Na een haat/liefde verhouding met Ubuntu heb ik besloten om op mijn HTPC Windows 7 (64) te zetten.
Eerst een bootable USB drive gemaakt, dat werkt allemaal. Na enkele stappen krijg ik echter de foutmelding: "Er kan geen nieuwe systeempartitie worden gemaakt en geen bestaande systeempartitie worden gevonden.Zie de logboekbestanden van Setup voor meer informatie".
Uiteraard heb ik dit probleem uitvoerig bestudeerd via Google en diverse fora. Een oplossing heb ik echter nog niet gevonden.
Wat ik reeds heb geprobeerd:
In BIOS AHCI veranderd in IDE (geen resultaat)
Mijn SSD even gewisseld voor een conventionele HD (ook geen resultaat, ik dacht hiermee uit te sluiten dat het aan mijn SSD ligt, is dat overigens correct?)
Ik weet niet goed wat ik moet doen en hoop dat iemand mij in dit forum kan helpen.
Specs:
Antec ISK 110 VESA
MSI H87I AC (1150 socket en H87 chipset)
Kingston SSDNow V300 120 GB
Crucial Ballistix Sport - Geheugen - 8 GB
Intel Pentium G3420 / 3.2 GHz
Dank voor jullie reactie alvast!
Eerst een bootable USB drive gemaakt, dat werkt allemaal. Na enkele stappen krijg ik echter de foutmelding: "Er kan geen nieuwe systeempartitie worden gemaakt en geen bestaande systeempartitie worden gevonden.Zie de logboekbestanden van Setup voor meer informatie".
Uiteraard heb ik dit probleem uitvoerig bestudeerd via Google en diverse fora. Een oplossing heb ik echter nog niet gevonden.
Wat ik reeds heb geprobeerd:
In BIOS AHCI veranderd in IDE (geen resultaat)
Mijn SSD even gewisseld voor een conventionele HD (ook geen resultaat, ik dacht hiermee uit te sluiten dat het aan mijn SSD ligt, is dat overigens correct?)
Ik weet niet goed wat ik moet doen en hoop dat iemand mij in dit forum kan helpen.
Specs:
Antec ISK 110 VESA
MSI H87I AC (1150 socket en H87 chipset)
Kingston SSDNow V300 120 GB
Crucial Ballistix Sport - Geheugen - 8 GB
Intel Pentium G3420 / 3.2 GHz
Dank voor jullie reactie alvast!