Beste Tweakers,
Ik ben al enige tijd op zoek naar een nieuwe game PC, maar ik weet nog niet zo goed welke.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil voornamelijk BF4, Watch Dogs gaan spelen, maar ook programma's zoals Photoshop en Sony Vegas.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had zelf een prijs in mijn gedachte van ongeveer 700 euro, tot een max. van 750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb momenteel al een beeldscherm, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf even een computer samengesteld op een gamepc site, en kom uit tot de volgende onderdelen.
Behuizing: Corsair Graphite 230T Orange Window
Moederbord: Gigabyte GA-Z97P-D3 (AMD CrossfireX)
Processor: Intel Core i5 4440 Haswell (4x 3100 MHz) Quad Core
Intern Geheugen: 8GB DDR3 1600Mhz 2x 4GB (Corsair Vengeance - Dual Channel, met heatsink)
Videokaart: nVidia GTX 750 (MSI N750-1GD5/OC - 1024MB GDDR5)
Geluidskaart: Onboard 7.1
Harde Schijf 1: 120GB Solid State Drive (Crucial CT120M500SSD1 500 MB/s read 130 MB/s write
Harde Schijf 2: 1000GB Harde Schijf
Netwerk: Gigabit LAN (100/1000 mbit) aansluiting
Blu-Ray / DVD / CD Drives: DVD-RW Dual Layer Brander
Voeding: Corsair VS Series VS650
CardReader: All in One Cardreader + USB aansluiting
Kosten: €760 euro
Nu heb ik zelf geen flauw idee of dit een goede samenstelling is, en ik hoop dan ook dat jullie me willen helpen. Ook al hebben jullie zelf een hele andere en betere samenstelling, mogen jullie deze ook delen met mij
Alvast bedankt,
Dani
Ik ben al enige tijd op zoek naar een nieuwe game PC, maar ik weet nog niet zo goed welke.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil voornamelijk BF4, Watch Dogs gaan spelen, maar ook programma's zoals Photoshop en Sony Vegas.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had zelf een prijs in mijn gedachte van ongeveer 700 euro, tot een max. van 750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb momenteel al een beeldscherm, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf even een computer samengesteld op een gamepc site, en kom uit tot de volgende onderdelen.
Behuizing: Corsair Graphite 230T Orange Window
Moederbord: Gigabyte GA-Z97P-D3 (AMD CrossfireX)
Processor: Intel Core i5 4440 Haswell (4x 3100 MHz) Quad Core
Intern Geheugen: 8GB DDR3 1600Mhz 2x 4GB (Corsair Vengeance - Dual Channel, met heatsink)
Videokaart: nVidia GTX 750 (MSI N750-1GD5/OC - 1024MB GDDR5)
Geluidskaart: Onboard 7.1
Harde Schijf 1: 120GB Solid State Drive (Crucial CT120M500SSD1 500 MB/s read 130 MB/s write
Harde Schijf 2: 1000GB Harde Schijf
Netwerk: Gigabit LAN (100/1000 mbit) aansluiting
Blu-Ray / DVD / CD Drives: DVD-RW Dual Layer Brander
Voeding: Corsair VS Series VS650
CardReader: All in One Cardreader + USB aansluiting
Kosten: €760 euro
Nu heb ik zelf geen flauw idee of dit een goede samenstelling is, en ik hoop dan ook dat jullie me willen helpen. Ook al hebben jullie zelf een hele andere en betere samenstelling, mogen jullie deze ook delen met mij
Alvast bedankt,
Dani