'Wij stellen technologie op de proef. punt.'

Pagina: 1
Acties:
  • 2.196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Geachte redactie,

Ik heb een zeurpuntje. Heel erg letterlijk zelfs.

Waarom staat er in de header van T.net 'Wij stellen technologie op de proef.', terwijl in de titel (het html 'title' element) 'Wij stellen technologie op de proef' staat? De eerste is met, en de tweede is zonder punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

:D _/-\o_
Meesterlijke opmerking!

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-06 14:02

Niku

Alagaesii

Godsamme, hier ga ik niet van kunnen slapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Niku schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:57:
Godsamme, hier ga ik niet van kunnen slapen. :+
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:45

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lPEPhmXZxvuHrgVVaHofRaZA/full.jpg

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:04
Dat is de beruchte groene pixel. Gelukkig is die gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Zeurpuntje, kunnen we ook gelijk de hele zin laten vervallen, misschien?
Is misschien teveel gevraagd?

[ Voor 17% gewijzigd door Daniel36 op 04-06-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Daniel36 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:28:
+1. Typisch gevalletje van Engelse zin vertaald naar Nederlands. Tenenkrommend gewoon. Kon mijn ogen echt niet geloven toen ik dat zinnetje paginagroot in de Volkskrant zag staan. Kreeg een beetje plaatsvervangende schaamte.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18327

wcduck schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:37:
[...]

+1. Typisch gevalletje van Engelse zin vertaald naar Nederlands. Tenenkrommend gewoon. Kon mijn ogen echt niet geloven toen ik dat zinnetje paginagroot in de Volkskrant zag staan. Kreeg een beetje plaatsvervangende schaamte.
Ik zie niet wat er mis mee is? :? Sterker nog, ik vind dat het kernachtig samenvat wat de identiteit van Tweakers.net is. In een zin worden de twee belangrijkste aspecten van Tweakers.net weergegeven. Een aspect is het testen van technologie (reviews e.d.). Het andere is dat tweakers hardware steeds tot het uiterste drijven, de beste performance eruit willen halen en er dingen mee doen die fabrikanten nooit voorzien (kunnen) hebben. Dat tweede aspect is zo ongeveer de definitie van iets op de proef stellen. :)

Waarom je denkt dat het een letterlijk vertaalde zin is, is mij trouwens een raadsel. Als ik even snel google kom ik tot de ontdekking dat 'iets op de proef stellen' een spreekwoord is dat al 100 jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 17:31
18327 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:59:
[...]

Waarom je denkt dat het een letterlijk vertaalde zin is, is mij trouwens een raadsel. Als ik even snel google kom ik tot de ontdekking dat 'iets op de proef stellen' een spreekwoord is dat al 100 jaar oud is.
In het Engels heeft men het vaak over "putting it to the test" En dat klinkt ook beter.

Daarbij wilt Tweakers nog soms wel de kantjes er af lopen, info die niet klopt maar omdat men het copy>paste dan gaat die informatie natuurlijk mee.

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt:
"Wij stellen technologie op de proef.'
Daarnaast vind ik "op de proef stellen" een lading van wantrouwen met zich meenbrengen tegenover een product. Ook is op de proef stellen meer gericht op personen dan op objecten. Tenslotte stelt tweakers ook niet echt de producten op de proef. Ze halen niet het onderste uit de kan en doorgronden het product vaak niet. Daarvoor missen de artikelen diepgang. Vergelijk maar eens met andere hardware review sites waarbij vaak het vijfvoudige aan metingen wordt verricht en objecten volledig uit elkaar worden gehaald. Mijns inziens dekt de slogan dan ook de dekking van Tweakers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:46

rob_erwt

What does this button do?

francoski schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:26:
Geachte redactie,

Ik heb een zeurpuntje. Heel erg letterlijk zelfs.

Waarom staat er in de header van T.net 'Wij stellen technologie op de proef.', terwijl in de titel (het html 'title' element) 'Wij stellen technologie op de proef' staat? De eerste is met, en de tweede is zonder punt.
Aj... ik zal kijken of we dat de komende release met prioriteit kunnen fixen! ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:33

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
rob_erwt schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:59:
[...]

Aj... ik zal kijken of we dat de komende release met prioriteit kunnen fixen! ;)
Ik zou er niet zo'n punt van maken tbh.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-06 07:29
rob_erwt schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:59:
[...]

En dan ga ik ervan uit dat de punt verdwijnt en niet wordt toegevoegd aan de HTML title. Een slogan heeft geen punt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

rik11 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:15:
[...]

