Hallo,
-Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamuuuh!
-Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Inclusief windows 900 euro.
-Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik hou de discdrive (speedplus super writemaster) heb niet echt een discdrive nodig daarom.
-Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de tower, geen monitor, toetsenbord etc..
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt.
-Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ook niet echt, hoewel een laag energieverbruik altijd mooi is, en sinds ik meestal met een headset game hoeft hij niet helemaal fluister stil te zijn.
-Ga je overklokken?
Nee
Heb hier onder al zelf wat inelkaar geknutseld maar weet niet zeker of het zo gaat draaien, en of het het beste is voor het budget.
Intel i5-4690(boxed)
MSI b85-g41 PC Mate
Crucial Ballistix 240-pin DIMM, DDR3 PC3-12800
Seagate 1TB SATA HDD
Sapphire Radeon Dual-X R9 280X 3GB GDDR5 OC (UEFI) Battlefield 4 Edition
Corsair Carbide 300R
Corsair CX600 V2
-Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamuuuh!
-Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Inclusief windows 900 euro.
-Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik hou de discdrive (speedplus super writemaster) heb niet echt een discdrive nodig daarom.
-Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de tower, geen monitor, toetsenbord etc..
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt.
-Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ook niet echt, hoewel een laag energieverbruik altijd mooi is, en sinds ik meestal met een headset game hoeft hij niet helemaal fluister stil te zijn.
-Ga je overklokken?
Nee
Heb hier onder al zelf wat inelkaar geknutseld maar weet niet zeker of het zo gaat draaien, en of het het beste is voor het budget.
Intel i5-4690(boxed)
MSI b85-g41 PC Mate
Crucial Ballistix 240-pin DIMM, DDR3 PC3-12800
Seagate 1TB SATA HDD
Sapphire Radeon Dual-X R9 280X 3GB GDDR5 OC (UEFI) Battlefield 4 Edition
Corsair Carbide 300R
Corsair CX600 V2
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2014 12:15 . Reden: Niet voldaan aan Desktop Aankoop Advies ]