Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-06 21:18
Inmiddels alweer bij aflevering 7 en tot nu toe is het echt brilliant! Zag op IMDb dat er hierna nog 3 seizoenen komen. Hoop niet dat het flink wordt uitgemolken want op een moment heb je ook wel weer alles gezien.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Pff, dat einde was weer gekmakend 8)7

Nou tot volgend jaar maar weer -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:41
Ik moet alleen aflevering 13 nog kijken.
Was tot zover weer een goed seizoen. Blij dat ze het hele seizoen in 1 keer op netflix zetten maar je bent er zo snel doorheen. :')

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WernerL schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:57:
Ik moet alleen aflevering 13 nog kijken.
Was tot zover weer een goed seizoen. Blij dat ze het hele seizoen in 1 keer op netflix zetten maar je bent er zo snel doorheen. :')
Gewoon 13 uur aan het kijken geweest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb drie afleveringen gekeken. Dat jullie alles al weer gezien hebben :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:29:
Ik heb drie afleveringen gekeken. Dat jullie alles al weer gezien hebben :p
Ik geef de schuld aan Netflix :P

Voor mij is het zo'n serie waar je blijft kijken, want je weet dat de volgende ep al klaar staat, en dan is de nieuwschierigheid niet meer te bedwingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit:
verkeerde topic :P

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 18-06-2016 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:06
nog 1 aflevering te gaan, en het hele seizoen is af :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Kut cliff hangers. Moet ik nu een heel jaar gaan wachten hoe dit verder gaat. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
spoiler:
Dit moet er even uit na de cafeteria leeghalen.. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Dit is een spoiler voor Episode 12!

Sorry, ben weer terug :D

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 18-06-2016 20:31 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WernerL schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:22:
Kut cliff hangers. Moet ik nu een heel jaar gaan wachten hoe dit verder gaat. :'(
I know right? :(

Denk je eindelijk dat er wat gaat gebeuren... WHAAAA aftiteling :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:37:
[...]

I know right? :(

Denk je eindelijk dat er wat gaat gebeuren... WHAAAA aftiteling :/
er is mij al teveel gebeurd! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-05 14:09
Ik heb seizoen 4 inmiddels ook bekeken. Ik moet het nog een beetje laten bezinken, want ik weet nog niet echt wat ik ervan vind. De toon vond ik wat dramatischer (en miste wat humor). Gevoelsmatig hadden sommige afleveringen echt ups en downs, dan weer spannend,intens en briljant, maar soms ook best wel saai. Maar desondanks kijk ik wel weer uit naar het volgende seizoen :)

spoiler:
Ik had bij die laatste aflevering wat betreft Poussey Washington wel een beetje fast to furious 7 gevoel eigenlijk met hoe ze werd neergezet in background info.

spoiler:
Ik had misschien stiekem wel gehoopt dat Piper wel echt 'breaking bad' zou worden aan het begin van het seizoen })

[ Voor 3% gewijzigd door StygMa op 21-06-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
StygMa schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:59:
Ik heb seizoen 4 inmiddels ook bekeken. Ik moet het nog een beetje laten bezinken, want ik weet nog niet echt wat ik ervan vind. De toon vond ik wat dramatischer (en miste wat humor). Gevoelsmatig hadden sommige afleveringen echt ups en downs, dan weer spannend,intens en briljant, maar soms ook best wel saai. Maar desondanks kijk ik wel weer uit naar het volgende seizoen :)

spoiler:
Ik had bij die laatste aflevering wat betreft Poussey Washington wel een beetje fast to furious 7 gevoel eigenlijk met hoe ze werd neergezet in background info.

spoiler:
Ik had misschien stiekem wel gehoopt dat Piper wel echt 'breaking bad' zou worden aan het begin van het seizoen })
Ik vond de screentime die Poussey kreeg na haar dood in de een na laatste aflevering ook wat veel eigenlijk.
Over het gehele seizoen vond ik het wat minder dan de eerste drie. Zat wat minder een rode draad in.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:57

Zeror

Ik Henk 'm!

