Toon posts:

Verwijderen User Review mrwillie123 NielsvandeV

Pagina: 1
Acties:
  • 1.033 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meneer bood een iPhone 5S aan voor 400 euro, en ik wilde de telefoon graag voor dit bedrag overnemen. Hij reageerde hier anderhalve dag later, waar hij zijn excuses aanbood voor de late reactie en vroeg of ik de telefoon nog wilde. Ik reageerde precies 40 minuten later en toen ik zag dat de advertentie op verkocht stond heb ik de volgende dag nog een DM met een '?' gestuurd. Toen ik drie dagen later nog geen reactie had heb ik gevraagd waarom ik niks meer hoorde en dat dit niet de manier was waar wij op Tweakers met elkaar zaken doen. Hier heb ik specifiek nog bij vermeldt dat ik niet van plan was een negatieve review te schrijven. Meneer reageerde echter zo negatief en onredelijk, dat ik besloot wel een negatieve review achter te laten. Hij beschuldigde mij onder meer van de gehele tijd F5en of wel ongeduldig zijn en zelf laat reageren. In mijn beleving is het niet meer dan normaal dat als ik gereageerd heb en niks hoor, maar de advertentie wel is veranderd naar 'verkocht', ik even informeer. Ook kan meneer zelf zien dat ik al binnen 45 minuten reageerde, dus dat is zelf laat reageer is gewoonweg een leugen. Uit 'wraak' heeft meneer nu een negatieve review bij mij geschreven, waardoor mijn keurige (en terechte) 5 sterren status nu gedaald is. Dit heeft een negatieve invloed op toekomstige kopen en verkopen via Tweakers en ik vind dit geheel onterecht. Ik heb de volledige correspondentie nog tussen hem en mij. Deze zal mijn verhaal geheel bevestigen en aantonen dat ik hier onterecht benadeeld wordt.

Het gaat om deze advertentie: V&A aangeboden: Apple iPhone 5s 16GB Grijs

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2014 14:00 . Reden: Aantal dingen duidelijker geformuleerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meneer reageert in twee berichten naar mij op dit topic. Hij maakt duidelijk niet te willen reageren en het lijkt me dan ook onnodig om twee weken te wachten. Dit lijkt mij een bevestiging van mijn gelijk, gezien hij blijkbaar niks tegen mijn verhaal (de waarheid) in te brengen heeft. Ik ben uiteraard bereid mijn volledige correspondentie met hem aan een Tweakers moderator te tonen, indien dit gewenst is. Wat is de volgende stap die ik vanuit hier moet nemen/door Tweakers genomen wordt?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-10 15:16
knip

[ Voor 91% gewijzigd door Microkid op 30-05-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is ondertussen 15 dagen geleden dat ik een topic heb geopend en ik heb nog steeds geen reactie van mrwillie123 (zoals eerder al voorspelt). Zover ik begreep wordt na twee weken, zonder reactie van de ander, de review eenzijdig verwijderd door Tweakers toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.