[low] Betalingen T.Net Abo

Pagina: 1
Acties:
  • 467 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Beste,
Ik heb gesearched voordat ik dit postte maar nog niemand is volgens mij met dit idee gekomen: Betaling via PayPal voor het T.Net abo! Ik zou echt blij zijn als T.Net dit ging ondersteunen, want ik heb al een paypal account waar ik elke maaand een klein beetje geld op spaar, en als ik dan straks genoeg heb, wil ik daar het liefst een T.Net Full Abo van betalen. Maar momenteel, en nu komt een klein textueel bugje: Kun je alleen via DocData betalen (Het heet dus blijkbaar niet meer TripleDeal, en de link die ik hier geef is direct naar de Nederlandse pagina, zouden jullie kunnen wijzigen bij de abonnement-afsluit pagina.)
Gelieve geen comments van "jeetje kun je geen DocData/IDeal rekening openen" etc. Want ik heb bewindvoering en alleen een betaal rekening voor mijn huishoudelijke boodschappen. Ik heb dus zelden zomaar effe 30 euro over die ik automatisch kan laten incasseren. Dat ik wel een PayPal rekening mag hebben komt omdat je daar eerst geld op moet zetten, en geld wat ik over houd elke maand aan bijvoorbeeld vrijwilligers vergoeding, dat stort ik op mijn PayPal totdat ik genoeg heb om iets online te betalen.
Dus samengevat:

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Je kunt toch via paypal op een rekening overmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online
Nee, ik kan alleen geld overmaken naar mijn eigen rekeningnummer maar niet naar andere rekeningen, maar onder de 100 euro kost me dat wat extra geld... Ik weet trouwens ook niet of ik een rekening nummer van Tweakers heb kunnen vinden... Heeft Tweakers.Net gewoon een rekening nummer dan? (Natuurlijk ja, maar wat is het...) Want in dat geval betaal ik die euro extra dan wel, en schrijf ik het gewoon zo over via RaboInternet Bankieren. (Is wel een hele omweg, eerst geld sparen op Paypal, om het vervolgens weer terug naar mijn rekening te boeken om dan Tnet te betalen) ik heb me nog niet erg verdiept in dat DocData ding, omdat als ik het zou willen hebben ik het eerst via de bewindvoerder moet aanvragen. En zelf vind ik het ook onhandig om overal verschillende betaalsystemen te moeten gebruiken.
PayPal werkt eigenlijk zo dat als je iemand geld wil overmaken, diegene ook een PayPal account moet hebben. Tweakers.Net is een bedrijf, dus die zouden een Business Account moeten aanmaken daar zijn wel lage kosten aan verbonden maar die kan T.Net gewoon doorberekenen bij betalingen via PayPal. PayPal bied ook aan bedrijven de mogelijkheid om via hun website (T.Net in dit geval) terugkerende betalingen te laten uitvoeren. (Dus automatisch verlengen van je abonnement ... al ben ik daar geen voorstander van)
Als de persoon of bedrijf die je wil betalen een paypal account heeft, hoef ik alleen maar in te loggen, het paypal email adres van de betreffende persoon in te vullen en het bedrag en het wordt meteen over geschreven.

Je kunt zien hoe het werkt, ik heb bijvoorbeeld het recht om donaties te mogen vragen omdat ik bestuurder ben van een stichting op mijn website, (ik zal hem niet direct linkbaar maken) maar het is hacktics.nl staat een knopje Donatie en daarmee kunnen mensen geld overmaken ten bate van de stichting.

[ Voor 8% gewijzigd door Ulysses op 01-10-2008 09:52 . Reden: Voorbeeld Donaties ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ulysses schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:31:
en schrijf ik het gewoon zo over via RaboInternet Bankieren. (Is wel een hele omweg, eerst geld sparen op Paypal, om het vervolgens weer terug naar mijn rekening te boeken om dan Tnet te betalen) ik heb me nog niet erg verdiept in dat DocData ding, omdat als ik het zou willen hebben ik het eerst via de bewindvoerder moet aanvragen. En zelf vind ik het ook onhandig om overal verschillende betaalsystemen te moeten gebruiken.
Docdata is niet meer dan een tussenpersoon welke voor ons de afhandeling van de betalingen regelt. Je dus geen speciaal account oid nodig bij hun. Je kiest welke methode je wilt gebruiken om te betalen (je hebt de keus uit credit cards, ideal en een handmatige bank overschijving).
Over het "paypal" gebeuren moet iemand van het management team maar iets over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online
Erkens schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:46:
[...]
(je hebt de keus uit credit cards, ideal en een handmatige bank overschijving).
Over het "paypal" gebeuren moet iemand van het management team maar iets over zeggen :)
In dat geval red ik me persoonlijk ook wel met een handmatige bank overschrijving... maar toch wil ik de suggestie voor PayPal overeind houden, is gewoon net een beetje extra service wat het voor Tweaker misschien handiger maakt. Dus ik wacht ff af tot iemand van het MT langs komt hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben langs geweest hoor, je kunt weer verder. 8)7

Paypal is voor ons in de docdata backend niet als betaalmethode te selecteren. Vroeger boden we dat wel aan (via Triple Deal), maar blijkbaar is die mogelijkheid geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik heb in de SVN de teksten aangepast naar Docdata payments ipv TripleDeal, en daarmee lijkt me dat het allemal afgehandeld is :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.