Piper en Vause weer O+

Was weer een fantastisch seizoen. Zag wel een duidelijke overeenkomst met een serie als bijv. Game of Thrones. Iemand killen in een na laatste episode en opbouw daaruit naar de cliffhanger in de laatste episode. Schijnt een serie trend zijn, denk ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Donstil schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:04:
[...]

Ik vond de *piep* die *piep* in de *piep* aflevering ook wat *piep* eigenlijk.
spoiler alert ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Spoiler? Je bent niet op de hoogte van de regels/afspraken op tweakers denk ik.

Uitgezonden = geen spoiler tags meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Donstil schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:56:
[...]

Spoiler? Je bent niet op de hoogte van de regels/afspraken op tweakers denk ik.

Uitgezonden = geen spoiler tags meer gebruiken.
Welke regels? :')

ik quote vanuit de TS
Let op: spoilers graag plaatsen in spoilertags gezien het niet om een wekelijkse uitzending gaat maar alles gelijk beschikbaar is op Netflix.
maar goed schijnbaar mag ik hier geen spoiler alert roepen ... sorry dat ik een leven heb en niet 13 uur in een week aan mijn tv kan besteden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
redbullet schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Welke regels? :')

ik quote vanuit de TS

[...]

maar goed schijnbaar mag ik hier geen spoiler alert roepen ... sorry dat ik een leven heb en niet 13 uur in een week aan mijn tv kan besteden ...
De algemene afspraak over alle topics is. Uitgezonden/uitgebracht dan geen spoilers tags.

Wil je geen spoilers dan is het bij dit soort topics simpelweg het beste om weg te blijven. Juist omdat er mensen zijn die wel alles in het weekend bekijken en er daarna over praten in dit topic.

Dat de TS iets anders vermeld is alleen maar onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:34

Mx. Alba

hen/die/zij

De algemene richtlijn is inderdaad dat iets wat (in Nederland, legaal) uitgezonden is geen spoiler meer is. Die regel geldt als er niets anders specifiek is afgesproken. Echter kan daar natuurlijk per topic van worden afgewegen als daar goede redenen voor zijn. In dit geval staat er duidelijk in de topicstart dat spoilergevoelige zaken over het huidige seizoen afgeschermd dienen te worden en daar is inderdaad zeker wel wat voor te zeggen omdat alles in één keer online geplempt wordt.

Mijn persoonlijke mening (ik spreek hier dus niet als moderator, maar als tweaker Albantar) is dat hier de algemene richtlijn ook zou moeten gelden - want hoe bepaal je wanneer spoilertags niet meer nodig zijn? Na een week? Na een maand? Pas als het volgende seizoen uit is? Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening. De mening van de maker van dit topic is anders en hij heeft dus in de TS gezet dat spoilers afgeschermd dienen te worden en daar houden we ons dus aan.

Voor de duidelijkheid heb ik dat stukje uit de TS ook in de Topic Warning gezet. Als men behoeft heeft om hierover te discussiëren, dan kan dat in het Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Tot nu toe vind ik het laatste seizoen niet slecht, maar ook niet 'wauw'. Ik ben geloof ik bij aflevering 5 (ik kan er wel een heel seizoen in een dag doorjassen, maar daar ben ik zelf geen fan van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Update: Nieuw seizoen toegevoegd aan de TS
Kecin in "[Serie] Orange is the New Black"

[ Voor 23% gewijzigd door Kecin op 26-06-2016 00:14 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Zo, ik had bovenstaande reacties niet gelezen i.v.m. kans op spoilers. Ben ik even blij dat ik dat dus niet heb gedaan.
Ik las op internet verhalen dat S4 niet zo goed zou zijn als eerdere seizoenen, maar ik vond hem briljant en er lag echt veel emotie in.
Wat ze goed hebben kunnen weergeven is dat het eerste jaar gevangenis nog wel meevalt, tweede al minder is, en nu helemaal kut is. Dan zie je Supermax, en dan zie je wat voor geweldige vrijheden ze hebben op Litchfield.

