Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil er mee kunnen renderen en gamen en video's editen
Programma's : Cinema 4D / Abode after effects cs6 / Abode photoshop cs6
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 950 / 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja ik heb een logitech muis en een logitech toetsenbord en een scherm maar die vervang ik later in de toekomst als ik nog meer geld heb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De onderdelen van de pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Amd want het is wel wat goedkoper en ook gewoon redelijk goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee die heb ik niet
Als iemand hem kan bouwen en in de reactie's kan zetten en ja ik weet dat ik ook bij de site van tweakers kan kijken maar dat helpt me niet echt dus als iemand heb in de reacties kan zetten waardeer ik het.
Ik wil er mee kunnen renderen en gamen en video's editen
Programma's : Cinema 4D / Abode after effects cs6 / Abode photoshop cs6
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 950 / 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja ik heb een logitech muis en een logitech toetsenbord en een scherm maar die vervang ik later in de toekomst als ik nog meer geld heb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De onderdelen van de pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Amd want het is wel wat goedkoper en ook gewoon redelijk goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee die heb ik niet
Als iemand hem kan bouwen en in de reactie's kan zetten en ja ik weet dat ik ook bij de site van tweakers kan kijken maar dat helpt me niet echt dus als iemand heb in de reacties kan zetten waardeer ik het.