Geen idee of ik hier een appart topic voor moet openen, maar opzicht zijn het kleine vragen die heb ik over een sub 
Dit is de achterkant

Kabel loopt nu via de subwoofer uitgang van mijn versterker naar de Lo-Level 0DB aansluiting, klopt dit of moet ik een split kabel gebruiken en ook de +12DB kant nog aansluiten? Op deze manier werkt hij wel btw
Moet ik High-level ook instellen als ik de LO-level aansluiting gebruik?
Wat doet EARTHLIFT?
Wat doet ROLLOFF?
Welke Mode moet ik kiezen en wat doet wat? Heb hem nu op LFE staan.
Hij doet het in Stereo modus alleen als de speakers op SMALL staan, is dit nog te omzeilen? (pioneer VSX-921)
Zag hem staan voor 20e bij de kringloop, leek me wel geinig om even mee te spelen. Als het bevalt dan laat ik hem staan en anders verkoop ik hem wel weer door
Overige setup is trouwens
2x Hepta Street Golds
1x Hepta Center ACE
2x Hepta Ace Golds
Pioneer VSX-921
Samsung 46inch TV uit 2012(model weet ik zo niet)
WD TV Live hub
Logitech Harmony Remote
Dit is de achterkant

Kabel loopt nu via de subwoofer uitgang van mijn versterker naar de Lo-Level 0DB aansluiting, klopt dit of moet ik een split kabel gebruiken en ook de +12DB kant nog aansluiten? Op deze manier werkt hij wel btw
Moet ik High-level ook instellen als ik de LO-level aansluiting gebruik?
Wat doet EARTHLIFT?
Wat doet ROLLOFF?
Welke Mode moet ik kiezen en wat doet wat? Heb hem nu op LFE staan.
Hij doet het in Stereo modus alleen als de speakers op SMALL staan, is dit nog te omzeilen? (pioneer VSX-921)
Zag hem staan voor 20e bij de kringloop, leek me wel geinig om even mee te spelen. Als het bevalt dan laat ik hem staan en anders verkoop ik hem wel weer door
Overige setup is trouwens
2x Hepta Street Golds
1x Hepta Center ACE
2x Hepta Ace Golds
Pioneer VSX-921
Samsung 46inch TV uit 2012(model weet ik zo niet)
WD TV Live hub
Logitech Harmony Remote