Overigens, Caputo, wat een baas, en Luschek, wat een held is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben halverwege S3 gestopt , wat een draak van een seizoen was dat.
Maar S4 is daarintegen weer stukken beter! Ben wel weer blij dat ik het opgepakt heb! hopelijk trekken ze dit door in de andere seizoenen

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-03 10:52
wie heeft s4 geschreven? toch iemand die niks weet van hoe de karakters waren in de vorige seizoenen?

chapman die nazibaas wordt??? danaraya die iedereen onder schot houd? pentatucky het arme slachtoffer??? die ouwe consultant die wat in de zee gaat dwalen omdat ie spijt of zo heeft? wat is going on

[ Voor 14% gewijzigd door kingpol op 29-07-2016 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 797877

Ben heel erge fan van deze serie. Heb (zoals gewoonlijk) het nieuwe seizoen in no time uitgekeken. Wederom een topseizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

kingpol schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:44:
wie heeft s4 geschreven? toch iemand die niks weet van hoe de karakters waren in de vorige seizoenen?

chapman die nazibaas wordt??? danaraya die iedereen onder schot houd? pentatucky het arme slachtoffer??? die ouwe consultant die wat in de zee gaat dwalen omdat ie spijt of zo heeft? wat is going on
Heb je zelf wel gekeken vorige seizoenen?

Chapman wordt geen nazibaas, maar heeft pech door de nieuwe mensen die een steekje los hebben (van verschillende kampen blank en latina...). Ze posteert zich ook totaal niet als nazibaas.

Danaraya pikt een pistool op in de allerlaatste scene, hoezo past dit niet? Je weet immers totaal niet wat er gaat gebeuren en het past wel met de ontwikkeling in dit seizoen (rebels gedrag na k*tsituatie uit vorige seizoen)

Pentatucky is redelijk misbruikt ja, kan dat niet met mensen die zelf allerlei zaken hebben uitgehaald?

Die ouwe consultant faalt seizoen op seizoen en daarvoor ook al getuige zijn background story. Zelfs zijn zelfmoordpoging faalt....

Snap echt niet waarom je dit niet vindt aansluiten bij vorige seizoenen, maar wellicht heb je een diepere uitleg? Ik zie het namelijk totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-03 10:52
Anoniem: 224360 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:55:
[...]

Heb je zelf wel gekeken vorige seizoenen?

Chapman wordt geen nazibaas, maar heeft pech door de nieuwe mensen die een steekje los hebben (van verschillende kampen blank en latina...). Ze posteert zich ook totaal niet als nazibaas.

Danaraya pikt een pistool op in de allerlaatste scene, hoezo past dit niet? Je weet immers totaal niet wat er gaat gebeuren en het past wel met de ontwikkeling in dit seizoen (rebels gedrag na k*tsituatie uit vorige seizoen)

Pentatucky is redelijk misbruikt ja, kan dat niet met mensen die zelf allerlei zaken hebben uitgehaald?

Die ouwe consultant faalt seizoen op seizoen en daarvoor ook al getuige zijn background story. Zelfs zijn zelfmoordpoging faalt....

Snap echt niet waarom je dit niet vindt aansluiten bij vorige seizoenen, maar wellicht heb je een diepere uitleg? Ik zie het namelijk totaal niet.
1) chapman: die indruk hadden de latina's niet toen ze haar brandmerkten, heel die onderbroekenbusiness was chapman naar de kop gestegen toch? links en rechts mensen naar max sturen zonder wroeging

2) ik zie het niet in danaraya om de bad girl te spelen, terwijl ze 4 seizoenen het bakvisje speelt en rondpoept

3) pentatucky: tuurlijk, maar ze was vroeger al misbruikt, dan wordt ze de redneck baas en nu is ze weer zo lam als een vis

4) die ouwe consultant laat chapman sterven, wat redelijk bruut is en nu ie gedumpt wordt overal, er een eind aan wil maken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:13
Pfff.. wat een seizoen, begon wat gezapig en moest er ff weer inkomen. Maar die laatste afleveringen, eindelijk weer niveau! En wat een zieke zaken gebeuren er vervolgens, gevangenis is niet tof! Daarnaast legt de serie ook wel een vinger op de zere plek van het commerciele gevangeniswezen in de VS.
Delaatste twee afleveringen, je ziet de shit aankomen en toch

