Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Exchange 2010 of Exchange 2013?

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Kunnen jullie de ervaring die jullie hebben delen met mij?
Ik wil namelijk een keuze maken tussen Exchange 2010 en 2013, maar weet niet welke ik moet kiezen?
Zouden jullie mij kunnen vertellen met jullie ervaringen welke en waarom?

Alvast bedankt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat heb je zelf al opgezocht? Het is namelijk wel de bedoeling dat je zelf aangeeft wat je gevonden hebt, en dan specifieke vragen gaat stellen. Nu lijkt het erop dat anderen je huiswerk moeten doen :)

Zie ook wat je al uitgelegd is in plaats onafhankelijk omgeving inrichten.. Jouw schoolopdracht, jouw huiswerk. Met Google is zat te vinden, zie bijvoorbeeld http://msexchangeguru.com/2013/03/18/e2013-architecture/.

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 15-06-2014 03:34 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 17:27
Als je vanaf 0 begint 2013 met server 2012R2 werkt lekker gebruikt minder resources als 2010 en is gewoon net zo stabiel als 2010

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Volgens mij was ik redelijk duidelijk in: Question Mark in "plaats onafhankelijk omgeving inrichten."

Dat topic heb ik laten bestaan omdat je relatief nieuw bent op het forum, en misschien nog niet helemaal begrijpt wat er verwacht wordt van een topicstart. Aangezien je dit topic op op exact dezelfde manier start (weer zonder aantoonbare eigen onderzoek/inzet) gaat dit topic wél op slot.

Lees eerst even goed de opmerkingen door die ik geplaatst heb in je vorige topic voordat je weer een topic gaat starten.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.