafone actie. Mijn huidige abonnement bij Tele2 (via T-mobile netwerk) loopt over 1.5 maand af dus zat gelukkig net in de goede range. Heb nu inderdaad bijna nergens goede ontvangst (beste internetsnelheid die ik geklokt heb via 3G is op mn slaapkamer :F ). Had daar met vodafone niet echt last van hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Taigu schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:16:
De link voor verlenging werkt helaas niet meer, daar doelden we op.
Nu wel weer gewoon dus fans van T-Mobile kunnen weer een mooi abonnement afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Kan aan mij liggen maar hier werkt het niet?

https://www.studentmobiel...682/t-mobile-actie-1-jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Bedankt, maar dat is niet verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 14:08

jla

Studentmobiel heeft nu eigenlijk dezelfde actie voor een vodafone sim only 300 min + 500mb voor 16 euro per maand maar nu krijg je er een samsung tab 3 in 7 inch bij.

Hier te vinden: https://www.studentmobiel...-70-bij-vodafone-sim-only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:00

lasharor

7 december 2004

Vandaag mijn simkaart ontvangen. Op de factuur staat mooi een bedrag van -144 euro. Dee zou ik dus binnen 6 weken op mijn rekening mogen ontvangen.

Prima dus, nu ook maar hopen dat het nummerbehoud goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:45:
Vandaag mijn simkaart ontvangen. Op de factuur staat mooi een bedrag van -144 euro. Dee zou ik dus binnen 6 weken op mijn rekening mogen ontvangen.

Prima dus, nu ook maar hopen dat het nummerbehoud goed gaat :)
Moest je het abonnement in een keer afbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Kreeg zojuist onderstaand sms binnen.
Vodafone info: Simyo heeft uw aanvraag voor behoud van nummer 316xxxxxxxx goedgekeurd. Uw overstap naar Vodafone vindt plaats op 23-Jul-2014. Indien u uw toestel nog niet ontvangen heeft, kijk dan op www.vodafone.nl/statusnb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:59:
[...]

Moest je het abonnement in een keer afbetalen?
Afbetalen? Mijn vorige abonnement was al een tijdje verlopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 12:49
lasharor schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:23:
[...]

Afbetalen? Mijn vorige abonnement was al een tijdje verlopen :).
Hij bedoelt denk ik of je het nieuwe abonnenment in een keer moet betalen 192 + aansluitingskosten 10 euro of iedere maand gewoon 16 euro betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielrene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 21:46
Ook hier vandaag alles geregeld, per volgende maand over, lijkt allemaal erg makkelijk te gaan. Vandaag contract ondertekend en 1 cent gepind, erg handig hoe die koerier een tablet + scanner in een tasje heeft zitten. Mijns inziens is het elke maand €16,- en krijg je binnen nu en 6 weken die 144 terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skywalker88 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:05:
[...]

Hij bedoelt denk ik of je het nieuwe abonnenment in een keer moet betalen 192 + aansluitingskosten 10 euro of iedere maand gewoon 16 euro betalen
Klopt inderdaad. Maar 16 euro p/maand lijkt mij ook voor de handliggend. Heb 'm zelf net ook afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
dennistd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:48:
[...]

Die email had ik vrijdagmiddag om 16.50u al, contract had ik donderdagavond om 20.30u al verstuurd. Sinds vrijdagmiddag niks meer gehoord, behalve dat ik zaterdag mijn papieren contract ontving. In mijn geval was het overigens een verlenging van mijn Vodafone-contract.
Even mezelf quoten: vandaag kreeg ik een email van Vodafone dat mijn contract per direct overgezet was naar Scherp L. Bij GSMEasy is de status echter nog steeds onveranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Skywalker88 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:05:
[...]

In de brief van studentenmobiel.nl staat: "Je bent bij Vodafone aangesloten voor het reguliere actietarief van 16 euro p.m. Het totale verschil in maandkosten van 144 euro ontvang je binnen zes weken retour."