Die bewakers vanuit het leger :X, de oude bewakers bleken tenminste nog menselijk.

spoiler:
Die gast die dat meisje vliegen of een babymuis laat eten :r

En dan het einde..
spoiler:
Dat zag ik ff niet aankomen, Poussey dood.. wel een verschrikkelijk mooie en lieve aflevering over haar belevenissen in NY, dat ze eigenlijk naar Europa zou, maar dus in plaats daarvan in de gevangenis terecht komt. Althans, zo interpreteer ik het, want het hoe en wat over haar gevangenschap is nooit echt duidelijk geworden toch? Alleen iets met cannabis dealen.

[ Voor 7% gewijzigd door Prosac op 02-08-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
Prosac schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:15:

En dan het einde..
spoiler:
Dat zag ik ff niet aankomen, Poussey dood.. wel een verschrikkelijk mooie en lieve aflevering over haar belevenissen in NY, dat ze eigenlijk naar Europa zou, maar dus in plaats daarvan in de gevangenis terecht komt. Althans, zo interpreteer ik het, want het hoe en wat over haar gevangenschap is nooit echt duidelijk geworden toch? Alleen iets met cannabis dealen.
Dit is me ook niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ook eindelijk klaar. Erg goed seizoen.

Probleem wel is dat Piper Chapman voor een bepaalde tijd in de gevangenis zat. En deze tijd inmiddels ruimschoots voorbij zou moeten zijn.

De serie kan ook zonder haar. Ze is niet echt het middelpunt meer zoals in seizoen 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik zit nu bij S03-E07. Is er nog een seizoen gekomen na 4 ? of wanneer begint het nieuwe seizoen weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lennox-06 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:30:
ik zit nu bij S03-E07. Is er nog een seizoen gekomen na 4 ? of wanneer begint het nieuwe seizoen weer ?
S5 zal ergens in juni dit jaar wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
edit

[ Voor 92% gewijzigd door Farabi op 01-05-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

seizoen 5 is nu te downloaden , meer info:

http://www.ad.nl/nieuws/g...ew-black-online~a625828c/

Ben benieuwd of netflix hem nu ook maar online zet nu alles toch openbaar is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Lage actie om daar losgeld voor te vragen. Logisch dat ze dat niet gedaan hebben. Ik kijk hem wel op Netflix, zal dan inderdaad niet meer zo lang duren.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Netflix heeft dus niet betaald, en alle afleveringen zijn gereleased :p (op 3 na)

[ Voor 6% gewijzigd door SadisticPanda op 30-04-2017 08:41 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
Ik kijk het nieuwe seizoen toch op Netflix (ik kijk alles opnieuw, want mijn vriendin heeft OITNB nog nooit gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Ik zal hem ook gewoon lekker op Netflix (in 4k) kijken. Ik ben blij met de Netflix Original content. En dat voor een betaalbaar bedrag, snel en legaal. Eindelijk het antwoord op de oude media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Vanaf vandaag is Orange is the New Black weer te bekijken op Netflix!
*O*

Klein schopje voor dit topic dus :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Kecin schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:20:
Vanaf vandaag is Orange is the New Black weer te bekijken op Netflix!
*O*

Klein schopje voor dit topic dus :).
Ze staan net erop *O*

Toch kunnen weerstaan om de leaked versies niet te kijken...yaay

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Heerlijk begin weer *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
Goed begin weer inderdaad *O*
Eerste 2 afleveringen er alweer opzitten, waarschijnlijk heb ik einde van dit weekend het hele seizoen gezien :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Bingewatchen maar weer :)
Nadeel van het in 1x beschikbaar maken. Duurt het wachten ook weer zo lang. #fwp

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heftig seizoen. Wel kunnen "genieten" van de rellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Anoniem: 19894 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:36:
Heftig seizoen. Wel kunnen "genieten" van de rellen.
Nouja, zo ontzettend veel of heftige rellen zijn er ook weer niet geweest toch :)?

