Ik wil binnenkort (sinds een hele lange tijd) weer eens een nieuwe pc halen/bouwen. Ik start daarover nog wel een topic tzt maar ik vroeg me eigenlijk af of er een ideale tijd is om pc onderdelen te halen? Wanneer er een nieuwe generatie hardware aan komt, lijkt het mij bijvoorbeeld ideaal om even te wachten tot een prijsdaling van de iets oudere generatie? Ik weet niet of dit zo werkt bij pc componenten en of er bijvoorbeeld ook uitverkoopperiodes zijn? Ik volg de pc markt de laatste jaren niet meer zo goed, dus hopelijk kunnen jullie hier wat licht op laten schijnen.
Ik ga een pc van ongeveer 1000 euro samenstellen maar hoef niet meteen de nieuwste Intel processor oid er in te hebben dus vandaar mijn vraag. Als het zin heeft om te wachten tot na de zomer om iets samen te stellen zou ik dat graag willen weten, maar als het allemaal niet zo veel uitmaakt wil ik dat uiteraard ook graag weten
Ik ga een pc van ongeveer 1000 euro samenstellen maar hoef niet meteen de nieuwste Intel processor oid er in te hebben dus vandaar mijn vraag. Als het zin heeft om te wachten tot na de zomer om iets samen te stellen zou ik dat graag willen weten, maar als het allemaal niet zo veel uitmaakt wil ik dat uiteraard ook graag weten