Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 20:38
Hallo mensen van dit forum,

Ik vroeg mij af of iemand weet of er ergens oranje corsair sleeved cables te krijgen zijn? Heb zelf namelijk een z87-oc force bord thuis liggen alleen ik zou als ik mijn pc compleet maak zou ik graag sleeved cables door mijn systeem willen zien lopen omdat dit het gewoon veel mooier en strakker maakt.

Bij deze dus mijn vraag! :)

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riecardow93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 17:02
http://lmgtfy.com/?q=corsair+orange+sleeved

Hoe moeilijk kan het zijn ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou er wel rekening mee dat factory sleeved kabels niet perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riecardow93
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:06:
Hou er wel rekening mee dat factory sleeved kabels niet perfect zijn.
Hoe bedoel je niet perfect?
Ik gebruik zelf de sleeved extension cables van bitfenix en die zien er toch wel perfect uit. Kabels zijn allemaal dezelfde lengte etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Bedankt riecardow93 (no sarcasm). Het lijkt soms zo lastig te zijn voor mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
Het was eerder om informatie te vinden of ervaringen van mensen over deze desbetreffende kabels. Want er zijn wel de standaard kleuren zwart rood etc, maar oranje is relatief uniek, en ik denk dus dat deze er niet zomaar te krijgen zijn. Daarom dus mijn vraag naar de ervaring (misschien niet duidelijk aangegeven van mij) van mensen over deze specifiekere kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riecardow93
Naif0n schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:42:
Het was eerder om informatie te vinden of ervaringen van mensen over deze desbetreffende kabels. Want er zijn wel de standaard kleuren zwart rood etc, maar oranje is relatief uniek, en ik denk dus dat deze er niet zomaar te krijgen zijn. Daarom dus mijn vraag naar de ervaring (misschien niet duidelijk aangegeven van mij) van mensen over deze specifiekere kabels.
Dan nog is het toch niet zo moeilijk om het te googlen lijkt me?
En kwa ervaringen zijn ze precies hetzelfde als de rode/zwarte/witte kabels, alleen zijn deze kabels oranje http://www.moddiy.com/pro...bles-Kit-(UV-Orange).html
Zoek wat ervaringen op van mensen met zo'n setje en je hebt je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
Oké dankjewel, dan zal ik even verder zoeken naar mensen die toevallig dit ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Mijn ervaring met pre-sleeved sets is dat ze meestal niet zo mooi zijn.

- Niet strak geweven, waardoor je de kleuren van de kabels in de sleeve ziet.
- Grote stukken heatshrink
- Ongelijke lengtes van de kabels
- Vaak erg overpriced

Sleeven moet je gewoon lekker zelf doen of bij een custom sleever laten doen (Dat kan wel erg duur zijn aangezien het een arbeidsintensief werkje is..) Als je een beetje je best doet wordt dat stukken netter als welke pre-sleeved set dan ook :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milou
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:42
Presleeved is het imo helemaal niet waard. Je kan beter zelf de spullen halen en deze kabels zelf maken als je een beetje geduld hebt. Komt er een stuk beter uit te zien. Daarnaast kun je ze ook op maat laten maken bij verschillende mensen.
Zelfgemaakte extension.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hNnFUtAl.jpg
Volledige kabels vanaf de voeding
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mPlnTZal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. Herz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-08 23:56
Milou schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:12:
Presleeved is het imo helemaal niet waard. Je kan beter zelf de spullen halen en deze kabels zelf maken als je een beetje geduld hebt. Komt er een stuk beter uit te zien. Daarnaast kun je ze ook op maat laten maken bij verschillende mensen.
Zelfgemaakte extension.
[afbeelding]
Volledige kabels vanaf de voeding
[afbeelding]
maar als je uitgaat van de manuren die je er insteekt ( al gauw 2x halve dag voor volledige voeding heb ik gehoord) dan kan het misschien voordeliger zijn om het gewoon te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
@P.Herz als je het nou eens als soort hobby ziet dan is de situatie meteen anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milou
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:42
Dat klopt, voor mij duurt een extension 3 uur max. Gemiddeld ben ik met 2 uur klaar. De voeding die je ziet heeft mij 1 dag geduurd of 13 uur nonstop werk. Het houd je wel bezig :+ En zoals hierboven staat is het voor mij een soort hobby danwel bezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:34:
Mijn ervaring met pre-sleeved sets is dat ze meestal niet zo mooi zijn.

- Niet strak geweven, waardoor je de kleuren van de kabels in de sleeve ziet.
- Grote stukken heatshrink
- Ongelijke lengtes van de kabels
- Vaak erg overpriced

Sleeven moet je gewoon lekker zelf doen of bij een custom sleever laten doen (Dat kan wel erg duur zijn aangezien het een arbeidsintensief werkje is..) Als je een beetje je best doet wordt dat stukken netter als welke pre-sleeved set dan ook :)
Dit dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Sleeving kan idd erg prijzig uitpakken wanneer je het zelf doet. In dit topic wordt er ook nog het één en ander over verteld mbt de kosten en het aantal meters materiaal dat er in kan gaan zitten. Want bij een watergekoeld systeem wilt men vaak ook graag de kabels van alle ven's en de verlichjting en dergelijke sleeven.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Pagina: 1