Ik vond het eerlijk gezegd een van de mindere seizoenen. Het "wegens succes hebben we een extra seizoen uit ons duim gezogen en maximaal uitgerekt" gevoel kwam bij mij wel een beetje naar boven. Maar goed, het was alsnog vermakelijk.

Maar misschien ben ik de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb nog niet alles gezien maar het lijkt een beetje langzaam (in tijd) te gaan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, de eerste 3 afleveringen gaan tergend langzaam. WTF zit ik te kijken. Hopelijk gaat de rest van het seizoen beter en geloofwaardiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wij zijn bij vier maar komen er ook niet echt doorheen. Erg matig seizoen tot nu toe.

In het "echt" had de regering hier al lang een traangas granaat naar binnen geschoten en de gevangenis terug gepakt. Wat een onzin allemaal zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
PWM schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:31:
Pff, de eerste 3 afleveringen gaan tergend langzaam. WTF zit ik te kijken. Hopelijk gaat de rest van het seizoen beter en geloofwaardiger
spoiler: Geloofwaardiger
Nou geloofwaardiger gaat het zeker niet worden. Ik zat zeker tegen het einde aan geregeld met mijn hand door mn hoofd heen (bij wijze van), zulk erge facepalms verdiende het...

Dit seizoen had trouwens prima in 1 of 2 afleveringen gepast. 1 aflevering voor een leuke opstand, en 1 om die meuk weer op te ruimen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:36

dr.lowtune

Deugt niet

We hebben s5 ook afgekeken dit weekend

spoiler:
We hebben ons er redelijk mee vermaakt, maar echt sterk vond ik het niet. Ik kreeg een beetje hetzelfde gevoel als met "Weeds", steeds meer sex en flauwheid er in naarmate de seasoncount omhoog ging. Ik hoop dat er, als er een S6 komt, weer een wat sterker seizoen is

Die headshot van Piscatella was trouwens wel nasty zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

dr.lowtune schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:28:
We hebben s5 ook afgekeken dit weekend

spoiler:
We hebben ons er redelijk mee vermaakt, maar echt sterk vond ik het niet. Ik kreeg een beetje hetzelfde gevoel als met "Weeds", steeds meer sex en flauwheid er in naarmate de seasoncount omhoog ging. Ik hoop dat er, als er een S6 komt, weer een wat sterker seizoen is

Die headshot van Piscatella was trouwens wel nasty zeg...
Wel eens opgevallen dat Weeds van dezelfde schrijver/regisseur komt? :)

Echt veel heeft de serie inmiddels niet meer te maken met het originele verhaal naar mijn idee.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb hem afgekeken, ik korte tijd door wat door alle meuk scenes (30 minuten wake op de plek van die dode chick bijvoorbeeld) heen te spoelen. De thumbnails tijdens het spoelen doen hun werk.

Een waardeloos en stompzinnig seizoen. Aangezien de groepen

spoiler:
zich nu splitsen aan het einde

hebben ze kans om volgend jaar weer "opnieuw" te beginnen. Maar voor mij is deze serie, helaas helaas, wel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:33:
Wij zijn bij vier maar komen er ook niet echt doorheen. Erg matig seizoen tot nu toe.

In het "echt" had de regering hier al lang een traangas granaat naar binnen geschoten en de gevangenis terug gepakt. Wat een onzin allemaal zeg.
Ik heb er ook moeite mee na 4 afleveringen. Ik vind die opstand eigenlijk gewoon niet interessant (en er gebeurt ook eigenlijk helemaal niks, wat niet meehelpt) en ik erger me behoorlijk aan het gedrag van de cipiers en het gegeven dat het maar gewoon zo gelaten wordt (!?), en dat het nergens naartoe lijkt te gaan. Ik weet niet of het nog interessanter wordt gaandeweg het seizoen, 'k zal het wel merken. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Cyphax op 13-06-2017 13:10 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

Gisteravond heb ik samen met mijn vriendin eindelijk de laatste paar afleveringen van seizoen 5 af kunnen kijken. Al met al moet ik zeggen dat het seizoen me toch wat tegenviel, vooral omdat het hele seizoen praktisch 'misbruikt' werd voor een periode van 3 dagen en dan echt _alleen_ maar die prison riot.

