Bericht hierboven
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
B.T.W, en HlpDsK ? blijft hij ook SG modden of gaat hij iets anders hier doen/aftreden
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Bericht hierboven
Tuurlijk blijft ie SG modden, een betere is er nietOp zondag 10 juni 2001 16:32 schreef pier het volgende:
Gefeliciteerd grrrrrene,
B.T.W, en HlpDsK ? blijft hij ook SG modden of gaat hij iets anders hier doen/aftreden
Grrrrrene, congratz!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Congrats René
En welkom bij de crew !
Aannames zijn fataal.
Euhm nou ik help je hopenOp zondag 10 juni 2001 16:48 schreef insoft het volgende:
Gefeliciteerd, ik hoop dat ik je snel gezeldschap kan komen houden in het mod team
[Edit]
Door GaMeOvEr (HGM Netwerken - 2001)
Gefeli met je 2k+
Bericht hierboven
[img]"http://gathering.tweakers.net/global/smileys/devil.gif"[/img]Euhm nou ik help je hopen
LOL
En uiteraard welkom Grrrrrene
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Misschien is het leuk als je in 1 topic eens een keer meer dan 1 zinnetje typt met meer dan 10 a 20 woorden ofzoOp zondag 10 juni 2001 16:48 schreef insoft het volgende:
Gefeliciteerd, ik hoop dat ik je snel gezeldschap kan komen houden in het mod team
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Zou voor jou ook wel eens leuk zijn.Op zondag 10 juni 2001 17:00 schreef Exirion het volgende:
[..]
Misschien is het leuk als je in 1 topic eens een keer meer dan 1 zinnetje typt met meer dan 10 a 20 woorden ofzo
LOLOp zondag 10 juni 2001 17:00 schreef Exirion het volgende:
[..]
Misschien is het leuk als je in 1 topic eens een keer meer dan 1 zinnetje typt met meer dan 10 a 20 woorden ofzo
Maarreh... gefeli Grrrrrene!!!
Ik heb kort geleden al jouw 50 posts van 1 dag even snel bekeken, en ben in geen enkele topic meer dan 1 zinnetje van hooguit 15 woorden tegengekomenOp zondag 10 juni 2001 17:06 schreef insoft het volgende:
Zou voor jou ook wel eens leuk zijn.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Heb je niks beters te doen?Op zondag 10 juni 2001 17:07 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik heb kort geleden al jouw 50 posts van 1 dag even snel bekeken, en ben in geen enkele topic meer dan 1 zinnetje van hooguit 15 woorden tegengekomen. Maar goed, genoeg offtopic voor nu
Zo kom je idd makkelijk aan een gemiddelde van 51 posts/dagOp zondag 10 juni 2001 17:06 schreef insoft het volgende:
[..]
Zou voor jou ook wel eens leuk zijn.
Dat kunnen we beter aan jou vragen.Op zondag 10 juni 2001 17:09 schreef insoft het volgende:
Heb je niks beters te doen?
