Topicstarter: let even op
Het algemeen beleid #quickstart
Je vraagt nu naar ervaringen van iets wat ontzettend breed is en eigenlijk niet te beantwoorden is.
Kun je bijvoorbeeld eens aangeven:
- Waarom je dit wilt weten?
- Wat je eigen ervaringen zijn?
- Wat heeft voor jouw gewerkt, wat juist niet en waarom wel/niet)
Met die input ontstaat er hopelijk ruimte voor discussie en wordt het topic zinvol. In de huidige vorm lijkt je hier een enorm generieke vraag te stellen, zonder zelf input te leveren. En dat is hier niet de bedoeling...
Wil je je topicstart eens aanpassen en aanvullen?
[edit]
Net te laat met mijn reactie....
Microsoft heeft enorme boeken en een gigantische site bomvol informatie. Wat wil je precies weten?
Het is handiger om aan te geven tegen welke problemen je precies aan loopt, en wat je geprobeerd hebt om deze op te lossen.
Overigens:
Het gaat erom dat er een windows server 2012r2 domein komt en een exchange server welke dat weet ik nog niet
Als dit je opdracht is, dan bouw je toch gewoon dit? (waarbij je het uiteraard eerst uitdenkt).
omdat het interessant is om het uit te breiden naar office 365 (exchange 2013 en office 2013) icm sharepoint voor remote samenwerken vanaf elke locatie en omdat je Hierbij de mobile sync server niet nodig hebt, deze zit ingebakken in exchange 2013.
Anders wil ik kijken naar rds voor remote werken naast exchange.
Al deze extra's lijk je zelf te verzinnen, terwijl daar kennelijk niet om gevraagd wordt. Aangezien je nu al ten onder lijkt te gaat aan je eigen ambitie (om het zo maar te stellen), zou je jezelf de vraag kunnen stellen of al die extra features handig zijn. Ik zou me als ik jou was focussen op de opdracht.
Let verder even op dat we je prima willen ondersteunen bij een schoolopdracht, maar we gaan geen opdrachten voor je uitwerken. Je zult dus zelf met specifieke vragen aankomen zetten en duidelijk aan moeten geven wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt. Het is immers de bedoeling dat je er van leert.
[
Voor 57% gewijzigd door
Question Mark op 11-06-2014 22:58
]
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B