Die aansluitingskosten zullen dan wel bij de eerste maand zitten, dus dan betaal je 26 euro ipv 16 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Laatst online: 27-01 01:28
Hoe zit dat bij jullie?
Ik heb bij studentmobiel de actie van 4 euro besteld van vodafone, maar nergens op het contract staat dat van die 4 euro/dat ik die 144 euro terug krijg.
Straks ga ik er mee akkoord, en dan betaal ik gewoon jaar de volledige 16 euro?
Hoe zat dat bij jullie contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Drowzz schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:43:
Hoe zit dat bij jullie?
Ik heb bij studentmobiel de actie van 4 euro besteld van vodafone, maar nergens op het contract staat dat van die 4 euro/dat ik die 144 euro terug krijg.
Bij mij staat bij tarief: 16 euro en er gelijk onder "actietarief 12 mnd 4 euro"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Laatst online: 27-01 01:28
D2FValinor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:48:
[...]

Bij mij staat bij tarief: 16 euro en er gelijk onder "actietarief 12 mnd 4 euro"
Lol, het contract op de mail verschilt met die ik op de post had.
Dat 'actie tarief 12mnd 4 euro' stond niet op de post versie, maar wel op de mail versie.
Die even uitgedraaid, teken ik die wel. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drowzz schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:56:
[...]

Lol, het contract op de mail verschilt met die ik op de post had.
Dat 'actie tarief 12mnd 4 euro' stond niet op de post versie, maar wel op de mail versie.
Die even uitgedraaid, teken ik die wel. Bedankt :)
Goed dat je het zegt. Bij mij staat op de papieren versie ook hetzelfde. Betreft dit trouwens een Scherp Large abonnement? Qua bundel komt het namelijk wel overeen maar het staat nergens vermeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:08
Ik heb de contract gekregen. (studentmobiel, de vodafone)
Ik betaal 15 euro per maand en krijg incl btw 132,- terug.
Is dus zelfde bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Volgens 'Mijn Pakket' van PostNL wordt er momenteel een pakketje voorbereid door 'Online Telecom Services' in Amersfoort. Ik denk dat dit de Galaxy Tab3 is van GSMEasy. Gisteren (een dag na het ingaan van de verlenging) kreeg ik deze mail:
Geachte klant,
Onlangs heeft u bij ons een aanvraag gedaan voor een of meerdere mobiele abonnementen.
Met plezier berichten wij u dat uw aanvraag is goedgekeurd en gereed wordt gemaakt voor verzending.

Geaccepteerde abonnement(en):
- Vodafone Scherp SIM Only verlenging - 12 maanden

Uw nieuwe simkaart ontvangt u binnen enkele werkdagen of heeft u mogelijk al ontvangen. Koos u ervoor uw abonnement(en) te verlengen, dan ontvangt u geen nieuwe simkaart(en) en kunt gewoon gebruik blijven maken van uw huidige simkaart(en).
edit: nu ook een mailtje er over:
Verstuurde producten:
- 1x Samsung Galaxy Tab3 10.1 WiFi Black
- 1x Micro SIM
Waarom die simkaart gestuurd wordt snap ik alleen niet helemaal :?

[ Voor 10% gewijzigd door dennistd op 26-06-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-09 10:04
Drowzz schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:43:
Hoe zit dat bij jullie?
Het contract heeft niets met de cashback te maken. Je contract loopt bij vodafone. Daar betaal je per maand 16eu.
De cashback krijg je van studentmobiel. Het is dus logisch dat niets op het contract staat.
Als het goed is heb je een mail gekregen waarin staat dat je subtotaal -144eu moet betalen.
Dit komt erop neer dat je het gestort krijgt. En zoals studentmobiel al aangeeft binnen 6 weken.