D'r zaten bij vlagen echt wel leuke en sterke stukjes in, maar ik betrapte mezelf er regelmatig op dat ik tijdens delen van de episodes maar wat op mijn telefoon zat te klooien in afwachten tot er iets zou gaan gebeuren. Ook heb ik geen enkel moment een _echt_ bingewatch gevoel gehad. Ok, paar afleveringen op een avond en dan lekker naar bed, maar dan totaal zonder zo'n echt gevoel van 'Kut, kut, kut... Ik WIL verder kijken, maar kan eigenlijk beter gaan slapen!!'

En dan de finale, tja... ik vraag me af wat ze nou precies willen bereiken. 't Kwam nu een beetje over alsof ze op een 'goedkope' manier van een deel van de cast af willen (end of story) en dan die 'cliffhanger'... Ik weet het niet hoor, beetje goedkoop en makkelijk allemaal.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-06 22:13
PWM schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:41:
Heb hem afgekeken, ik korte tijd door wat door alle meuk scenes (30 minuten wake op de plek van die dode chick bijvoorbeeld) heen te spoelen. De thumbnails tijdens het spoelen doen hun werk.

Een waardeloos en stompzinnig seizoen. Aangezien de groepen

spoiler:
zich nu splitsen aan het einde

hebben ze kans om volgend jaar weer "opnieuw" te beginnen. Maar voor mij is deze serie, helaas helaas, wel klaar.
Gelukkig ben ik niet de enige, jezus man wat een kansloos seizoen. Ik vond OITNB al vaker wat aan de langdradige kant maar dit seizoen slaat echt alles. Je verwacht naar de eerste episode, nou eigenlijk in de eerste episode al dat die hele gevangenis weer wordt teruggeclaimd door de politie/bewaking. Het lijkt wel een kindercreché waarin de begeleiders niet meer weten hoe ze de kindjes rustig moeten krijgen..

Ik kan er in ieder geval echt niet meer doorheen kijken, wat afleveringen doorgespoeld en nog blijft het afleveringen lang duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Denk dat het een beetje gaat zoals Weeds (zelfde maker), eerste paar seizoenen leuk maar daarna steeds slechter. Er komen in ieder geval nog 2 seizoenen, daar moeten ze het ook maar bij laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 10:57
Wij zijn nu bij aflevering vijf, maar wat mij vooral opvalt is dat ze de balans, die in eerdere seizoenen zo goed was, tussen drama en comedy compleet kwijt lijken te zijn, en doorslaan in comedy. En ook de soort humor, waar het eerst een soort zwarte humor was lijken ze nu te vervallen in een slappe slapstick, en goedkope grappen.
Wij gaan hem wel afkijken denk ik, maar ik hoop echt dat ze de komende seizoenen sterk verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand al opgevallen dat er best veel Nestle product placement in zit?

Natuurlijk heb je dat met de cheetos maar dat had nog een los iets kunnen zijn. Later hadden ze het heel expliciet over Twix en nu zojuist over Snickers. De een zegt tegen de ander "Ja je bent jezelf niet als je trek hebt". Precies de zij uit de reclame zeg maar.