Euh, werk jij? Studeer jij? Doe jij zelf iets anders dan posten op GoT? No offence hoor, maar als newbie meteen 51 posts per dag halen... Beetje sick eigenlijkOp zondag 10 juni 2001 17:09 schreef insoft het volgende:
[..]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Ik doe heel de dag niks anders, ik moet pas na de vakantie weer naar school. En Tja ik hou me wel altijd netjes aan de faq.Op zondag 10 juni 2001 17:10 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Euh, werk jij? Studeer jij? Doe jij zelf iets anders dan posten op GoT? No offence hoor, maar als newbie meteen 51 posts per dag halen... Beetje sick eigenlijk
Wijze woorden van een modjeOp zondag 10 juni 2001 17:10 schreef Grrrrrene het volgende:
Euh, werk jij? Studeer jij? Doe jij zelf iets anders dan posten op GoT? No offence hoor, maar als newbie meteen 51 posts per dag halen... Beetje sick eigenlijk
Ik probeer mensen een beetje actief te helpen en deel te nemen aan discussies. Ik heb van jou nog niet meer gezien dan:Op zondag 10 juni 2001 17:09 schreef insoft het volgende:
- ja, zou ik ook doen
- inderdaad wel shit ja
- mee eens
- niet mee eens
- een beetje mee eens
Conclusie: Je blaat iedereen na in technische topics, en je voegt echt niks toe aan een discussie. Maar goed, meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
Ben je ff weg, is ie gelijk weer MOD
Verwijderd
Onzin, ik het laats nog een topic geopend over samenzweringen.Op zondag 10 juni 2001 17:13 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik probeer mensen een beetje actief te helpen en deel te nemen aan discussies. Ik heb van jou nog niet meer gezien dan:
- ja, zou ik ook doen
- inderdaad wel shit ja
- mee eens
- niet mee eens
- een beetje mee eens
Conclusie: Je blaat iedereen na in technische topics, en je voegt echt niks toe aan een discussie. Maar goed, meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
En als je met wilt stalken moet je het wel goed doen en dan zal je zien dat ik ook vaak zat zeer bruikbare antwoorden geef.
RTFFOp zondag 10 juni 2001 17:17 schreef XElDiablo het volgende:
Fefeliciteerd...
Eneeeeeh...
Hoe word je mod (alweer)
Ik heb n.l. ook tijd over...
Bericht hierboven
We kunnen ons ook nog een thread "herrineren" 1 waarin je om warez vroeg andersOp zondag 10 juni 2001 17:16 schreef insoft het volgende:
[..]
Onzin, ik het laats nog een topic geopend over samenzweringen.
En als je met wilt stalken moet je het wel goed doen en dan zal je zien dat ik ook vaak zat zeer bruikbare antwoorden geef.
"herrineren" 1 -> Als in: Staat in je notes
Bericht hierboven
Verwijderd
Goed geheugen heb je, maar dat was van voor de crash en toen moest ik mij opnieuw aanmelden. Dus dat is ook voltooid verleden tijdOp zondag 10 juni 2001 17:19 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
We kunnen ons ook nog een thread "herrineren" waarin je om warez vroeg anders![]()
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
1. Dat is niet verleden tijd, dat staat namelijk nog steeds in je notes.Op zondag 10 juni 2001 17:21 schreef insoft het volgende:
[..]
Goed geheugen heb je, maar dat was van voor de crash en toen moest ik mij opnieuw aanmelden. Dus dat is ook voltooid verleden tijd. Maahre moet je eens voorstellen al die tijd die ik hier verspeel aan posten op got zou ik ook nu aan het modden kunnen zijn in stuffis genaral
2. Sjah, als jij net zo goed post als je mod, dan weet ik wel genoeg. [No offence]
Bericht hierboven
Ehm.. Andersom denk ikOp zondag 10 juni 2001 17:24 schreef Floris_Diemel het volgende:
2. Sjah, als jij net zo goed post als je mod, dan weet ik wel genoeg. [No offence]
They made me do it.
Wie's daar nu eigenlijk allemaal mod?
Zie een hoop slotjes maar weinig van diegene die ik dacht dat specifiek voor SG waren aangesteld.
Voor jou een vraag en voor ons een weetOp zondag 10 juni 2001 17:26 schreef Smoothy_ het volgende:
Hebben jullie trouwens een lijst met mensen die in aanmerking komen om mod te worden?
doe niet zo mod-achtigOp zondag 10 juni 2001 17:27 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Voor jou een vraag en voor ons een weet![]()
They made me do it.
Je kan natuurlijk ook gewoon "nee" zeggen hoor.. heeft ie net iets meer aan.Op zondag 10 juni 2001 17:27 schreef Buzzman het volgende:
Voor jou een vraag en voor ons een weet![]()
Logisch bestaat zo'n lijst enkel in de gedachten van mensen die erover beslissen. Althans, dat mogen we hopen.