Dit soort acties worden elk jaar gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Koerier is vandaag langs geweest. Duurde allemaal niet lang. Contract en factuur zijn keurig in orde. Ik ben helemaal tevreden :) Hopelijk volgend jaar rond dezelfde tijd zo'n actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Freakster86 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:15:
Koerier is vandaag langs geweest. Duurde allemaal niet lang. Contract en factuur zijn keurig in orde. Ik ben helemaal tevreden :) Hopelijk volgend jaar rond dezelfde tijd zo'n actie :P
Koerier? Van Postnl? Moet ik bij de bezorging dan meer tekenen dan alleen voor ontvangst? Ik heb bij GSMEasy besteld maar ben zelf waarschijnlijk niet thuis op moment van bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Had die 'speciale' optie bij studentmobiel aangevinkt in de veronderstelling dat ik dan alleen het tijdvak waarin het werd bezorgd zelf kon aangeven (ivm veel afwezig zijn). Blijkbaar gaat dan alles gewoon automatisch en komt er iemand van AMP Logistics bij je thuis om contract te laten tekenen, kopietjes te maken, 1 cent te laten pinnen en simkaart af te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 15:24
Ik heb dit topic doorgelezen en begrijpt dat er nog 2 aanbiedingen zijn:

- Vodafone 300min/300sms + 500 mb voor 4 euro per maand (16 euro via vodafone, cashback 144 euro studentmobiel)

- Vodafone Scherp Large 300min/300sms + 500 mb + galaxy tab3 7" lite voor 16 euro per maand.

Ik kan uit dit topic niet opmaken of beide abbonementen 4G ondersteunen? En kun je bij beide abbonnementen de optie 'traag internet' aanzetten zodat je niet buiten je bundel gebruik maakt van mobiel internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Beide Vodafone aanbiedingen zijn al verlopen. Nu loopt er dacht ik nog 1 van T-mobile bij Studentmobiel. En als antwoord op je vragen: nee en nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Nee hoor de aanbiedingen zijn er nog:

https://www.studentmobiel...679/vodafone-actie-1-jaar

https://www.studentmobiel...d=&voice=#bestelformulier

Als het goed is zijn dit alle aanbiedingen... jammer dat 4g niet wordt ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 13:15

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Als je van studentmobiel het contract via de post krijgt zit je toch nog nergens aan vast toch? (lijkt me niet maar even voor de zekerheid). Had een mobiel los erbij willen halen maar dat model is niet meer tegen die prijs leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Mr_gadget schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:14:
Als je van studentmobiel het contract via de post krijgt zit je toch nog nergens aan vast toch? (lijkt me niet maar even voor de zekerheid). Had een mobiel los erbij willen halen maar dat model is niet meer tegen die prijs leverbaar...
Je hebt sowieso een 'afkoelperiode' waarin je je contract binnen 14 dagen kunt annuleren: https://www.studentmobiel.nl/info/bestellen

Je zit dus nog nergens aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ha, verrek. Ik zou toch zweren dat die link van de week dood was. En ja, geen 4G, jammer... maar voor 3,17 per maand hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
3,17? Dat is de combi met shopkorting.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ja, ik had alleen spaarwinkelen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Mooi dat die vodafone actie weer terug online is. Maar als je al bij Vodafone zit, dan heb je er dus niks aan omdat je die actie niet kan gebruiken om je huidige abonnement te verlengen. Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar. Want zodra je aangeeft dat je al bij Vodafone zit, wordt dat rood veld rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Ik heb net 1 jaar verlenging gekozen, dit ging prima. Wel een tabblad ' omslaan' (of https://www.studentmobiel...680/vodafone-actie-1-jaar).

Was eerder net te laat, nu wel op tijd.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hey die link had ik net even gemist. Nou top, meteen gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Kan iemand me uitleggen hoe het werk om shopkorting.nl te gebruiken? Het kopieren en plakken van de link, in de link van shopkorting werkt niet, dan komt ik alsnog op de homepage van studentmobiel en daar is de actie niet te vinden.

gaat om de vodafon 4 euro actie (nieuw abonnement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Ik heb het gedaan zoals hier staat: NielsvBest in "Vodafone/T-mobile studentmobiel aanbieding €4/maand". Ik kwam keurig op de pagina met korting uit.

Of ik de korting krijg weet ik nog niet, het is nog niet verwerkt denk ik na een half uur.

[ Voor 9% gewijzigd door Bastien op 27-06-2014 18:35 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
bedankt, de linkt werkt zo idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Is dit het topic waarin alle (actuele) aanbiedingen komen te staan mbt aantrekkelijke simonly acties eventueel inclusief een tablet/tv/telefoon etc?