En dan ga ik ervan uit dat de punt verdwijnt en niet wordt toegevoegd aan de HTML title. Een slogan heeft geen punt nodig.
Ga daar maar niet van uit. ;) Niet op zijn minst omdat wij devvers daar sowieso niet over gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:18

ShadowBumble

Professioneel Prutser

rob_erwt schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:32:
Niet op zijn minst omdat wij devvers daar sowieso niet over gaan...
Bron:Vacature De Persgroep Software Developer

Ik highlight even de eisen

Essentiële vaardigheden:

Object georiënteerd programmeren
PHP/Javascript/HTML/CSS
Basiskennis Linux
HBO of WO niveau in software ontwikkeling/informatica
Goede communicatieve vaardigheden
Probleem oplossend
Proactief

Lijkt me duidelijk toch ;) Ik bespeur enige vorm van technische luiheid ;) Tevens 1 van de 2 is foutief ik kan me niet voorstellen dat namelijk de Baas gezegd zou hebben doe de ene maar met punt en de andere niet ;)

Ik vind anders het gebruik van "| Wij stellen technologie op de proef." en "- Wij stellen technologie op de proef" ook vreselijk misschien nog wel erger dan die missende punt.

[ Voor 18% gewijzigd door ShadowBumble op 05-06-2014 11:52 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat mij betreft kan dat zinnetje ook wel achterwege worden gelaten. Vind het een beetje afgezaagd klinken.

maar als ie blijft staan zal ik er geen punt van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

ShadowBumble schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:42:
Lijkt me duidelijk toch ;) Ik bespeur enige vorm van technische luiheid ;) Tevens 1 van de 2 is foutief ik kan me niet voorstellen dat namelijk de Baas gezegd zou hebben doe de ene maar met punt en de andere niet ;)
Ik zeg niet dat ik het niet _kan_ oplossen (in tegendeel: dit tikken kost me meer tijd en moeite dan dat aanpassen), maar ik (we) gaan daar simpelweg niet over. Dat is de afdeling Marketing. En net zoals ik niet wil hebben dat die jongens en meisjes aan mijn code komen, willen zij niet dat wij zomaar op eigen houtje aan hun zaken komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18327

Remmes_NT schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:26:
[...]

In het Engels heeft men het vaak over "putting it to the test" En dat klinkt ook beter.
Of dat beter klinkt of niet is een kwestie van smaak. Feit is wel dat "iets op de proef stellen" een normale, Nederlandse uitdrukking is.
wcduck schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:34:
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt:
Daarnaast vind ik "op de proef stellen" een lading van wantrouwen met zich meenbrengen tegenover een product. Ook is op de proef stellen meer gericht op personen dan op objecten. Tenslotte stelt tweakers ook niet echt de producten op de proef. Ze halen niet het onderste uit de kan en doorgronden het product vaak niet. Daarvoor missen de artikelen diepgang. Vergelijk maar eens met andere hardware review sites waarbij vaak het vijfvoudige aan metingen wordt verricht en objecten volledig uit elkaar worden gehaald. Mijns inziens dekt de slogan dan ook de dekking van Tweakers niet.
Je kunt zowel mensen als voorwerpen op de proef stellen. Jouw idee dat het meer gericht is op personen kan ik nergens terugvinden iig, maar als je een bron hebt lees ik het graag. :)

Wat betreft het wantrouwen: dat is niet direct het eerste wat ik er in lees, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel doen. Op zich vind ik dat niet eens een slechte houding voor een reviewer. Ik zie het zo: als ik een nieuw product wil hebben, kost het me geen moeite om te achterhalen wat de pluspunten van dat product zijn. Fabrikanten en winkeliers doen er alles aan om die pluspunten te noemen en te herhalen. Wat ik van een recensie wil weten is óf die goede punten inderdaad zo goed zijn, en vooral: wat is er mis met het product? Een gezonde dosis wantrouwen t.a.v. de boodschap van de fabrikant en winkelier is dus precies wat ik zoek.

Als laatste: als je de recensies van Tweakers.net niet goed vindt, kun je altijd ergens anders heen. "Wij stellen technologie op de proef" is natuurlijk een promotiezin, natuurlijk is die dik aangezet en wat overdreven. Maar ik vind dat ie wel de kern weergeeft van wat Tweakers.net doet/probeert te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 13:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Daarbij wilt Tweakers nog soms wel de kantjes er af lopen, info die niet klopt maar omdat men het copy>paste dan gaat die informatie natuurlijk mee.
Wijs eens iets aan van na 2001 dat volgens jou gecopy/pasted is? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18327

Zo ongeveer elke post in de Meuktracker. ;)

offtopic:
Ja, ik weet dat het niet meer Meuktracker heet, maar ik zal het tot in het einde der tijden zo blijven noemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

[...]

