Het is al een paar keer langsgekomen:
BTO.eu
Bij de Xbook serie heb je dan keuze uit een 15" of 17" Mat scherm, standaard de i7-4710MQ, GTX 860M, 8GB ram en een 120GB crucial SSD.
Ik heb zelf het volgende samengesteld:
| Videokaart | 1 x 17CL58: 17.3 inch Full HD NON-Glare (mat) NVIDIA GTX860m-2GB |
| Scherm | 1 x 17.3 inch LED LCD Panel AUO 72% GAMUT - high contrast - non glare (mat) |
| Processor | 1 x Intel® Core™ i7-4710MQ (6M Cache, up to 3.50 GHz) - 47Watt - Quad Core |
| Koelpasta | 1 x Koelpasta voor Processor en indien mogelijk de Videokaart |
| Geheugen slot 1 | 1 x 8GB DDR3L (1600MHz) BTO Selected geheugen module |
| Geheugen slot 2 | 1 x Geheugen slot 2 (optioneel) |
| Geheugen slot 3 | 1 x Geheugen slot 3 (optioneel) |
| Harddisk / Solid State | 1 x 1TB (1000GB) 7200rpm 2.5 inch harddisk |
| Harddisk / Solid State 2 | 1 x 2.5 inch Harddisk - SSD 2 (optioneel) |
| SSD Slot 1 (mSATA) | 1 x Geen mSATA SSD Module in slot 1 (optioneel) |
| DVD / Bluray drive / Extra harddisk in Caddy | 1 x DVDRW Drive 8x (DVD+/+RW / DVD-/-RW) |
| Wireless | 1 x Intel Dual Band Wireless-AC 7260, 2.4 & 5GHz, 300~867Mbps + Bluetooth |
| Keyboard / Toetsenbord taal | 1 x Keyboard US / Nederland - isolated 15CL58 / 17CL58 |
| Besturingssysteem | 1 x Besturingssysteem niet geselecteerd - optioneel |
| Garantie | 1 x 2 Jaar Carry in garantie |
| AKTIE = Gratis aktie-kit + gratis transport t.w.v. € 44,95 | 1 x BTO Luxe draagtas, t/m 18 inch, extra stevig en extra ruimte, incl gratis aktiekit |
| Stichting de Thuiskopie | 1 x Bij levering binnen Nederland neemt BTO de heffing van Stichting de Thuiskopie voor haar rekening. |
Voor: € 1.118,50
Hier heb ik later zelf een 250GB samsung evo ssd ingeplaatst (en heb nu nog een slot over voor een M-Sata SSD wanneer ik dat wil)
let op: Dit geld slechts als voorbeeld, je kan hem naar eigen keus samenstellen, ook andere maten en dergelijke.
Mijns inziens is dit zeker meer waar voor je geld dan je elders zult krijgen, let niet op Arthur_M zijn ongefundeerde post, hij komt zowel in dit topic als in andere niet met bronnen en dergelijke en kraakt BTO af op de koeling, die meer dan voldoende is (en ja dat kan ik zeggen, ik heb hem al even).
De koeling ga je wel horen wanneer je gaat gamen, maar het lijkt me te verwachten van een laptop en ik heb er verder geen problemen mee gehad met gamen.
Energie zuinig kan die ook zijn, natuurlijk wel op spaar-stand en ook op spaarstand van de meegeleverde software, als ik gewoon rustig aan wat websites werk kan die makkelijk 4 uur mee, ga je gamen dan gaat dat natuurlijk niet op.
De Video-kaart schakelt zelf in en uit wanneer nodig, dus als je gewoon aan het browsen bent dan laat die het over aan de i7 z'n grafische chip.
[
Voor 0% gewijzigd door
m0h4life op 15-06-2014 22:17
. Reden: Puntje hier puntje daar ]