Kan het zijn dat gsmeasy binnenkort ook weer een actie heeft met die galaxy tab 3 10.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Verwacht na 1 juli niet veel meer, dit is om de halfjaar targets te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

BPP

Ook maar gebruik gemaakt van de aanbieding. Zit nu bij Tele2 en mocht precies vandaag overstappen. Ik was bang dat de aanbieding net te vroeg was, maar gelukkig toch nog gebruik van kunnen maken. Tele2 is in de binnenstad prima, maar in de trein echt drama. Heb nu alleen 1GB en hoop dat 500 mb genoeg is, want ik zie op de site geen optie om mijn bundel op te hogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vonkie schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:55:
Dit zijn aanbiedingen om de target te halen voor dit kwartaal.
Zie ook de aanbieding linksboven op http://www.gsmeasy.nl/
Normale kosten voor de Sim Only, wel een Samsung Tab erbij.
Bedankt, voor het melden. Abonnement gelukt, gisteren de Samsung Galaxy Tab 3 10.1 voor € 200,00 verkocht, weer een jaar gratis bellen, SMS'en en Internetten met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:09:
[...]

Bedankt, voor het melden. Abonnement gelukt, gisteren de Samsung Galaxy Tab 3 10.1 voor € 200,00 verkocht, weer een jaar gratis bellen, SMS'en en Internetten met Vodafone.
Zo, netjes hoor! Dat had ik niet verwacht gezien het aanbod en de biedingen op marktplaats. Daarom maar op safe gespeeld en voor het geld (i.c.m. spaarwinkelen) gegaan. Minder 'gedoe' is ook wat waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Jumpman schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:09:
[...]

De aanbieding met de Tab 3 10.1 is al afgelopen zeker..?

En wat zijn de verschillen tussen het simonly 300+500mb abonnement en de het simonly scherp large abonnement? Behalve de tablet... zijn de voorwaarden/buiten de bundel prijzen anders?

Respectievelijk de links:

simonly: https://www.studentmobiel...679/vodafone-actie-1-jaar
scherp large: https://www.studentmobiel...d=&voice=#bestelformulier

[ Voor 43% gewijzigd door SX-Superfly op 27-06-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dumpling
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 20:49
Heeft er iemand hier bij Typhone de actie met Samsung Galaxy Tab3 10.1 besteld? Ik heb namelijk de bestelling gedaan op 20-06-2014 en tot heden nog niks van vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 23:00
Ik heb de topic nu zo door gelezen, maar ik ben volgens mij niet tegengekomen of je zelf een einddatum kunt bepalen. Aangezien dat niet op de website kan is het dan wel achteraf mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 12:49
Xepos schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 00:00:
Ik heb de topic nu zo door gelezen, maar ik ben volgens mij niet tegengekomen of je zelf een einddatum kunt bepalen. Aangezien dat niet op de website kan is het dan wel achteraf mogelijk?
bij het contract kan je de einddatum invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:08
Dumpling schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:28:
Heeft er iemand hier bij Typhone de actie met Samsung Galaxy Tab3 10.1 besteld? Ik heb namelijk de bestelling gedaan op 20-06-2014 en tot heden nog niks van vernomen.
Dan kun je toch beter even contact met Typhone nemen. Dan weet je waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dumpling schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:28:
Hier 21 juni 2014 de bestelling gedaan bij GSMEasy, 26 juni 2014 was alles rond en kreeg ik de tablet en de SIM kaart.

Als ik jou was, zou ik inderdaad even contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Weet iemand toevallig of bij een verlenging in dit geval het abonnement direct ingaat? Mijn vriendin heeft nu een Bel+SMS+Web Regelmatig €32,50 abo. Ze zit net binnen de 4 maanden van de einddatum van het contract dus kan verlengen. Als je een 'hoger' abonnement neemt weet ik uit ervaring dat het abo dan direct ingaat, met behoud van de einddatum van je contract. Geldt dat hier ook, of gaat het nieuwe abo dan pas over 4 maanden in?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
SX-Superfly schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:43:
[...]

De aanbieding met de Tab 3 10.1 is al afgelopen zeker..?