Er zijn wel meer woorden of zinsconstructies die leuker klinken in de Engelse vertaling maar dat hoeft niet te betekenen dat het Nederlandse equivalent een vertaling is van iets dat zijn oorsprong in de Engelse taal heeft :? .

Wat betreft de slogan in de title zullen we ff de puntjes op de i gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:35
rob_erwt schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:59:
[...]

Ik zeg niet dat ik het niet _kan_ oplossen (in tegendeel: dit tikken kost me meer tijd en moeite dan dat aanpassen), maar ik (we) gaan daar simpelweg niet over. Dat is de afdeling Marketing. En net zoals ik niet wil hebben dat die jongens en meisjes aan mijn code komen, willen zij niet dat wij zomaar op eigen houtje aan hun zaken komen. :)
Ik maar denken dat Tweakers op een zolder door 4 mannetjes met brilletjes werd gemaakt. :+

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
chaoscontrol schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:52:
[...]

Ik maar denken dat Tweakers op een zolder door 4 mannetjes met brilletjes werd gemaakt. :+
hah, en hoe kun je een bedrijf groot laten lijken? Precies, door te zeggen dat een andere afdeling ergens over gaat. Dat die afdeling uit dezelfde persoon bestaat als de afdeling waar jij in zit maakt niet uit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:57

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Femme schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:50:
Wat betreft de slogan in de title zullen we ff de puntjes op de i gaan zetten.
"Wïj stellen technologïe op de proef" :|

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
18327 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:22:
[...]

Of dat beter klinkt of niet is een kwestie van smaak. Feit is wel dat "iets op de proef stellen" een normale, Nederlandse uitdrukking is.

[...]

Je kunt zowel mensen als voorwerpen op de proef stellen. Jouw idee dat het meer gericht is op personen kan ik nergens terugvinden iig, maar als je een bron hebt lees ik het graag. :)
http://www.dbnl.org/tekst...stoe002nede01_01_1955.php
"d.i. iemand of iets aan eene proef, een onderzoek onderwerpen; beproeven, om de innerlijke waarde te onderzoeken, vooral gezegd van iemands eigenschappen of gezindheden, als: geduld, vroomheid, deugdzaamheid, enz. "
Wat betreft het wantrouwen: dat is niet direct het eerste wat ik er in lees, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel doen. Op zich vind ik dat niet eens een slechte houding voor een reviewer. Ik zie het zo: als ik een nieuw product wil hebben, kost het me geen moeite om te achterhalen wat de pluspunten van dat product zijn. Fabrikanten en winkeliers doen er alles aan om die pluspunten te noemen en te herhalen. Wat ik van een recensie wil weten is óf die goede punten inderdaad zo goed zijn, en vooral: wat is er mis met het product? Een gezonde dosis wantrouwen t.a.v. de boodschap van de fabrikant en winkelier is dus precies wat ik zoek.
Ik begrijp je argument en ben het er ook deels mee eens.. Toch dient een onderzoeker (/reviewer) onbevooroordeeld te zijn. Wanneer men wantrouwend (negatief) begint aan het onderzoek kan dit tot verkeerde conclusies leiden.
Als laatste: als je de recensies van Tweakers.net niet goed vindt, kun je altijd ergens anders heen. "Wij stellen technologie op de proef" is natuurlijk een promotiezin, natuurlijk is die dik aangezet en wat overdreven. Maar ik vind dat ie wel de kern weergeeft van wat Tweakers.net doet/probeert te doen.
Ik lees/kijk inderdaad veel reviews op andere websites. Als voorbeeld zal ik Hardware.info noemen. Zij houden regelmatig overclock wedstrijden, proberen maximale scores neer te zetten bij benchmarks, schakelen 4 videokaarten aan elkaar, doen duur-testen met SSD's en bespreken een grote veelzijdigheid aan technologie (van automatische planten watergeef electronica tot en met stofzuigrobots). Zij stellen inderdaad technologie op de proef, bij wijzen van het maximale uit een product halen, en stellen technologie op de proef, in de brede zin van het woord technologie.