Valt mij toch wat tegen voor een dienst waar ik geld voor betaal. Als ik reclame wil dan kijk ik wel naar de normale tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Dat viel mij ook al op ja, komt nu vaak genoeg voor dat het begint op te vallen. Heb het net bij The Ranch ook weer een paar keer gezien. Van te voren heb ik geen melding gekregen dat het product placement bevat.. die meldingen zijn er toch sinds een tijdje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Nieuw seizoen Orange Is the New Black vanaf 27 juli te zien

https://www.nu.nl/film/52...w-black-27-juli-zien.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Episode 1 van seizoen 6 begint het weird _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:44
Nou ben ik na seizoen 2 al afgehaakt, maar ik vraag mij wel af: seizoen 6 is nu uit, had die gevangenisstraf (1,5 jaar) van Piper ondertussen niet al uitgezeten moeten zijn? Of spelen die 6 seizoenen zich in zo'n korte periode af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:25

Pinobigbird

doesn't share food!

vanaalten schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 12:56:
Nou ben ik na seizoen 2 al afgehaakt, maar ik vraag mij wel af: seizoen 6 is nu uit, had die gevangenisstraf (1,5 jaar) van Piper ondertussen niet al uitgezeten moeten zijn? Of spelen die 6 seizoenen zich in zo'n korte periode af?
Ja. Volgens mij is heel seizoen 5 slechts drie dagen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

Nou, het einde van seizoen 5 heeft idd het door mij gevreesde effect in seizoen 6 waarbij ze een groot deel van de karakters hebben kunnen lozen om zich weer te focusen op wat nieuwe situaties. En dat heeft het er helaas niet beter op gemaakt.

Als je het mij vraagt hadden ze er trouwens nog wel wat meer kunnen lozen ook zeg, gah. Die tranny, skip. Aleida, skip. Flaca, skip. De stukjes van Red/Freida vond ik altijd best wel leuk, maar dat is nu ook niet boeiend meer.

Piper/Alex zelf dan, boeiend :X Het is gebaseerd op het verhaal van iemand die anderhalf jaar in de bak gezeten heeft, maar nu wordt het idd telkens opgerekt en uitgemolken niet normaal :(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ach ja, we zien in elk geval eens die echte gevangenis. Het is ook makkelijker nu door te gaan zonder Piper.

Eigenlijk is het vrij simpel karakters te vervangen. Je laat ze inderdaad overplaatsen of vrijkomen.

[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 30-07-2018 08:06 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 14:27
Marzman schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:05:
Ach ja, we zien in elk geval eens die echte gevangenis. Het is ook makkelijker nu door te gaan zonder Piper.

Eigenlijk is het vrij simpel karakters te vervangen. Je laat ze inderdaad overplaatsen of vrijkomen.
En straks voor de Spaanstalige spin-off in de immigration detention. ;)

Van mij mag de serie overigens nu wel stoppen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Zit nu op de helft van het nieuwe seizoen. Begin en vooral de eerste aflevering vond ik vrij matig en iets te serieus en weinig humor. Richting de helft vind ik hem wel echt beter worden dan in ieder geval het vorige seizoen. Het hele idee is nu wel uitmelken, maar het kijkt wel aardig weg. Vind die (nieuwe en oude) cipiers vooral leuk in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:13
Eerste aflevering was raar, maar het kijkt nu toch wel aardig weg hoor.
Ze zijn inmiddels toch wel afgeweken van het waargebeurde verhaal me dunkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Seizoen afgekeken, en wat een heerlijk seizoen was het <3 ik verwacht wel dat dit een van de laatste seizoenen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

StygMa schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:29:
Zit nu op de helft van het nieuwe seizoen. Begin en vooral de eerste aflevering vond ik vrij matig en iets te serieus en weinig humor. Richting de helft vind ik hem wel echt beter worden dan in ieder geval het vorige seizoen. Het hele idee is nu wel uitmelken, maar het kijkt wel aardig weg. Vind die (nieuwe en oude) cipiers vooral leuk in het verhaal.
Het is ook wat serieuzer natuurlijk, ze zitten nu in de 'echte' gevangenis. Ik snap alleen niet waarom ze die Florida afdeling hebben, was die open afdeling/gevangenis waar ze in de vorige seizoenen zaten niet al Florida?