En wat zijn de verschillen tussen het simonly 300+500mb abonnement en de het simonly scherp large abonnement? Behalve de tablet... zijn de voorwaarden/buiten de bundel prijzen anders?

Respectievelijk de links:

simonly: https://www.studentmobiel...679/vodafone-actie-1-jaar
scherp large: https://www.studentmobiel...d=&voice=#bestelformulier
Ik heb zojuist contact gehad via de vodafone chat. Helemaal NIETS aan gehad, de vodafone medewerker suggereerde zelfs dat het VERBODEN is wat studentmobiel aanbied. En ze kon de verschillen tussen de 2 abonnementen ook niet uitleggen omdat vodafone ze zelf niet aanbiedt?! Heel vreemd allemaal.

Maakt het qua vooraarden nog uit welk abonnement ik neem? Bij internetten buiten je bundel heb je geen optie om met een lagere snelheid door te internetten, maar kosten mbt bellen naar het buitenland en het besluisteren van je voicemail? Zitten daar nog verschillen in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Bel Studentmobiel dan anders even als je zo twijfelt? Gewoon een lokaal nummer en vaak ben je erg snel aan de beurt.

Ik vind het zelf niet zo interessant, aangezien ik toch wel binnen de bundel blijf (beetje opletten kan geen kwaad) en straks als je inlogt op my vodafone je de voorwaarden wel kunt nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Die zijn gesloten in het weekend, heb ze gemaild. Op het eerste gezicht lijken de voorwaarden hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SX-Superfly schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:40:
[...]

Ik heb zojuist contact gehad via de vodafone chat. Helemaal NIETS aan gehad, de vodafone medewerker suggereerde zelfs dat het VERBODEN is wat studentmobiel aanbied. En ze kon de verschillen tussen de 2 abonnementen ook niet uitleggen omdat vodafone ze zelf niet aanbiedt?! Heel vreemd allemaal.
Zal wel een verkoopmedewerkert zijn.
Goedkoper dan bij ons zelf?
Mag niet. Koop uw waren bij mij.
Dan heb ik er weer een streepje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Ja precies, ik heb toen ook direct de chat afgeloten... die achterlijke verkoopmedewerkers snappen er toch geen hol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:03
Ook maar verlengd voor 4 euro per maand. Betaal nu 13 euro per maand voor een oude BSW 300 uit 2011 met 1GB data. Nu wel wat minder data maar volgens mij red ik het wel met 500mb.

Wilde eerst wachten op de nieuwe iphone maar aangezien die waarschijnlijk alleen met abonnement vanaf 45-50 euro per maand gratis is kan ik die beter los kopen en deze simonly erin stoppen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaes85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-09 21:47
Bedankt voor het delen van de link. Ik heb mijn abonnement meteen verlengd:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Kan iemand me vertellen of het geld kost om je voicemail te beluisteren?

Ik zie net dat mijn huidige abonnement 150 min/sms heeft en 250mb internet... en ik zit er niet eens overheen! Dus ik ga verlengen, zou het wel raar vinden als ik buiten mijn belbundel om moet betalen voor voicemail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38
SX-Superfly schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:48:
Kan iemand me vertellen of het geld kost om je voicemail te beluisteren?

Ik zie net dat mijn huidige abonnement 150 min/sms heeft en 250mb internet... en ik zit er niet eens overheen! Dus ik ga verlengen, zou het wel raar vinden als ik buiten mijn belbundel om moet betalen voor voicemail
Voicemail gaat vanuit de belbundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
thanks, zojuist nieuw abonnement afgesloten en gekozen voor express levering waarbij koerier aan de deur komt, kon echter geen aflevermoment kiezen maar begrijp dat vodafone de boel eerst moet verwerken voordat studentmobiel een koerier kan sturen. Ben benieuwd hoelang dat duurt.

[ Voor 4% gewijzigd door SX-Superfly op 28-06-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

BPP

Gisteren ook gebruik gemaakt van deze abo i.c.m. shopkorting. Heb geen mail gekregen, maar hij is al wel toegevoegd in mijn account.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Eigen inzet is ook hier een vereiste. Dus zelf op zoek gaan, geen luie vraagjes dumpen.~~~[/html]