Ja hoor, daar ben ik weer. Helaas al de tweede keer in korte tijd dat ik voor dezelfde persoon een topic hier moet openen. Meneer weigerde vorige keer te reageren (waarschijnlijk omdat hij ook zeer goed weet dat hij fout zit en niet ik) en na twee weken oordeelde Tweakers dat zijn review verwijderd zou worden. Dit is hem nu waarschijnlijk opgevallen en meneer heeft meteen weer een nieuwe negatieve review geplaatst. Bij het lezen van zijn review is al te zien dat het niveau van deze persoon absoluut niet Tweakers-waardig is en ik hoop dan ook dat er wegens misbruik van het review systeem actie kan worden ondernomen tegen de desbetreffende persoon.
Voor het eerdere verhaal, zie dit topic: Verwijderen User Review mrwillie123 NielsvandeV.
Edit: Meneer noemt mij in een PB response zojuist onder meer 'nog lager dan een ongeboren kind' en een hij zegt dat hij zolang doorgaat als hij wil. Dit soort mensen moeten we toch niet willen op Tweakers?
Voor het eerdere verhaal, zie dit topic: Verwijderen User Review mrwillie123 NielsvandeV.
Edit: Meneer noemt mij in een PB response zojuist onder meer 'nog lager dan een ongeboren kind' en een hij zegt dat hij zolang doorgaat als hij wil. Dit soort mensen moeten we toch niet willen op Tweakers?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2014 17:12 ]