Het kijkt wel goed weg, alleen die twee bendeleiders (zussen) vond ik heel irritant.
spoiler:
Ik ben dan ook blij met het einde.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Heb hem inmiddels helemaal gekeken. Was wel aardig seizoen, beter dan de vorige. Opzich leuke change of scenery qua gevangenis en cipiers. Als totaal voelt het hele seizoen wel als complete filler afgezien van het einde misschien dan. Maar vond het wel leuk tussendoortje.

spoiler:
Was zelf wat minder gecharmeerd van het einde, vond wel tof dat die 2 elkaar van kant maakten, maar had misschien toch meer gehoopt dat er meer was gebeurt bij het kickballen. Einde voelde beetje te zoetsappig (ondanks dat niet iedereen er goed uit kwam). En had het helemaal niet zo erg gevonden als ze daadwerkelijk Frieda hadden omgelegd. (had misschien qua gevoel iets meer de fargo kant op gemogen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:57

Zeror

Ik Henk 'm!

Marzman schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:21:
[...]

Het is ook wat serieuzer natuurlijk, ze zitten nu in de 'echte' gevangenis. Ik snap alleen niet waarom ze die Florida afdeling hebben, was die open afdeling/gevangenis waar ze in de vorige seizoenen zaten niet al Florida?

Het kijkt wel goed weg, alleen die twee bendeleiders (zussen) vond ik heel irritant.
spoiler:
Ik vond het idee van twee kampen met die zussen juist wel leuk. Ben wel benieuwd waar het volgende seizoen mee gaat komen.
spoiler:
Geen zussen meer, dus heeft Badison nu de leiding? Ze wordt niet meer tegengehouden door Chapman, nu zij vrij is.
En wat gaat Tasty doen, nu ze toch schuldig is verklaard. Hogerop zoeken? Onderzoek doen onder de gevangenen? Kan nog wel leuk worden denk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Marzman schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:21:
[...]

spoiler:
Florida staat bekend erom dat bejaarde Amerikanen daar zich vestigen.
Het Florida blok zit vol met bejaarden, mentaal zieken die niet in psych hoeven te zitten of anderen die enigszins afwijken van de reguliere populatie of een gunst hebben verkregen van de directie. Florida slaat dus op de leeftijd van de gevangenen daar.

Ik vond dit seizoen wel prima wegkijken eigenlijk. Genoeg op aan te merken, maar wel goed vermaak weer.
Zonde dat Alex zichzelf onmogelijk gemaakt heeft bij Badison en dit achteraf niet nodig was. Ook zie je dat de gevangenen steeds weer dezelfde stomme keuzes blijven maken en voor de korte termijn, egoïstische oplossing gaan die uiteindelijk meer schade aanricht. Dat is frustrerend om te zien vaker, maar lijkt me redelijk realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:35
Sinds gisteren is het nieuwe seizoen op Netflix. :)

Zit nu ongeveer op de helft, best aardig tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:53

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Dat was weer top, ik heb er weer van genoten. Ik vind het een waardig laatste seizoen voor deze serie. Wel voelde het af en toe een beetje vol door de vele onderwerpen die ze behandelen. Het voelt als genoeg materiaal voor nog twee seizoenen. Maar goed, beter te veel dan te weinig materiaal :)

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 23:12:
Dat was weer top, ik heb er weer van genoten. Ik vind het een waardig laatste seizoen voor deze serie. Wel voelde het af en toe een beetje vol door de vele onderwerpen die ze behandelen. Het voelt als genoeg materiaal voor nog twee seizoenen. Maar goed, beter te veel dan te weinig materiaal :)
Ze kunnen inderdaad makkelijk nog een paar seizoenen door gaan. Maar op een gegeven moment zou het een herhaling van zetten worden met andere gevangenen. En dan is het beter dat het zo eindigt dan dat het een gevangenissoap wordt :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diede_vo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13-10-2021
Ik vond orange is the new black een erg goede serie, ik heb de lange serie erg snel uitgekeken, ik vond het eerste seizoen een beetje saai maar het werd steeds spannender. Wel jammer dat mijn favoriete personages vrij snel dood gingen maar alle personages hadden veel achtergrond dus over het algemeen echt de moeite waard om te kijken.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
spoilers graag plaatsen in spoilertags gezien het niet om een wekelijkse uitzending gaat maar alles gelijk beschikbaar is op Netflix.