Verwijderd
Op zondag 10 juni 2001 17:26 schreef Smoothy_ het volgende:
Hebben jullie trouwens een lijst met mensen die in aanmerking komen om mod te worden?
Jemig hee, ben jij nou nogsteeds geen mod? Nah, misschien sta je op de lijst danOp zondag 10 juni 2001 17:28 schreef poohbeer het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon "nee" zeggen hoor.. heeft ie net iets meer aan.
Logisch bestaat zo'n lijst enkel in de gedachten van mensen die erover beslissen. Althans, dat mogen we hopen.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Nou vooruit dan, ik weet iig niet van het bestaan van zo'n concrete lijst af.Op zondag 10 juni 2001 17:28 schreef poohbeer het volgende:
[..]
die is veel te langOp zondag 10 juni 2001 17:30 schreef AirHead het volgende:
[..]
ik zie liever een lijst met mensen die GEEN kans hebben
They made me do it.
Verwijderd
LOL, nee hij staat op de zwarte lijstOp zondag 10 juni 2001 17:31 schreef Exirion het volgende:
[..]
Jemig hee, ben jij nou nogsteeds geen mod? Nah, misschien sta je op de lijst dan
We doen het op meerdere manieren:Op zondag 10 juni 2001 17:28 schreef poohbeer het volgende:
[..]
1. In de notes, positieve notes zijn uiteraard ook aan de orde.
2. Als er iemand aangesteld wordt, dan maken we een lijst.
Dus er zijn wel lijsten, maar die maken we niet openbaar.
Bericht hierboven
eeuhhm.. een lijst is iets alsOp zondag 10 juni 2001 17:32 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
We doen het op meerdere manieren:
1) poohbeer
2) pier
3) airhead
(welke lijst zou dat zijn?)
bij een user iets positiefs bijzetten is geen lijst he, zelfs al doe je't bij een hoop users.
En als er iemand wordt aangesteld.. als ie eenmaal mod is lijkt't me logisch dat ie ergens genoteerd word met z'n functie en een aantal manieren om hem/haar te contacteren
Onder welke omstandigheden krijg je dan positieve notes?Op zondag 10 juni 2001 17:32 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
They made me do it.
Verwijderd
Door intelligente opmerkingen te plaatsen met veel inzicht , vandaar dat ik nooit kans maakOp zondag 10 juni 2001 17:35 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Onder welke omstandigheden krijg je dan positieve notes?
Ik vond mijn vraag eigenlijk wel intelligentOp zondag 10 juni 2001 17:37 schreef AirHead het volgende:
[..]
Door intelligente opmerkingen te plaatsen met veel inzicht , vandaar dat ik nooit kans maak
They made me do it.
Verwijderd
Op zondag 10 juni 2001 17:38 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Ik vond mijn vraag eigenlijk wel intelligent
Die lijst klopt natuurlijk van geen kantenOp zondag 10 juni 2001 17:35 schreef poohbeer het volgende:
[..]
eeuhhm.. een lijst is iets als
1) poohbeer
2) pier
3) airhead
bij een user iets positiefs bijzetten is geen lijst he, zelfs al doe je't bij een hoop users.
En als er iemand wordt aangesteld.. als ie eenmaal mod is lijkt't me logisch dat ie ergens genoteerd word met z'n functie en een aantal manieren om hem/haar te contacteren
Als mod/admin lees je threads, als je dan iets postitiefs ziet zet je een note bij een user. Maar het kan ook zijn dat je denkt: Die user een note? Waarom dan, hij is best goed, dan lees je de notes en zie je iets positiefs, dat blijft je dan echt wel bij hoor
En stel dat er bijvoorbeeld een nieuwe mod nodig is in NSTV, dan ga je met een groepje eens een zooi threads doorspitten om te kijken wie er positief opvalt, dus zo maak je die lijst weer groter en groter
Bericht hierboven
logish, anders krijg je IMHO posting zoals "Hee **** ik kom in aanmerking als mod en als ik dat ben ga ik je bannen"Op zondag 10 juni 2001 17:32 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Dit is uiteraard IMHO
[semi-off-topic]
Heb ik naast negatieve, ook positieve notes ?
