Toon posts:

Verwijderen User Review mrwillie123 NielsvandeV

Pagina: 1
Acties:
  • 863 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor, daar ben ik weer. Helaas al de tweede keer in korte tijd dat ik voor dezelfde persoon een topic hier moet openen. Meneer weigerde vorige keer te reageren (waarschijnlijk omdat hij ook zeer goed weet dat hij fout zit en niet ik) en na twee weken oordeelde Tweakers dat zijn review verwijderd zou worden. Dit is hem nu waarschijnlijk opgevallen en meneer heeft meteen weer een nieuwe negatieve review geplaatst. Bij het lezen van zijn review is al te zien dat het niveau van deze persoon absoluut niet Tweakers-waardig is en ik hoop dan ook dat er wegens misbruik van het review systeem actie kan worden ondernomen tegen de desbetreffende persoon.

Voor het eerdere verhaal, zie dit topic: Verwijderen User Review mrwillie123 NielsvandeV.

Edit: Meneer noemt mij in een PB response zojuist onder meer 'nog lager dan een ongeboren kind' en een hij zegt dat hij zolang doorgaat als hij wil. Dit soort mensen moeten we toch niet willen op Tweakers?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwillie123
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-07-2014
Echt zielig ventje. Zoeffff iphone weg terwijl hij hem wilde moet hij maar sneller reageren. En dan bedenken dat men hier op deze kutsite zo zielig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwillie123
Lekker een kinderlijk niveau op zijn tweekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor, maar dit is toch niet normaal? Je stuurt me net een DM waarin je tot twee maal toe toch een vrij vervelende ziekte noemt, terwijl ik je gewoon een normaal bericht terug stuur. Snap echt niet wat je hiermee wil bereiken. Het ging me er niet om dat de iPhone al weg was, maar de manier waarop je (nu nog steeds) reageert. Goed, ik hoop dat een Admin/Mod dit zo leest, dan is het (neem ik aan) zo opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Erg volwassen reactie, als je het hier zoń ... vind, vraag dan om een ban (waar je ook voor solliciteert)
mrwillie123 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:23:
Echt zielig ventje. Zoeffff iphone weg terwijl hij hem wilde moet hij maar sneller reageren. En dan bedenken dat men hier op deze kutsite zo zielig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwillie123
Ga toch janken krijg je een blokkedoos stumpert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Oh shit :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:41
Afbeeldingslocatie: http://www.reactionface.info/sites/default/files/images/1311620085836.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Mensen, laat deze topics met rust tot de moderators langs komen, die doen er echt wel wat mee :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:38

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
:w

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.