Ik ben zeer geïnteresseerd in een slimme deurbel. Het gemak van op je iOS device kunnen zien wie er aan de deur staat zonder dat je er fysiek naar toe moet, het direct kunnen praten met diegene en dat het overal werkt waar je een internetconnectie hebt zijn zaken die ins erg handig lijken. Onder andere gekeken naar de Skybell en de Doorbot waarbij de keuze vooralsnog op de Doorbot is gevallen. Ik lees teveel slechte recensies over de Skybell en de community van de Doorbot is groter en levendiger wat volgens mij duidt op een beter verkopend product. Apple gaf aan dat Doorbot een van de partners gaat zijn mbt Homekit dus dat is ook positief nieuws.
Voor zover ik heb kunnen zien zijn de enige koop mogelijkheden direct bestellen vanaf hun website of via Amazon. Via deze kanalen ben ik wel bang dat er hoge invoer kosten bij zullen komen. Heb de Doorbot ook gezien op amazon.de maar kost het apparaatje dacht ik ineens €269 ipv $199 omgerekend en dat vind ik weer een veel te hoog bedrag.
Heeft er iemand hier de Doorbot zelf al en is deze zijn $199 waard? Hoe hebben jullie hem gekocht en uiteindelijk tegen welke prijs?
Van wat ik tot nu toe heb kunnen vinden lijkt er mij vooralsnog geen beter alternatief te bestaan voor de Doorbot. Als deze er wel is dan ben ik in ieder geval zeer benieuwd.
Voor zover ik heb kunnen zien zijn de enige koop mogelijkheden direct bestellen vanaf hun website of via Amazon. Via deze kanalen ben ik wel bang dat er hoge invoer kosten bij zullen komen. Heb de Doorbot ook gezien op amazon.de maar kost het apparaatje dacht ik ineens €269 ipv $199 omgerekend en dat vind ik weer een veel te hoog bedrag.
Heeft er iemand hier de Doorbot zelf al en is deze zijn $199 waard? Hoe hebben jullie hem gekocht en uiteindelijk tegen welke prijs?
Van wat ik tot nu toe heb kunnen vinden lijkt er mij vooralsnog geen beter alternatief te bestaan voor de Doorbot. Als deze er wel is dan ben ik in ieder geval zeer benieuwd.