Wellicht klink ik een beetje negatief over Tweakers.net. Tweakers.net ervaar ik over het algemeen als positief. Ik bezoek de website sinds 2000 niet voor niets meerdere keren per dag. Ik zie het meer als een website die leuk het globale technologie nieuws weergeeft in het Nederlands met een leuke, behulpzame (maar ook aan strenge regels onderheven) community. Ik vind hooguit de slogan niet typerend voor Tweakers.net en daarnaast absoluut niet lekker klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

chaoscontrol schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:52:
[...]

Het was toch een kelder? Of vergis ik mij nu :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544923

Ik denk dat de topicstater zijn punt heeft gemaakt. Hele flauwe grap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 27-06 11:47

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Goed punt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wauw, aan die grap kan ik nog een puntje zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 561095

Op zich vind ik er niks mis mee met de slogan ware het niet dat het niet goed matcht met de naam van de site.

Tweakers. Wij stellen technologie op de proef.

De laatste zin matcht niet goed met wat Tweakers doen, terwijl de site wel zo heet. Kijk die slogan past prima bij een PCM, Computer Totaal, Computer Idee etc. Dat is wat ze doen ze testen ("een proef") techniek. Tweakers gaan juist net die stap verder, en dat komt dus helemaal niet goed tot uitdrukking in de slogan.

Zoals de slogan nu luidt is die veel te zacht. Het is nu zoiets als: Hardlopers: wij wandelen wat af.

Andere sites dan de net genoemd zoals hardocp, tomshardware, anandtech, theverge, hardware.info enzo stellen ook technologie op de proef. Het is dus evenmin onderscheidend en geeft het niet de kern weer van de site (en community) die een extreme(re) naam kent als Tweakers.

De MarCo-afdeling heeft hier toch echt een steekje laten vallen wat betreft een diepgaand begrip van de kern van een Tweaker / Tweakers.net. Dat is toch net wat breder en extremer dan techniek testen zoals dat nu heel zacht tot uitdrukking komt in de slogan ("op de proef stellen") en ook iets is dat tientallen andere sites doen.

Waar komt het Tweakgedeelte nou echt tot uitdrukking in de algemene zachte slogan van iets op de proef stellen en dat is wat andere sites ook al doen? (of wil je beweren dat hardocp, theverge, anandtech, hardware info niet techniek op de proef stellen?). Samenvattend het Tweakersgevoel/gedeelte komt gewoon onvoldoende uit de verf in de slogan.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 561095 op 06-06-2014 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
francoski schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:59:
[...]

hah, en hoe kun je een bedrijf groot laten lijken? Precies, door te zeggen dat een andere afdeling ergens over gaat. Dat die afdeling uit dezelfde persoon bestaat als de afdeling waar jij in zit maakt niet uit. :9
Ons huidige team, op alfabetische volgorde:
  1. Anne Willemijn Engelsman
  2. Arjen van der Meijden
  3. Arnoud Wokke
  4. Bryan Naarden
  5. Daan Dullaert
  6. Dimitri Reijerman
  7. Doron Zarr
  8. Erik Besteman
  9. Eugène van der Put
  10. Femme Taken
  11. Frederik Zevenbergen
  12. Gerben van der Rijt
  13. Glenn van 't Hof
  14. Jelle Stuip
  15. Jeroen Alberdingk Thijm
  16. Jeroen Brouwer
  17. Jeroen Groeneweg
  18. Jeroen Horlings
  19. Joffry Ligthart
  20. Joost Schellevis
  21. Jurian Ubachs
  22. Kees Hoekzema
  23. Koen Kuipers
  24. Luke van Drie
  25. Maarten Strijder
  26. Maartje Arts
  27. Maite de Jong
  28. Marc van Lom
  29. Mark van der Kruit
  30. Marlijn Griesheimer
  31. Michiel van Hooij
  32. Misha Scholte
  33. Olaf van Miltenburg
  34. Paul Hulsebosch
  35. Robert Bouma
  36. Sander van den Hout
  37. Sandor Mooijekind
  38. Sim Kranenburg
  39. Susanne Kilian
  40. Sylvia Werst
  41. Tino Zijdel
  42. Tom van der Krogt
  43. Tom Vis
  44. Tugba Nalbant
  45. Vincent Pijpers
  46. Vincent Slot
  47. Wilbert de Vries
  48. Willem de Moor
  49. Wout Funnekotter

[ Voor 1% gewijzigd door Wilbert de Vries op 06-06-2014 09:10 . Reden: We blijken geen collega te hebben die 'Marketing & Product' heet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Hoe ze Marketing & Product er bij de burgelijke stand doorheen hebben gekregen is mij een raadsel.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Reden: We blijken geen collega te hebben die 'Marketing & Product' heet
_O-

Die waslijst is trouwens alleen nog maar de betaalde crew. Als je wil weten hoe groot Tweakers is, check dan de groepsfoto van onze laatste grote meeting: redactieblog: Tweakers-crew viert opnieuw feestje in Brabant
En zelfs die groepsfoto is niet compleet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 21:20
Daniel36 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:28:
+1 yes please.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Vanzelf ooit een keer, maar niet nu - ook niet bij +100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:37:
[...]

