[idee] Tweakers-abo via PayPal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat je een Tweakers abbo kan nemen.
Alleen is dat moet je daarvoor een kredietkaart nodig.

De beschikbare betaalmethoden zijn Mastercard, Visa en iDeal.

Het lijkt me snugger om in de toekomst Pay Pall toe te voegen, Pay Pall is een zeer snelle betaalmethode, met als gevolg dat er toch meer abonnees zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je hebt niet per se een creditcard nodig. Via de iDeal optie kan je gewoon simpel betalen via internetbankieren en in Nederland eigenlijk zo'n beetje de meestgebruikte betaaloptie voor online betalingen. Alleen is dat voor onze Belgische bezoekers (waar jij ook toe behoort geloof ik?) inderdaad geen optie.

Neemt niet weg dat het nog steeds een goede suggestie is, maar het aantal potentiële abonnees dat we missen bij gebrek aan paypal valt denk ik wel mee.

Sowieso zijn we hierin afhankelijk van de methodes die worden ondersteund door docdata, de partij die de betalingen afhandelt. Zie ook een eerder topic hierover:
[low] Betalingen T.Net Abo

Maar er zijn ongetwijfeld collega's die dit veel beter uit kunnen leggen en ook even kunnen checken of het inderdaad nog steeds een beperking van de payment provider is.

[ Voor 29% gewijzigd door Orion84 op 14-06-2014 12:29 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07
In België hebben ze ook Mister Cash en Direct eBanking, vergelijkbaar met iDeal hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Ik ga kijken wat we met onze betaalprovider kunnen regelen. :)