[/semi-off-topic]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
ik dank uOp zondag 10 juni 2001 17:41 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Da's dan echt typerend voor jou. Airhead begrijpt het tenminste nog en hij is zo heerlijk sarcastisch
Wat denk je zelf?Op zondag 10 juni 2001 17:42 schreef pier het volgende:
[semi-off-topic]
[/semi-off-topic]
Jah je hebt 2 positieve notesOp zondag 10 juni 2001 17:42 schreef pier het volgende:
[..]
logish, anders krijg je IMHO posting zoals "Hee **** ik kom in aanmerking als mod en als ik dat ben ga ik je bannen"
Dit is uiteraard IMHO
[semi-off-topic]
[/semi-off-topic]
Bericht hierboven
De lijst met mensen die niet in aanmerking komen denk ik, omdat jou nick bovenaan staatOp zondag 10 juni 2001 17:35 schreef poohbeer het volgende:
[..]
eeuhhm.. een lijst is iets als
1) poohbeer
2) pier
3) airhead
Daar zijn de about-us revieuws voor d8 ik zo.En als er iemand wordt aangesteld.. als ie eenmaal mod is lijkt't me logisch dat ie ergens genoteerd word met z'n functie en een aantal manieren om hem/haar te contacteren
Die zijn eigenlijk alleen voor t.net crew... (zoiets zou er misschien wel moeten komen voor GoT)Op zondag 10 juni 2001 17:45 schreef pier het volgende:
Daar zijn de about-us revieuws voor d8 ik zo.
Damn pier! Zo hard heb ik je er nog niet vaak in zien hakken, lekker potje zelfspot ookOp zondag 10 juni 2001 17:45 schreef pier het volgende:
[..]
De lijst met mensen die niet in aanmerking komen denk ik, omdat jou nick bovenaan staat![]()
![]()
Noop, sorry die zijn er echt alleen voor de t.net crew ledenDaar zijn de about-us revieuws voor d8 ik zo.
Bericht hierboven
Die lijst klopt zeker wel hoor.. is maar waar ie voor bedoeld isOp zondag 10 juni 2001 17:40 schreef Floris_Diemel het volgende:
Die lijst klopt natuurlijk van geen kanten
Zal ik je een geheimpje verklappen?Op zondag 10 juni 2001 17:47 schreef Moartn het volgende:
Die zijn eigenlijk alleen voor t.net crew... (zoiets zou er misschien wel moeten komen voor GoT)
In de Index van het forum zie je achter de fora de betreffende mod staan. Als je op de naam klikt kun je hem/haar een mailtje sturen! Yeah...
Kon het niet laten.Op zondag 10 juni 2001 17:48 schreef Floris_Diemel het volgende:
Damn pier! Zo hard heb ik je er nog niet vaak in zien hakken, lekker potje zelfspot ook
Da's waar, maar dat is op t.net ook al zo, en toch zijn er nog about-us stukjes... (met wat meer diepgang)Op zondag 10 juni 2001 17:49 schreef Exirion het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen?
In de Index van het forum zie je achter de fora de betreffende mod staan. Als je op de naam klikt kun je hem/haar een mailtje sturen! Yeah...En je kunt natuurlijk ook praktisch elke mod via ICQ bereiken.
Verwijderd
Daar gaat je kans om modje te wordenOp zondag 10 juni 2001 17:49 schreef Exirion het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen?
In de Index van het forum zie je achter de fora de betreffende mod staan. Als je op de naam klikt kun je hem/haar een mailtje sturen! Yeah...En je kunt natuurlijk ook praktisch elke mod via ICQ bereiken.
Verwijderd
[ook offtopic]
gewoon nieuwsgierig;
Hoeveel notes heb ik staan??