Ons huidige team, op alfabetische volgorde:
  1. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  2. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  3. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  4. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  5. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  6. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  7. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  8. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  9. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  10. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  11. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  12. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  13. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  14. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  15. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  16. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  17. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  18. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  19. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  20. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  21. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  22. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  23. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  24. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  25. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  26. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  27. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  28. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  29. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  30. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  31. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  32. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  33. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  34. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  35. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  36. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  37. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  38. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  39. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  40. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  41. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  42. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  43. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  44. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  45. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  46. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  47. Wilbert de Vries
  48. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
  49. http://www.fakenamegenerator.com/gen-random-nl-nl.php
toon volledige bericht
Oke nu zal ik stoppen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:51:
[...]

Vanzelf ooit een keer, maar niet nu - ook niet bij +100 :P
En als we die +100 met factor 10 of zelfs 100 verhogen? Tweakers staat niet voor niets bekend om zijn community. En allen willen het best mogelijk voor Tweakers, dus ook een goede slogan! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-06 07:29
wcduck schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:44:
[...]

En als we die +100 met factor 10 of zelfs 100 verhogen? Tweakers staat niet voor niets bekend om zijn community. En allen willen het best mogelijk voor Tweakers, dus ook een goede slogan! >:)
Tweakers | Wij stellen u op de proef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
wcduck schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:44:
[...]

Als er 10.000+ users zijn die net zo kritisch als sommigen hier zijn over die slogan, dan denk ik dat de zaak verandert ;) Vooralsnog spelen er echter meer factoren een rol dan enkel 'niet mooi' of 'hebben jullie niet nodig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Opzich worden hier twee verschillende slogans gebruikt:

Op de Frontpage: Wij stellen technologie op de proef.

In dat HTML geval: Wij stellen technologie op de proef. Punt. < vooral Punt.. legt er extra de nadruk op.

Net zoals in een gesprek:
"Het is gewoon niet waar. Punt"

Ik snap overigens niet waarom marketing dacht.. Hé laten we een extra PUNT in de zin gooien....
8)7
Imho klopt die hele slogan niet want technologie word alleen aan de proef ondervonden middels een recensie en een aantal testpunten. Echte proeven zijn bijvoorbeeld je telefoon van 6 hoog naar beneden laten flikkeren om dan de bouwkwaliteit te testen :+ Maar dat is mijn mening O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mrjraider schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:55:
Ik snap overigens niet waarom marketing dacht.. Hé laten we een extra PUNT in de zin gooien....
8)7
Omdat een zin afgesloten wordt met een punt? Dat is gewoon grammatica.

Dat de slogan lelijk is ben ik met je eens maar die punt is zo gek niet. De inconsistentie tussen de ene keer wel en de andere keer niet een punt is dan wel weer maf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik bedoel niet . maar het woord PUNT... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Nu is de vraag natuurlijk is er ook een website die punten op de proef stelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 561095

Wilbert begint het geduld van de tegenstanders hier wel op de proef te stellen hoor...*

* pun(t) intended.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 561095 op 06-06-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Geef het gewoon wat tijd, zoek maar eens de discussie op over hoe geruchten op de Frontpage werden weergegeven. Voorbeeld 'apple koopt google' was al voldoende volgens bepaalde heren, tegenwoordig staat er duidelijk: gerucht: apple koopt google. Maar tijdens de discussie was het onmogelijk om ze op andere gedachtes te krijgen, het is zo en zo blijft het, PUNT einde discussie.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Dit forum | Stelt Tweakers op de proef.

moest dat nou met of zonder punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mrjraider schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:39:
Ik bedoel niet . maar het woord PUNT... ?
Dat staat alleen in de topictitel hier omdat de topicstarter 't daar neergezet heeft? Ik kan me geen andere plek indenken waar die "punt" in de titel staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Volgens mij gaat het tijd worden hier een punt achter te zetten. Volgende punt graag.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
evilution schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:50:
Volgens mij gaat het tijd worden hier een punt achter te zetten. Volgende punt graag.
Goed punt
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.