![]() Welkom in het topic voor de Luchtmacht dagen 2014 te Gilze-Rijen |
Welkom - Intro
Dit jaar houd de Koninklijke Nederlandse Luchtmacht de open dagen op Vrij 20 & Za 21 Juni op militaire vliegbasis Gilze-Rijen. Er is tevens een spottersdag georganiseerd op Do 19 juni. Wil je deelnemen aan de spottersdag kan je meer informatie vinden op deze pagina.
In dit topic kan je vooraf praten over welke dag je gaat, waar je naar uit kijkt, welke hardware je mogelijk meeneemt etc.
Tevens kan je na het evenement de foto's die je mogelijk gemaakt hebt, hier posten. Wil je (alvast) weten hoe je foto's hier kan posten, kan je deze pagina raadplegen. Waar kan je foto's (het beste) online zetten? Veel lezers zullen Flickr adviseren.
Locatie / Bereikbaarheid / Openingstijden;
Zoals je al reeds gelezen heb, vind het dit jaar dus plaats op de vliegbasis Gilze-Rijen. De basis bevind zich tussen Breda en Tilburg in.
Informatie op gemeente website van Tilburg m.b.t. omleidingen afsluiting etc;
http://www.tilburg.nl/act...tem/luchtmachtdagen-2014/.
Defensie adviseert om via het openbaar vervoer te komen. Je kunt alle informatie vinden op de bereikbaarheid pagina en/of Parkeren tijdens de Luchtmachtdagen.
De basis is op beide dagen geopend; van 08:00 tot 18:00
Wat mogen we verwachten?
Er zijn meerdere static shows en vlieg shows op beide dagen. Het programma van beide dagen kan verschillen. Het programma word getoond op grote banners die je kunt vinden op de de locatie zelf. Je kunt ook de LMD14 app downloaden.
iTunes / iOS.
Google Play - Android.
Je kan wel vast de website bekijken welke landen en kisten er al bevestigd zijn.
StaticShow
Vliegshow
Tevens heeft het twitter account van de luchtmacht bevestigd dat er op Za 21 de Dreamliner van Arke komt.

Stichting Hoogvliegers heeft een filmpje geplaatst van vorig jaar, waar ze i.s.m. Klm een 737 lieten vliegen voor het goede doel. In het zelfde filmpje promoten ze dit jaar dat ze met een Klm MD-11.
Ik heb hier zelf nog geen bevestiging van gezien, dus wie er meer over kan vertellen of het kan bevestigen is welkom, en dan zal ik het hier verwerken.
Het betreffende Filmpje.
Links / bronnen
Feedback / extra / edits
Het is mijn eerste openingspost op tweakers, mochten er tips, feedback of andere zaken zijn aan de openingspost verneem ik dat graag, dan ga ik het aanpassen.
Overzicht en aanmelden van Tweakers op welke dag je aanwezig bent. Meeting Manager
Update;
1.1; Toevoegen Meeting Manager
1.2; Kleine update in tekst met dank aan MarkCantPark
1.3; Info & website van Gemeente Tilburg toegevoegd.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2014 18:06 ]