(positief danwel negatief)
ik ben beetje laat, maar ik wil Grrrrrene eik ook wel felicitaarten.
Mag dat nog
Grrrrrene gefeli enzo, enne doe je best, enne maak GoT onstervelijk, enne nog veel meer onzin
Daar heb ik toch teveel usernotes voorOp zondag 10 juni 2001 17:51 schreef AirHead het volgende:
Daar gaat je kans om modje te worden
Ik ben liever een beetje controversiele user dan een overmatig politiek correcte user om mod te worden
nogmaals congrats euhh.. grrrrrere!!
5x r nogwel
Jah 7 stuks wel! Maar je weet niet wat er in staatOp zondag 10 juni 2001 17:52 schreef Exirion het volgende:
[..]
Daar heb ik toch teveel usernotes voor
En die andere doed (sorry ff naam kwijt en thread bij reageren staat uit) je hebt geen notes.
Bericht hierboven
Ik hoef 't ook niet te wetenOp zondag 10 juni 2001 17:54 schreef Floris_Diemel het volgende:
Jah 7 stuks wel! Maar je weet niet wat er in staat
Verwijderd
Verwijderd
Toch knap dat je geen naam noemtOp zondag 10 juni 2001 17:56 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik hoef 't ook niet te wetenZoals ik net al zei: Ik ben liever een beetje controversiele user, dan een overmatig politiek correcte user die mod wil worden
Inderdaad: het niveau op GoT is het afgelopen halfjaar dramatisch gedaald...Op zondag 10 juni 2001 17:57 schreef insoft het volgende:
Bijna 1 op de 2 post die ik zie is wel vergelijkbaar met een post van mij.
Verwijderd
En 1 op de 1 post van jou is met mijn post vergelijkbaar.Op zondag 10 juni 2001 17:58 schreef Exirion het volgende:
[..]
Inderdaad: het niveau op GoT is het afgelopen halfjaar dramatisch gedaald...
Edit:
En het enige wat jij post is: search.
En eindigd zeker op eer net zoals de nick van diegene die onder mij een bericht heeft geplaatst ?Op zondag 10 juni 2001 17:57 schreef AirHead het volgende:
[..]
Toch knap dat je geen naam noemtmaar hij begint met een p
![]()
( Sorry, beetje in een melige/vage bui vandaag )
/edit : Beetje aangepast.
Poohbeer, dit is niet als flame oid bedoeld, zoe het als een (eendags) grap van mij.
Daar geef'k je gelijk in, al zijn ze af en toe wel eens erg intressant.Op zondag 10 juni 2001 17:56 schreef Exirion het volgende:
Ik hoef 't ook niet te wetenZoals ik net al zei: Ik ben liever een beetje controversiele user, dan een overmatig politiek correcte user die mod wil worden
PS: al die belgenmoppen zijn nu toch weg he? (dat had'k mogen vernemen van een vriendelijk modje die vond dat de grappige notes niet echt geheim waren dus geen inquititie meer he jongens)
By each crime and every kindness, we birth our future
Verwijderd
Wie is er hier nou een betere poster he?!
<h1> een nieuwe mod</h1> yeah
PS, voor de wannabemodjes... modjes worden handpicked meestal en dan kijken we precies naar dit soort draden...
Reservelijsten zijn vrij vol, dus......
Probeer je jezelf (positief) te camoufleren, wordt daar echt wel doorheen geprikt, en dat spreekt natuurlijk niet in je voordeel.
Blijk je een geschikte kandidaat te zijn, wordt je heus wel opgemerkt. Alleen is de vraag behoorlijk klein, en het aanbod behoorlijk groot.
Verwijderd
lol, niet zo cynischOp zondag 10 juni 2001 18:31 schreef Revolution het volgende:
Gecondoleerd!
Verwijderd
(Looks up at the sky and wonders if he'd ever be a mod, then shakes his head sadly and slowly... loosens up his muscles, then sprints away towards the setting sun...)